Päris hea tulemuserxx kirjutas:272kmh
http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused" onclick="window.open(this.href);return false;
MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Õnnitlused, Peaasi, et pampers kuivaks jäi



Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Pampersiga polnud hullu midagi, ise arvasin et ujub või sakutab rohkem. Eks sellise kere puhul õhutakistus ole põhiline häda, kui rattad sirgelt all ja kere küljes kinni siis 1500+kg autoga 300kmh sõita pole probleemi. Telliskivi lased teiselt korruselt alla kukkuda kukub ka ilusti otse, sama lugu vana mersuga, nii kaua kui keerama ei pea pole probleemi.
Nüüd vesimetanool peale, parem sisselaskekolle ja proovima süütenurka keerata, siis peaks HX40-st maksimumi kätte saama. Rootslased ja soomlased kasutavad HX40 poeskäimisepillidel, ei tea kas peaks ka HX52 peale edasi minema või võtaks praegusest mis võtta annab. Ma pole turbote graafikutesse siiani veel süvenenud ja ennast kurssi viinud, aga usun et praegune 350kw ja 870nm on HX40 jaoks üsna lagi.

Nüüd vesimetanool peale, parem sisselaskekolle ja proovima süütenurka keerata, siis peaks HX40-st maksimumi kätte saama. Rootslased ja soomlased kasutavad HX40 poeskäimisepillidel, ei tea kas peaks ka HX52 peale edasi minema või võtaks praegusest mis võtta annab. Ma pole turbote graafikutesse siiani veel süvenenud ja ennast kurssi viinud, aga usun et praegune 350kw ja 870nm on HX40 jaoks üsna lagi.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
OMC seest ka üks video https://www.youtube.com/watch?v=JcmSlhy ... WL&index=7" onclick="window.open(this.href);return false;
Käigukast sai uue mahla sisse, meeldiva üllatusena oli hüdroploki kontaktplaat koos anduritega 2012a ehk siis alles hiljuti vahetatud, seetõttu polnud ka õli väga must. Midagi otseselt viga polnud, kõik sai lihtsalt korralikult puhtaks tehtud ja uuesti kokku. Õli võtsin Hõbenoolest ja peaks olema mersu originaaltootjalt.



Silberist ka mõned asjad, hinnad olid jällegi üsna meeldivad. Käigukasti pistik 6 euri, paisupaagi kork 7 euri ja veljekapslid 8.- tk.


Käigukast sai uue mahla sisse, meeldiva üllatusena oli hüdroploki kontaktplaat koos anduritega 2012a ehk siis alles hiljuti vahetatud, seetõttu polnud ka õli väga must. Midagi otseselt viga polnud, kõik sai lihtsalt korralikult puhtaks tehtud ja uuesti kokku. Õli võtsin Hõbenoolest ja peaks olema mersu originaaltootjalt.



Silberist ka mõned asjad, hinnad olid jällegi üsna meeldivad. Käigukasti pistik 6 euri, paisupaagi kork 7 euri ja veljekapslid 8.- tk.


Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Oskab keegi vesimetanoolpritse düüside suurusest rääkida? Sain hetkel 380cc düüsi mis olevat hea 500hj jaoks, netist leidsin info et diislil 3bar boosti juures peab düüs ca 2x suurem olema ehk umbes 800cc. On need reaalsed numbrid? Mõistlik oleks siis üks düüs juurde hankida.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Nagu enne kirjutasin siis ostetud vesipritse düüs pidavat olema 380cc aga mul vaja 800cc, igaks juhuks mõõtsin palju düüs minutis läbi jookseb ja ülla-ülla, 0,8 liitrit ehk 800cc.
Tundub et joppas, vaja veel installida koos uue sisselaskega. Ei hakanud asja väga tippspordiks ajama, sisendi toru 3" ja laugem hargnemine, enne oli 2,5" toru ja hargnes terava 90 kraadise nurga all. Keevituse osa tegi Hents99, pärast lasin veel liivapritsist ja pulbervärvist läbi, jupp nagu poest.










Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Runnereid suts lühemaks poleks olnud mõtet teha?
Kui suur sel mootoril viimases seades laialiminemise oht on? Ptui-ptui-ptui ja mina ei öelnud midagi :P
Kena tükk ja ulme pill!
Kui suur sel mootoril viimases seades laialiminemise oht on? Ptui-ptui-ptui ja mina ei öelnud midagi :P
Kena tükk ja ulme pill!
Lauda nitro
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Rootslaste ja soomlaste praktikast võiks kannatada 600hj kui temperatuuril silm peal hoida, BlackSmokeRacingu vennad üritasid ühte mootorit sihilikult ära killida ja lõpuks tõmbas kepsusaaled ringi, ei oska öelda mis rõhkudega kui kaua nad piinasid aga kolvigrupiga ei juhtunud midagi, tõenäoliselt läks õli keema. HX52-55 puhul on tulnud ette raamipakkude ploki küljest ära murdmist, selle vastu tehakse karteripõhja ja ploki vahele paksust metall-lehest tugevdusraam, pakud tõmbab kinni läbi tugevdusraami. HX40-l ei tohiks kuidagi sellest mootorist jõud üle käia, lasevad ka HX52-ga stock sisuga.
Isiklikult kardan kõige rohkem ülekande pärast, 1000nm pole enam naljaasi stock tehnika jaoks, automaatkasti taluvus kirjade järgi peaks olema 580nm.
Sisselaskega oleks veel igasuguseid vigureid teha saanud aga säästuprojekti raames käib ehk nii ka.
Isiklikult kardan kõige rohkem ülekande pärast, 1000nm pole enam naljaasi stock tehnika jaoks, automaatkasti taluvus kirjade järgi peaks olema 580nm.

Sisselaskega oleks veel igasuguseid vigureid teha saanud aga säästuprojekti raames käib ehk nii ka.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Sisselaskesse oleks võind panna samasugused Laminova elemendid lisaks jahutama, pulki muidugi topelt kui minu kollektoril ja sisend altpoolt nagu sul praegu.


Eks talvel saab jälle upgrade teha. Ma mõtlesin ise ükspäev, et müün oma praeguse setupi maha ja teen ikkagi 2 turboga. HX30 ja HX52 näiteks. Kui hea saab, siis teeks sellest ka bolt-on kiti teistele. Billet sisselaskekollektori vähemalt 4 laminova elemendiga jne.


Eks talvel saab jälle upgrade teha. Ma mõtlesin ise ükspäev, et müün oma praeguse setupi maha ja teen ikkagi 2 turboga. HX30 ja HX52 näiteks. Kui hea saab, siis teeks sellest ka bolt-on kiti teistele. Billet sisselaskekollektori vähemalt 4 laminova elemendiga jne.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Sisselase ja vesimetanoolpritse küljes, käisin uuesti dünos ja seekord rattast 323kw/433hj ja 716Nm. Alguses oli kerge pettumus et Nm on vähem kui eelmine kord aga kui õhtul uue pilguga eelmise korra sakilist graafikut vaatasin siis jõudsin järeldusele et eelmise korra 298kw/733nm rattast ei olnud siiski õige. Ilma sakita oli graafiku järgi tegelik max umbes 290kw ja 600Nm ehk siis mootorist ca 345kw/710Nm. Hea teada et 272kmh tuli tegelikult lahjema seadega kui alguses arvasime, vastupidine avastus oleks natuke kehv olnud.
Eile tuli siis lisa ca 35kw ja 140nm ehk mootorist ca 381kw/510hj ja 850nm. Mootori jõu saamiseks olen siiamaani korrutanud koefitsendiga 1,18 aga kuna mul on lahtise turbiiniga automaat siis tegelikult peaks arvestama kadudeks vähemalt 20%, seega võib mootorist tulla hoopis 400kw/900nm. Erinevus võrreldes eelmise dünotamisega oli sisselaskes, vesimetpritses ja tõmbasime 3. asemel 4. käiguga. Dieselmeken ütles et HX40 lagi on selle mootori peal 500hj juures ja tundub et nii ongi, ehk saaks kuidagi veel mõne ühiku juurde aga üldiselt selle turbo lagi peaks olema käes. Seekord on graafik ka juba graafiku moodi, saime pöörete lugemise toimima ja numbrid peaks olema adekvaatsed.

Tänu elu esimesele sponsorile Veermikuproff OÜ-le on nüüd rattad ka sirgelt all.
See oli ka esimene kord kui mersu oli peale minu enda garaasi kusagil mujal remondis, koduste vahenditega ei saavuta lihtsalt ideaalselt tulemust. Kuigi silma järgi on rattad veidike lääpas, siis stendi järgi oli kõik rohelises, küll aga olid kokkujooksud väheke mööda.


Eile tuli siis lisa ca 35kw ja 140nm ehk mootorist ca 381kw/510hj ja 850nm. Mootori jõu saamiseks olen siiamaani korrutanud koefitsendiga 1,18 aga kuna mul on lahtise turbiiniga automaat siis tegelikult peaks arvestama kadudeks vähemalt 20%, seega võib mootorist tulla hoopis 400kw/900nm. Erinevus võrreldes eelmise dünotamisega oli sisselaskes, vesimetpritses ja tõmbasime 3. asemel 4. käiguga. Dieselmeken ütles et HX40 lagi on selle mootori peal 500hj juures ja tundub et nii ongi, ehk saaks kuidagi veel mõne ühiku juurde aga üldiselt selle turbo lagi peaks olema käes. Seekord on graafik ka juba graafiku moodi, saime pöörete lugemise toimima ja numbrid peaks olema adekvaatsed.

Tänu elu esimesele sponsorile Veermikuproff OÜ-le on nüüd rattad ka sirgelt all.


Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Tore, et abiks sain olla, nüüd siis veeretakistus kah veidi väiksem. Kui koos püsib tuleb uus rekord 

Veermikuproff OÜ
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Dünost video ka. https://www.youtube.com/watch?v=lQ6RRr8 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Graafik tundub jummala lauge olevat, nagu vankeliga sõidaks :D
Tänaval poole gaasiga kannatab üldse sõita? Vääne on suht kõrgel pööretel 300-400nm
Tänaval poole gaasiga kannatab üldse sõita? Vääne on suht kõrgel pööretel 300-400nm
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Sa mõtled selle poole gaasi all mida? Sõita pole hullu kuna see 3,0 mootor on vabalthingavana juba 100kw, seega ilma igasuguse boostita rahulikult sõites on ta nagu tavaline kolmene mersu.ahto42 kirjutas:Graafik tundub jummala lauge olevat, nagu vankeliga sõidaks :D
Tänaval poole gaasiga kannatab üldse sõita? Vääne on suht kõrgel pööretel 300-400nm