
MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
195 talvekas oli esimesel proovisõidul, nüüd 225 suvekas, dünosse 195 lamelliga pole eriti mõtekas 800nm võtma minna. Dünos tõmmati tagasillast koormarihmadega auto nii vastu maad et rattad olid lääpas all.
Hetkel differ 3,07, alla läheb 2,47 kui veovõllid valmis saan. Muidu polekski väga viga aga OMC jaoks see bensuka 3,07 jääb aeglaseks.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Sooviks mõnda videot ka tänavapildist või salongist. Muidu surepärased numbrid. Retsept ☺
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Mäletan üht motors24 viljari saade, kus ta rääkis, et must tahm jõu poolest hea ei olnud bemari moorotil.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Nii ta on, diislil on bensukaga võrreldes vastupidi, mida vähem kütet seda tervislikum mootorile ja madalam EGT. Must tahm on põlemata kütus mis jõudu juurde ei anna ja tõstab EGT-d, vanakooli tuunitud diislil oleks ideaalne kui täiskoormusel õrnalt musta viskaks, siis enamvähem kütusekogus paigas.ahto42 kirjutas:Mäletan üht motors24 viljari saade, kus ta rääkis, et must tahm jõu poolest hea ei olnud bemari moorotil.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
erxx kirjutas:Nii ta on, diislil on bensukaga võrreldes vastupidi, mida vähem kütet seda tervislikum mootorile ja madalam EGT. Must tahm on põlemata kütus mis jõudu juurde ei anna ja tõstab EGT-d, vanakooli tuunitud diislil oleks ideaalne kui täiskoormusel õrnalt musta viskaks, siis enamvähem kütusekogus paigas.ahto42 kirjutas:Mäletan üht motors24 viljari saade, kus ta rääkis, et must tahm jõu poolest hea ei olnud bemari moorotil.
Black smoke....also the tires
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
S klassi differ läks alla, nüüd 5. käiguga 90kmh ca 1500 pööret, väga öko pill.
Differ oli nii palju suurem et summuti toru tuli lahti lõigata ja kaar ümber difri vähe suuremaks teha. Veovõllid on 300td ja 400cdi kombo, treial tegi võllid lühemaks, sisse pressis sõrme ja keevitus on tehtud piki võlli mööda sisselõikeid et moodustaks kiilu. Ette said vähe suuremad pidurid, kettad C36AMG ja suportid 4pot Brembod uuema E klassi küljest. 2,2d originaalkettad on nagu ladal, pole isegi ventileeritavad, kolm nulli pidurdust ja enam pidureid polnud.
Paar õõtsapuksi ja termostaat läks ka vahetusse, vanadel puksidel sisuliselt kukkus südamik kummi seest välja.
Tutikad rehvid said ka alla, olevat mingid Conti säästukad, ette 225 ja taha 235, ideaalis oleks taha 255-265 hea aga ei ole leidnud 9" laiasid velgi.










Tutikad rehvid said ka alla, olevat mingid Conti säästukad, ette 225 ja taha 235, ideaalis oleks taha 255-265 hea aga ei ole leidnud 9" laiasid velgi.








Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Täna sai käidud A24ringil sõita proovimas ja juba teisel ringil lõid välja nõrgad kohad. Käigukastiõli temp tõusis 130 kraadini ja mingit kiiret sõitu ei saanudki teha, kokku vist 3 ringi pluss jahutus. Vahepeal jahutasime ja proovisime uuesti aga kast hakkas käike vahele jätma ja lõpetasime selle jama ära. Iseenesest esimesed kaks ringi olid okeid, kurvisuutlikkus pole originaalveermikuga suurem asi aga sirge peal imes jällegi kenasti eest ära.
Tagumised raudselt kirusid et mis ront see seal ees suitseb aga juba teisel ringil said kõik mööda nii et polnud väga viga.
Hetkel kastijahutus originaal, suure jahutusradika otsavannis, arvata oli et see lahendus ei toimi aga et teisel ringil juba kast erroris poleks uskunud. Oli juba ammu plaanis eraldi ventikaga kastiõli radikas panna aga pole leidnud normaalset lahendust. Teine probleem oli käiguvahetus, nupud või labad on vaja ikka rooli külge saada, hetkel keskkonsoolis ja pole kõige mugavam lahendus.


Hetkel kastijahutus originaal, suure jahutusradika otsavannis, arvata oli et see lahendus ei toimi aga et teisel ringil juba kast erroris poleks uskunud. Oli juba ammu plaanis eraldi ventikaga kastiõli radikas panna aga pole leidnud normaalset lahendust. Teine probleem oli käiguvahetus, nupud või labad on vaja ikka rooli külge saada, hetkel keskkonsoolis ja pole kõige mugavam lahendus.
-
- Postitusi: 55
- Liitunud: 25.03.2005 15:01
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Kena tulemus miililt, õnnitlused!
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Õnnitlused minugi poolt.Väga kõva tulemus
Kas teises sõidus ei last lõpus maha?

Kas teises sõidus ei last lõpus maha?
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Tänud.
Teises sõidus lasin jah terve aja gaas põhjas, esimesel katsel lasin korra tagasi kuna välismaa foorumis tähtsad onud kirjutavad et üle 800c EGT ei tohiks üle 5sek peal hoida. Teises sõidus nägin silmanurgast kõige rohkem 960c ja elab ta samamoodi edasi. Enne võistlust keerasin kütet väheke maha ka et musta ei viskaks ja EGT natuke madalam oleks.
Aga üsna huvitav kogemus oli küll, kuna ma enne reaalselt selle autoga üle 190kmh polnud sõitnud siis ei teadnud ise ka täpselt mida oodata.

Teises sõidus lasin jah terve aja gaas põhjas, esimesel katsel lasin korra tagasi kuna välismaa foorumis tähtsad onud kirjutavad et üle 800c EGT ei tohiks üle 5sek peal hoida. Teises sõidus nägin silmanurgast kõige rohkem 960c ja elab ta samamoodi edasi. Enne võistlust keerasin kütet väheke maha ka et musta ei viskaks ja EGT natuke madalam oleks.
Aga üsna huvitav kogemus oli küll, kuna ma enne reaalselt selle autoga üle 190kmh polnud sõitnud siis ei teadnud ise ka täpselt mida oodata.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Palju kiirust kogusid?
Vesimeth pritsele pole mõelnud?
Vesimeth pritsele pole mõelnud?
Black smoke....also the tires
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Tubli tulemus. Jõulont oli korralik 

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Põgenev kalmaar, tint jääb maha 
