Toyota GT4 ST185 (müüdud)

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

hehee... ilma silencerita jah, nii "silence" ei olnud enam jah :-D
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
twist
Postitusi: 84
Liitunud: 01.06.2006 17:28

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas twist »

Vägagi viisakad keevitused kui staaži arvesse võtta :)
Igati kobedamad kui see õudus, mis Skyline all oli tehtud :-D
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Vahepeal on niipalju edasi läind, et väga palju polegi :D ... aga midagi ikka...
ega ma väga tjuunida ei taha seda autot, sest siiani ei ole kindel kas tahan sinna autosse raha matta... aga ... midagi ikka... :D
Kuna peale 3" väljalaset hakkas "fuelcut"-i kuskil 1,2 bar peal loopima ilma silencerita, siis ometi rõhku maha ei keera... vaid siis oli aju vaja mille MAP oleks vähemalt sinamaani. Ostetud motol metall kaane tihend... sisse pole vaadand aga 1,3 BAR võiks see ikka välja kannatada. Ostetud Mines ECU, mis base MAP-i järgi korrigeerib ja fuel cut 1,3BAR. Originaal mootorist nagunii rohkenm ei võta. Teoorias 40+HP niisamagi ilma rõhku tõstmata.
Aga eesmärki täidab + MAP 1,3bar, parem ikka.

Aju analoog pilt: (originaal, läx ostes külge) aga midagi sellist. Odav ei ole, aga plug-in, kuuldavasti parim lahendus originaal sisuga mootorile.
Pilt

Kuna ST185 fuel pump on mingi 80lm ? või midagi sellist uuest pealst... Kuna sellega meelerahu ei olnud, tuli asemele tuli walbro 255 lm ... See ei ole nagu mingi nii kallis asi, puhas viitsimise asi. Bosch oleks veel parem... aga... ma arvan et parem, kui originaal, ja vast sellest jätkub.

Pilt

Pilt

Toyotal on mingi pinge langus tühikäigul pensupumbale, siis sai see otseks aetud ja kuna pinge langes ka siis läbi originaal juhtmestiku, siis sai ka pumbale uus toide läbi relee ühendatud, et hea oleks. Enne 10,8V... pärast ca 12,7V. Oluline vahe julgeks väita, puhtalt vana juhtme arvelt.
Välismaa foorumid räägivad kütuse surve tjuunimisest ... 10% suurema survega, ei tea mis sellest arvata, pihustist tuleb rohkem läbi?

Dünos peaks ära käima, sest ma kahtlen, et kuigi auto midagi käib edasi, ikka korra ülevaatama. Rõhku peale keerama 1,3 peale ja sensor sumpsi ja rullikute peale. Siis oleks ka konkreetne number ja näeks mis toimub.
Viimati muutis LordVampire, 02.05.2015 10:25, muudetud 1 kord kokku.
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas Renn »

Ostetud Mines ECU, mis base MAP-i järgi korrigeerib ja fuel cut 1,3BAR. Originaal mootorist nagunii rohkenm ei võta. Teoorias 40+HP niisamagi ilma rõhku tõstmata.
Teoorias oleme me kõik tugevad, käi kindlasti dünos ära. Mul SR20DET Pulsaril oli ka Mines alguses-dünos olid juba mingid anomaaliad, a'la 70nm vähem samal pöördevahemikul kus sama rõhu ja turboga rallikrossi Pulsaril. Hiljem tulid ka anduritega seotud anomaaliad ning sai kõik orig. juhtmestik, andurid ja Mines asendatud.
ega ma väga tjuunida ei taha seda autot, sest siiani ei ole kindel kas tahan sinna autosse raha matta... aga ... midagi ikka... :D
Been there done that, lihtsam on korraga teha õigesti nii rahaliselt kui aega arvestades.
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Dynos käidud VKM-is. originaal ajuga 178kw (täielik tehase number : )
Natuke keerati süüdet ka ja 200kw ja 442nm väänet @1,2BAR. Segu on rikas Mines ajuga. Ei tea nüüd kas sellepärast et walbro +läbi relee uus toide aga... sest surve regulaator jäi ju samaks. Ju siis on lihtsalt Mines ajul safe seade. Päris proge ajuga saaks ilmselt veel jõudu sealt. Aga üldiselt düno on hea asi.

Süüte keeramine varasemaks ja lõpp number:

Pilt
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas ahto10 »

Kas need numbrid on rattast või mootorist?
Kui palju süüdet kerati?
Tehase ecu-ga on ka lõpp ikka väga rikkas.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Kahjuks mootorist ;) Aga viljaril on konservatiivsed kw-d transmissiooni kadu pani 20% aint 4wd-le, 17" velg ka ilmselt abiks pole. Aga pigem nii kui teistpidi. Vähemalt tead, et see nr võiks päriselt olemas olla.
Enne oli 3’ hiline, keerati +1, kokku 4kraadi.
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas ahto10 »

Ei tea kas väljamaa hobused on pisemad, et neid kuidagi rohkem mujalmaailmas tuleb sama rõhuga.
Põhimõteliselt 1´ tehase omast varasemaks siis ainult.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

1´ tehase omast varajasemaks jah.
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Kui ainult numbrit taga ajada siis oleks esiveduliseks keerand, pand 15" alla ja külma ilmaga dynomaxi läind :D Ega sellest auto kiiremini poleks sõitma hakanud.
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas ahto10 »

20 lisa hp tundub ikkagi lisa 0.3bari boosti kohta vähe.
Ja väänet nagu liiga palju. Kas peale 5000rpm-i kukkub boost täielikult ära ve?
Tundub, et sul seal midagi valesti dyno või sinu autoga.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Selles on õigus, alati võiks rohkem olla, ja ega see celica polegi mingi porshe. Aga ma ei saa aru, kus sa see 20hp võttad. Autoga polegi midagi eriti tehtud, kust see jõud ikka tuleb. Bensupump sai vahetatud et kohe kotti ei jookseks :D See jõudu juurde ei anna. Mines aju pm ainuke tjuuning +natuke rõhku.
4wd transmissiooni kadu räägivad interneti avarused 20-25% (päris tõde kuskil ei olegi, ja see ei loegi, oluline on palju maha jõuab, mitte palju taskus on. Aga ok)

tehase st205 178kw ehk 242HP.
transmissioonikadu 20%
mines aju 1,2bar 200kw ehk 272HP
transmissioonikadu 25%
mines aju 1,2bar 208kw ehk 283HP

30-41HP rohkem kui tehasest. Tutikas mootor oleks võibolla rohkem välja kerind. Dynomaxi dyno oleks võibolla rohkem kerinud. Cooler hakkas ka soojaks minema nende tõmmete peale. Segu oli rikas, proge ajuga arvasid kohapeal et 50HP on kindlasti ripakil sama rõhuga.
On kuidas on see 200kw ja 440nm väänet on tal kindlasti olemas ja see on sellise rimaka kohta minumeelest päris ok.

Ei kuku boost ära, suht vähe langes... 1,1x oli midagi lõpus. Segu oli rõve rikas, ja ei põletand ära seda.
Viimati muutis LordVampire, 12.05.2015 19:02, muudetud 1 kord kokku.
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas ahto10 »

stock ajuga oli palju rõhku?
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

1,1... midagi. Enne 1,2 tuli fuel-cut. Kuni "fuel-cut" ini oligi rõhk. Mis mõtled, uued küünlad ja juhtmed? Silindri surved ära mõõta? Peab olema rohkem? : D
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas ahto10 »

Mina usun küll, et jõudu peaks rohkem olema. Süüte kuidas paika panite? Diagnostika pistikust sildasite juhtmed ära süüdet reguleerides?
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Vasta