rumalad küsimused...
Re: rumalad küsimused...
Rumal küsimus. Mis juhtub turboga kui see 180 kraadi keerata? Mix küsin on see, et kasutan vw golfi 1.6 td kollet mille keerasin 180 kraadi. Turboks on KKK K14
Re: rumalad küsimused...
Kui õnnestub ka turbo keskosa 180 kraadi keerata, siis toimib kenasti edasi, aga muidu oleks õli peale- ja mahavool vahetuses, mis pole kindlasti hea/ei toimi/suitseb. Õli peab peale tulema ülevalt ja välja minema alt.
Iseasi muidugi, kas ta sedasi toimib, et pealevoolu kasutada mahavooluna ja vastupidi.. kui on näha, et seal piiravaid tegureid ei ole (näiteks pealevool peenem mahavoolust), võiks isegi toimida kenasti.
Iseasi muidugi, kas ta sedasi toimib, et pealevoolu kasutada mahavooluna ja vastupidi.. kui on näha, et seal piiravaid tegureid ei ole (näiteks pealevool peenem mahavoolust), võiks isegi toimida kenasti.
Lauda nitro
Re: rumalad küsimused...
Pealevoolunurk pole oluline,sest õli on rõhu all.Äravoolu võiks pöörata alumisest punktist 45 kraadi mõlemas suunas,see oleks minu arvates maksimum.Põhimõtteliselt peaks turbokorpus vabalt õlist tühjaks jooksma.
Re: rumalad küsimused...
Küsiks oma auto küünalde kohta, keerasin maha ja kõik on ühtlaselt täiesti valged. Samas auto töötab ilusti, mingeid koode pole, töö ühtlane, ei turtsu jne. Umbes sellised nagu pildil. Ehk kas on normaalne või ei? Valge tavaliselt tähendab ju lahja segu?

Tegu vag'i 1.8t aeb'ga

Tegu vag'i 1.8t aeb'ga
- Datsunimies
- Postitusi: 128
- Liitunud: 05.03.2011 11:37
- Asukoht: Tln
Re: rumalad küsimused...
kui suur on audi 200 originaal wastegate?
Re: rumalad küsimused...
küsimusi rumalaid mitu.
hetkel mootor peaks originaalis välja andma 187hp ja panna see sellisena alguses käima. tulevikus see number kindlasti muutub ning kui kõik sujub siis eeldatavasti sinna 500-700hp piiri.
1. mis mõõdus teha kütuse trass. Hetkel olemas bosch 044 pump(sisend AN8 ja väljund originaal tagasivoolu klappiga, millele sain hüdroscandist stutsi ja mille sisemõõt on sama mis AN6), mallory rõhuregulaator(sisend ja väljund AN8) ja custom kütuselatt(sisend ja väljund AN6).
2. mis vahe on sellel boschi paagisisesel ja -välisel pumbal. hetkel peale vaadates, ütleks et võiksin selle ka paaki sisse panna?
hetkel mootor peaks originaalis välja andma 187hp ja panna see sellisena alguses käima. tulevikus see number kindlasti muutub ning kui kõik sujub siis eeldatavasti sinna 500-700hp piiri.
1. mis mõõdus teha kütuse trass. Hetkel olemas bosch 044 pump(sisend AN8 ja väljund originaal tagasivoolu klappiga, millele sain hüdroscandist stutsi ja mille sisemõõt on sama mis AN6), mallory rõhuregulaator(sisend ja väljund AN8) ja custom kütuselatt(sisend ja väljund AN6).
2. mis vahe on sellel boschi paagisisesel ja -välisel pumbal. hetkel peale vaadates, ütleks et võiksin selle ka paaki sisse panna?
Re: rumalad küsimused...
1. lolliks ei tasu selle toru suurusega minna. ütleme et kui minna poole suuremaks diameetrilt, siis sealt mahub juba huipu palju rohkem läbi ja ega need tehase enda torudki on üldjuhul üsna ok.sidam2 kirjutas:küsimusi rumalaid mitu.
hetkel mootor peaks originaalis välja andma 187hp ja panna see sellisena alguses käima. tulevikus see number kindlasti muutub ning kui kõik sujub siis eeldatavasti sinna 500-700hp piiri.
1. mis mõõdus teha kütuse trass. Hetkel olemas bosch 044 pump(sisend AN8 ja väljund originaal tagasivoolu klappiga, millele sain hüdroscandist stutsi ja mille sisemõõt on sama mis AN6), mallory rõhuregulaator(sisend ja väljund AN8) ja custom kütuselatt(sisend ja väljund AN6).
2. mis vahe on sellel boschi paagisisesel ja -välisel pumbal. hetkel peale vaadates, ütleks et võiksin selle ka paaki sisse panna?
point selles, et pump lööb palju jaksab ja kui torus peaks mingi rõhulang hakkama tekkima, siis see ei mõjuta mootori tööd, kuna rõhuregulaator on üldjuhul mootori juures. pigem tuleks jälgida, et suuremate pumpadega oleks tagasivool korralik. et kütusel oleks kuhugi minna. samuti ka et regulaator oleks piisava läbilaske võimsusega.
mul oli juhus, kus audi originaal regulaator ei saanud enam hakkama ja mingist rõhust allapoole enam regullida ei saanud.
alati võimalus proovida mingit toru mõõtu ja mõõta rõhku pumbajuures ja kapotiall. kui suur lang on.
ses suhtes et kui mootor rohkem küsust tarbib, siis ega sul pump ju rohkem ei pumpa. lihtsalt vähem läheb tagasivoolu. (kuna rõhk latis olenemata kasutatavast kütuse kogusest sama. seega ka rõhk pumbale sama ja pumbatav kogus sõltub sellest palju pump jaksab antud rõhul pumbata.)
2. iseenesest ei olegi.. erinevus paigutuses. tavaliselt paagisisestel on pumba sisendiks mingi lihtsam kinnitus, et saaks sõela otsa ja kõik. paagi välisel aga peab olema võimalik teha ühendus, mis etteande pumba olemasolul ka rõhku peaks. Samuti võib olla ka erinevus vooluklemmides aga üldjuhul on k aneed samad. sisu peaks sama olema...
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: rumalad küsimused...
teistpidi kohe kindlasti ei toimi.murjam kirjutas:Kui õnnestub ka turbo keskosa 180 kraadi keerata, siis toimib kenasti edasi, aga muidu oleks õli peale- ja mahavool vahetuses, mis pole kindlasti hea/ei toimi/suitseb. Õli peab peale tulema ülevalt ja välja minema alt.
Iseasi muidugi, kas ta sedasi toimib, et pealevoolu kasutada mahavooluna ja vastupidi.. kui on näha, et seal piiravaid tegureid ei ole (näiteks pealevool peenem mahavoolust), võiks isegi toimida kenasti.
paned õlipumba tagurpidi käima siis tõmbab karterist õli saalevahele?

see et saale on õli sees ja rõhuall sellest on vähe kasu. õlikiil tekitatakse ikkagi õli surumisega saale keskele.
edit:
esialgsele postitajale, et jah keskosa peaks ikkagi õigetpidi jääma. üldjuhul saab kõigil torbodel kodasid keerata. Kui sisese wg-ga siis kui pöörata mõlemat samapalju, siis ei juhtu midagi, kui aga vaja ka sisse ja väljalaske kodasid umavahel nihutada, siis tuleb lihtsalt jälgida, et vg aktuaator varras jääks nii, et temast ka midagi kasu oleks. ei tasu karta ka nedne varraste modifitseerimist kui aktuaatorit ennast paremasse kohta ei saa liigutada. (keegi pole öelnud, et see varras sirge peab olema, küll aga peavad varda alguse ja lõpu piikumised olema võimalikult samasihilised.)
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: rumalad küsimused...
Kiire küsimus. Kui pikk on veel normaalne et oleks wastegate sissetulev toru. Nimelt on ruumiga kehvasti. Kui tuua see teisele poole mootorit vms.
Poleerimine
Re: rumalad küsimused...
Eks see oleneb mootori ja turbo sobivusest / koostööst.....mõnel autol piisab vaid kollektorist rõhu välja laskmisest ja võib asuda kuitahes kaugel aga teine vajab korralikku suurt wastegati ja see peab ka loogilises suunad koldest väljuma ja mõistliku pikkusega olema. Eks väga pika toruga tõuseb veidi kolde maht ja võib veidi ka spool kannatada.
Ma prooviks screameri varianti kui ruumipuudust leevendaks see, et summutuisse pole vaja vedada
Võib meeldima hakata 
Ma prooviks screameri varianti kui ruumipuudust leevendaks see, et summutuisse pole vaja vedada


DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: rumalad küsimused...
Screamer tuleb niikuinii. Aga just wastegatei ennast pole kuskile mahutada kui teisele poole.
Poleerimine
Re: rumalad küsimused...
Kas Boshi 044 hiinakas pump oskab ise paagipõhjast kütust imeda või tahab gravitatsiooni jõul kütust peale saada?
Omega A 2.0 8v turbo
Re: rumalad küsimused...
Oskab imeda kuni küttel pole õhumulli....nii kui korra puudu jääb on jännis.AnvarV kirjutas:Kas Boshi 044 hiinakas pump oskab ise paagipõhjast kütust imeda või tahab gravitatsiooni jõul kütust peale saada?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 07.07.2010 23:59
- Asukoht: järvamaa
Re: rumalad küsimused...
Tere, kuna ma väga sinapeal ei ole vanade masinate turbodega, siis tekkis küsimusi.
Nimelt on mul üks metsamasin nissan terrano I , mida vaja erksamaks muuta.
Peal om mehaanilise juhtimisega küttepump ja elektroonikat mootori ruumis sisuliselt polegi.
Küsimus nüüd selline, kuidas turborõhku tõsta? Kas ma olen õigesti aru saanud, kui ütlen et muudetakse turbo ja wastegate vahelise vooliku takistus et saada rohkem rohku?
Kusagil oli kirjas ( usa foorumid ), et puuri 2mm auk sinna voolikusse ja saad rõhku juurde?
Kui ma nüüd õigesti aru saan, siis kui sinna sama vooliku vahele panna manual boost controller, siis seda reguleerides saab rohkem rõhku?
Mis siis saab kui ma selle wastegate varda üldse ära võtan?
Tavaasendis on rõhk kogu aeg peal ja maha lastakse siis, kui wastegate klapp liigub? Või vastupidi?
Vabandan võhiklike küsimuste pärast, auto ja tehnikaga sinapeal aga selline turborõhu muutmise viis ei ole päris arusaadav.
Madis
Nimelt on mul üks metsamasin nissan terrano I , mida vaja erksamaks muuta.
Peal om mehaanilise juhtimisega küttepump ja elektroonikat mootori ruumis sisuliselt polegi.
Küsimus nüüd selline, kuidas turborõhku tõsta? Kas ma olen õigesti aru saanud, kui ütlen et muudetakse turbo ja wastegate vahelise vooliku takistus et saada rohkem rohku?
Kusagil oli kirjas ( usa foorumid ), et puuri 2mm auk sinna voolikusse ja saad rõhku juurde?
Kui ma nüüd õigesti aru saan, siis kui sinna sama vooliku vahele panna manual boost controller, siis seda reguleerides saab rohkem rõhku?
Mis siis saab kui ma selle wastegate varda üldse ära võtan?
Tavaasendis on rõhk kogu aeg peal ja maha lastakse siis, kui wastegate klapp liigub? Või vastupidi?
Vabandan võhiklike küsimuste pärast, auto ja tehnikaga sinapeal aga selline turborõhu muutmise viis ei ole päris arusaadav.
Madis