Mõtled neid runnerite algusi flantsi küljes? Need on 60,3-33,7 ja torud ise 42,4. Olid 60,3-42,4 üleminekud ka aga need jäävad liiga lauged. Nendel 33,7mm tuleb otsast maha lõigata et 42,4 toruga kokku läheb ja jääb täitsa hea.arts24h kirjutas:Mis mõõdus üleminekuid kasutasid väljalaske kollektoril?
MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Hakkan ka ilmselt varsti 606 kollet tegema siis jääb natuke vaeva vähemaks.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
606 mehi tuleb nagu seeni pärast vihma.arts24h kirjutas:Hakkan ka ilmselt varsti 606 kollet tegema siis jääb natuke vaeva vähemaks.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Esialgu endale ei tee :D Pole seda 3,2 veel viimase piirini ajanudki. Aga diislid on päris huvitavad küll.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Soovitage normaalset EGT kella, 30 eurine hiinakas töötas 2 päeva väga hästi, ostaks seekord kvaliteetsema jupi.
-
- Postitusi: 55
- Liitunud: 25.03.2005 15:01
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Sattus üks paljudes praakidest sulle, mul odav hiinakas juba aasta töötanud. Jämedalt näeb temperatuuri ära, kuid täpsust neist loota pole. Autometer kellad on täitsa ok.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
http://shop.vems.hu/catalog/roundv2-wbo ... p-166.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Mul widebandiga pole midagi teha, võiks olla ainult temp. Kui keegi müüb sellist kaupa, siis võib kirjutada PS-i, oleks vaja kella koos anduriga. Veel oleks vaja kahte õliradikat, võib ka neid PS pakkuda.
-
- Postitusi: 55
- Liitunud: 25.03.2005 15:01
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Päris asjalik kolektor, see peaks ikka tunduvalt paremini hingama kui originaal
See vahe adapter võiks teoorias om605 kolde otsa ka istuda ju
Kui see flants üle jääb võid mulle privasse kirjutada, saame ehk mingi diili teha.
Sven


Sven
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Mind väga huvitab kuidas stock TD käituks kui nende kohutavad küünlajad asendada eraldatud runneritega almoust equal lenght koldega muid asju muutmata. Kas Lag pikeneks ja HP/NM tõuseks? Mille kuradi pärast need stock turbodiislite kolded nii kuradikohutavad tehakse ma lihtsalt ei mõista 

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Originaalkollektor on 130kw jaoks rohkem kui piisav, kui mul tuli läbi selle küünlajala 280kw siis ei saa insenere küll milleski süüdistada.jeff01 kirjutas:Mind väga huvitab kuidas stock TD käituks kui nende kohutavad küünlajad asendada eraldatud runneritega almoust equal lenght koldega muid asju muutmata. Kas Lag pikeneks ja HP/NM tõuseks? Mille kuradi pärast need stock turbodiislite kolded nii kuradikohutavad tehakse ma lihtsalt ei mõista

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Suure läbimõõduga, võrdse pikkusega torudest kollektor oleks kahtlemata parema voolavusega ja annaks lõpks ka suuremaid võimsusnumbreid. Seevastu... jämedalt öeldes on nii, et kui väljalaskekollektori siseruumala suurendada 5x, väheneb turbolaaduri turbiinile rakenduv energia 2x. Just see energia sunnib turbiini ringi käima ja sisselaskesse ülerõhku tootma. Muidugi, kui boost juba üleval on, siis pole see energia enam oluline, õigemini tuleb seda läbi wastegate juba välja lasta. Diiselmootoriga tänavasõidukilt ootame üldiselt ikka kohest spoolimist ja tugevat pöördemomenti juba madalatel pööretel. Seetõttu ongi neil valdavalt minimaalse pikkuse ja siseruumalaga malmkollektorid. Selliseid on ka odav toota, mis on samuti autotootjale meelepäranejeff01 kirjutas:Mind väga huvitab kuidas stock TD käituks kui nende kohutavad küünlajad asendada eraldatud runneritega almoust equal lenght koldega muid asju muutmata. Kas Lag pikeneks ja HP/NM tõuseks? Mille kuradi pärast need stock turbodiislite kolded nii kuradikohutavad tehakse ma lihtsalt ei mõista

Vähe detailsemalt saab lugeda siit, "principles of pulse turbocharging" peatükist:
https://books.google.ee/books?id=oLhKBg ... gy&f=false" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 55
- Liitunud: 25.03.2005 15:01
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Om605 mootril on mõõdetud hetkeline vastusurve enne turbot kuni 2.5 bar, wastgate avanemisel see küll vähes, kuid oli ikka märgatavalt suurem,kui boost. Vabam kolle ja summuti teevad selle niigi üliväikse turbo elule veelgi kiiremini lõpu.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Aga vb see takistus tehtud gaaside liikumise kiiendamiseks enne labasid. See pm nagu veevooliku otsa kinni pigistamise, surve suureneb, läbilaske maht küll väheneb, aga takistuse tagant väljumiskiirus on suurem. Võin ka eksida aga see oli MHO
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee