5cm toru eest igavene au, kuulsus ja 4pakk - toru leitud
5cm toru eest igavene au, kuulsus ja 4pakk - toru leitud
Niisiis härrased - teema järgmine. Puudu on ca 5cm pikkune jupp alumiinium toru sisemõõduga 26mm ja seinapaksusega u 1.5mm.
Vaja oli seda juba eile nagu alati.
Igasugused ideed kust seda materjali leida võiks on teretulnud. Veel teretulnum on see torujupp ise...
edit: seda juppi vaja co-poteka istutamiseks sisselaske torustikku kui keegi peaks huvi tundma...
edit2: igaks juhuks mainin, et kui keegi eelistab aule ja kuulsusele sularaha siis ka see on mõeldav loomulikult
GSM: 52 42 222
või priva
Vaja oli seda juba eile nagu alati.
Igasugused ideed kust seda materjali leida võiks on teretulnud. Veel teretulnum on see torujupp ise...
edit: seda juppi vaja co-poteka istutamiseks sisselaske torustikku kui keegi peaks huvi tundma...
edit2: igaks juhuks mainin, et kui keegi eelistab aule ja kuulsusele sularaha siis ka see on mõeldav loomulikult
GSM: 52 42 222
või priva
Viimati muutis kinks, 13.04.2006 14:44, muudetud 2 korda kokku.
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
kindel, et toru peab olema? Alumiiniumklots, millele 26mm ava sisse puurida ei sobiks?
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Põhimõtteliselt sobib ka klots. Asi selles, et kinnitamisega läheb siis raskeks - originaalis plastiktoru, millel kahel pool pilud sees ning sealt torgatakse klamber läbi kui potekas paigas.xjan kirjutas:kindel, et toru peab olema? Alumiiniumklots, millele 26mm ava sisse puurida ei sobiks?
Klotsiga peab midagi muud välja mõtlema.. või siis treiali otsima, kes konkreetselt originaaljupi järgi selle klotsist välja treib.
On pakkuda klotsi muidu?
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
ei ole klotsi, aga ilmselt tõesti lihtsaim variant sul treiali juurde sammud seada
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Treialitega kipub see jama olema, et nii väikse detaili tegemisega ei soovi keegi tegeleda ja teiseks kui võtakse ette siis tõenäoliselt läheb aega.
Lihtsaim ja valutum variant oleks toru, mille ma keevitajale viin ja on asi homseks valmis.
edit: ma treiali kohta mitte ei oleta vaid juba küsisin
Lihtsaim ja valutum variant oleks toru, mille ma keevitajale viin ja on asi homseks valmis.
edit: ma treiali kohta mitte ei oleta vaid juba küsisin

Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
Sellel pote pesal on ka seespool rant, et tihend pote ja randi vahele panna.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Rahvakeeli Tüütute Harimatute Keskus äkki? 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
IRWWW... selle pingi nimi on siiski CNC pink. THK's saab lasta küll nii alu, kui ka plastmassist jubinaid teha, kuid pingil on siiski piirangud ka, suured detailid ei mahu pinki.(täpselt mõõte ei mäleta praegu)Priit kirjutas:mine küsi THK'st, TNT pingiga tehakse see asi sulle seal ära milline iganes see ka välja ei näe ja hind on miskine 400.- ringis tund arvatavasti.
Kelle vaja midagi keerulist aga kaubanduslikku teha, võite pöörduda THK'see, ehk siis Tallinna Tööstushariduskeskusesse ja küsida Veiko Põldmaad.
PS, pingi töötund on 500 krooni, aga arvestada tuleks sellega, et pink töötab mega kiiresti (ühte detaili teeb ca minut,kaks, olenevalt keerukusest), enamus ajast võtab programmi koostamine, mille järgi pink detaili lõikama hakkab.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi
Fos kirjutas:IRWWW... selle pingi nimi on siiski CNC pink. THK's saab lasta küll nii alu, kui ka plastmassist jubinaid teha, kuid pingil on siiski piirangud ka, suured detailid ei mahu pinki.(täpselt mõõte ei mäleta praegu)Priit kirjutas:mine küsi THK'st, TNT pingiga tehakse see asi sulle seal ära milline iganes see ka välja ei näe ja hind on miskine 400.- ringis tund arvatavasti.
Kelle vaja midagi keerulist aga kaubanduslikku teha, võite pöörduda THK'see, ehk siis Tallinna Tööstushariduskeskusesse ja küsida Veiko Põldmaad.
PS, pingi töötund on 500 krooni, aga arvestada tuleks sellega, et pink töötab mega kiiresti (ühte detaili teeb ca minut,kaks, olenevalt keerukusest), enamus ajast võtab programmi koostamine, mille järgi pink detaili lõikama hakkab.
CNC seadmete programmeerimine on kiire protsess, kui kasutada cad/cam tarkvara. Üksiku detaili valmistamine seevastu aga alati kulukas, kuna tuleb teha joonis, otsustada, milliseid tööriistu töötlemiseks kasutada, tööriistad masinasse seada ja mõõta jne. Väikeste detailide puhul tihti suuremaks probleemiks detailide kinnitamine. Sellise "toru" valmistamiseks ilmselt tavaline treipink sobivaim...
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
thk pole muud joonist vaja, kui kriitseldis paberil ja seal Veiko peab ise kordinaadid arvutama. Sa ei saa nii rääkida, et CNC'l läheb nii ja nii palju aega nii ja nii tegemiseks, kuna CNC pink on ikka väga laialdane mõiste. Ma ei tea, aga ma mõtlen, et sa pole vist seda thk oma ise näinud.
toru tegemiseks muidugi treipink nutikam variant.
toru tegemiseks muidugi treipink nutikam variant.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies