Et ta heaks saada tuleks mootori alumisele otsale remont ära teha.
Plokikaas äsja Windorfis hooldatud ja teostatud asjale performance modifikatsioonid.
Võimalik soetada 3000.- eek eest lisaks tutikad 1.rem mõõt C20NE turbokolvid (surveaste 8.3:1).
Veljed nüüd müüdud, seega saadaval vaid auto ilma velgedeta.
Mootoriconf siis hetkel selline:
* Stock C20NE plokk
* Porditud C20NE plokikaas (by Errapart Engineering)
* Equal length turbokollektor (by Errapart Engineering)
* Custom sisselaskekollektor (by Errapart Engineering)
* MegaSquirt V3 programeeritav juhtaju
* Bosch Motorsport 2x2 coilpack
* Bosch 470cc/min@3.0bar pihustid
* Mitsubishi TD04L-13T-6 turbo + sisene WG + acutator
* 2.5" väljalase
* 60mm sisselasketorustik
* DB-HP silikoonlõdvikud
* 550mmx230mmx63mm kärjega intercooler
* Vems AFreshTiny WideBand controller
* GM IAT sensor
* Simoni Racing BOV
* Custom jäigad mootoripadjad
Veermik:
* Ees 288mm piduriconversion Zimmermann-i ketastega
* Lesjöfors -35mm jäigad madaldusvedrud
Kere:
* BadBoy kulm
* Vectra 2000 bodykit moditud esistangega
* Custom sinise/mustaga salong
* 2007a tehtud keretööd (keevituskohad üle joodetud)
* 2007a üleni värvitud
* AutoGauge Smoke boostikell
* Vems AFreshTiny WideBand kell
Rohkem infot saab auto teemast --> http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=4936
Hetkel sellises seisus:





Ülejäänud pildid, mis mul käepärast leiab http://m-tuning.ee/galerii/MihkelVectra
Hind ilma turbo tehnikata 15 000.-
Puudub sel juhul: turbo, plokikaas, pihustid, coilpack, sisselase, väljalase, cooler + torustik, MegaSquirt, WB).
Hinnaks täiskomplektsena 30 000.-
Auto saab kerge vaevaga 4WD-ks ringi teha (on Eestis juba tehtud ka)!
Kuna Vectra 2000 põhi ja tagasild on sama mis 4x4 Vectral.
4WD tagasilla ja tagadiffri saab autoga kaasa.
52 74 011
Tallinn