1996 Nissan 200SX S14 - Taavi

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

1996 Nissan 200SX S14 - Taavi

Postitus Postitas Taavi »

Lõpuks siis auto käes :)

Nimekiri modifikatsioonidest, kõik on tehtud/paigaldatud ES Tuningus(12.05.07 seisuga):

Tõusva päikese maalt saabunud JDM S14 SR20DET mootor, välisel ja sisemisel vaatlusel näeb välja nagu uus
Garrett GT28RS turbo
Mootoriplokk ülepuuritud +0.5mm, uus tehase kaanetihend
Wiseco sepistatud kolvid +0.5mm oversize
ECU modifitseering (ES-Tuning)
Nismo 740cc pihustid
Z32 õhulugeja
Z32 kütusefilter
FSE kütuserõhu regulaator ja näidik
Walbro 255lph HP paagisisene bensiinipump
Suurem vahejahuti + poleeritud roostevaba torustik (ES-Tuning)
HKS SSQV stiilis Blow-Off klapp
3" roostevaba downpipe (ES-Tuning)
3" roostevaba väljalase (ES-Tuning)
Vibrant Turbo seeria roostevaba tagapütt 3" sisse, 4" otsaga
Vibrant TurboFlex sukk
Green koonusfilter
Tugevam siduriketas ja korv, uus laager
Autometer Boost ja Air/Fuel näidikud
Manuaalne boost controller
Denso Iridium IK24 küünlad
8mm alumiiniumist karterikaitse
KYB AGX reguleeritavad amordid
Tein S-Tech madaldusvedrud (ees -38mm, taga -29mm)
Energy Suspension polüuretaan pukside "Master Set" komplekt
Whiteline camber correction ja subframe lock polüuretaan puksid
Brembo originaalsuurusega uued kettad (280x30 ja 258x9)
Ferodo DS Performance piduriklotsid ees, Premier taga
Aku viidud pagasiruumi
Custom short shifter
Nismo replica käigukanginupp
Momo Tuner Black 350mm rool
Musta värvi alcantara'st punase niidiga custom tööna õmmeldud käigukangi kott

Hooldustööd:
Vahetatud täissünteetline käigukasti ja LSD differentsiaali õli
Vahetatud kõik rihmad
Kasutatud ainult täissünteetilist 5W-50 Xado mootoriõli (vahetatud iga 5000km tagant)
ATE Super Blue Racing pidurivedelik
Tehtud täielik põhja roostekaitse
25.07.2007 sai valmis Faktos põhjalik käigukasti remont - kõik laagrid on nüüd kastis uued ja töötab nagu unistus :)

G-Techiga sai mõõdetud järgmised ajad (sügis 2005):

Veerandmiil 13.669 @ 167.79, parim lõppkiirus veerandmiilil 170.67
0-100km/h 5.598sek.

OMC 2006 257 km/h, B-klassi teine koht ja 2006a-ni B-klassi Eesti rekord :) Teibituna, 102 okt Elf Turbomax kütusega ja u. 19-20 psi. 800m peal vasakule suunavate torbikute juures 200 km/h+ peal lõin veidi kartma kuna täpset ära keeramise kohta ei näinud ja lasin gaasi lahti 2-3 sekundiks. Aga "oleksid" ei loe.

Plasmet Topspeed 1000m 2006, B-klassi esimene koht 232km/h ja 2006a-ni kilomeetri peal B-klassi Eesti rekord.

2007 tuli ka siis OMC B-klassi võit kiirusega 256 km/h.

Kelle jaoks 200SX S14 tume maa on, siis veidi tausta:

Tühimass 1265kg
Tagavedu ;)
Kaalujaotus ees/taga 51/49
Tehase piiratud libisemisega differentsiaal (LSD) + differentsiaali õlijahuti
Ees nelja kolviga ventileeritud ketaspidurid (sama ketast/sadulat kasutavad ka ca 300kg raskemad Z32 300ZX TT ja R32/33 Skyline GTS-T)
200SX kasutab taga täpselt sama multilink vedrustust mis Nissan Skyline ja 300ZX TT
Nissani tagaveoline S-kere on enda klassis unikaalne, sest erinevalt konkurentidest ei baseeru ühelgi masstoodangu pereauto platvormil.
SR20 seeria mootorid lähevad väga kergesti ja suht kõrgele pöördesse, piiraja on 7000rpm peal, rõhku hoiab mul 20+ psi kuni piirajani. Turbo poolt toodetud suur väändemoment kombineerituna kiiresti kõrgetele pööretele viskava mootoriga kerges tagaveolises hea juhitavusega keres on elamus mida peab ise kogema :)

Pilt
Pilt
Viimati muutis Taavi, 13.08.2007 10:52, muudetud 27 korda kokku.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Re: 1996 Nissan 200SX S14 - Taavi

Postitus Postitas Siim »

Veerandmiil 13.669 @ 167.79, parim lõppkiirus veerandmiilil 170.67
0-100km/h 5.598sek.

Väga head ajad alustuseks
302hp/464nm
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

:roll: tundub ilus ost olevat
edu potensiaali ülesotsimisel ;)
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
aibast
Postitusi: 121
Liitunud: 27.06.2005 10:11

Postitus Postitas aibast »

Ilus masin, loodetavasti jääb välimus ikka stocki, kunas ta juba tehasest tulles väga kenade joontega.
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
Imre
Postitusi: 85
Liitunud: 04.07.2005 13:49
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Imre »

Väga OK!

Tubli asja oled ette võtnud ikka!

Siis tookord ju vestlesime, kui su töö juures oma teist punast S13 müügiks näitasin...

Edu edasistes tegemistes! 8)
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Muidu peaks stock välimus jääma, aga velgedeks plaanin 17 Rota Grid'i, värviks pronks ilma poleeritud randita.

Pilt
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Õnne auto puhul! Sa vist juba pikemat aega sellist masinat endale tahtnd.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Käisin ülevaatuspunktis kaalumas ka. Kaalujaotus ees/taga 52/48, kaal koos 70kg juhiga ja 20l kütust paagis 1278kg.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Kas kaal valetab või on auto kergem kui S13 :?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Minu vana s14 kaalus küll ilma istmeteta ja minuga koos 1420 kg
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Uus korralik ülevaatuspunkt oli uute seadmetega. Paaki läheb 65L, mul oli seal u. 10-20L sees. Tehase näidatud tühimass peaks olema ilma juhi/reisijateta ja täis paagiga? Passis on mul tühimass 1340kg(Eesti ARK paneb sellega tihti puusse), kõik jaapani veebilehed väidavad S14 SR20DET Silvia tühimassiks 1265kg. Minu kaalumine peaks enamvähem jaapani andmetega kattuma. Ahjaa, konditsioneeri mul ei ole.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Veidi uudist. Cooler, BOV, Walbro 255lph paagisisene pump ja aku viidi taha.

Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

Järjekordne ilus töö es-i boxist:)
Kuidas BOV sutsub?:D
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

bovi oleks võinud panna kohe peale coolerit, siis hääl veel kõvem, praegu läheb kapoti alla ;)
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Lakis käidud. 244hj ja 276Nm, u.12-13psi.
Vasta