
Nimekiri modifikatsioonidest, kõik on tehtud/paigaldatud ES Tuningus(12.05.07 seisuga):
Tõusva päikese maalt saabunud JDM S14 SR20DET mootor, välisel ja sisemisel vaatlusel näeb välja nagu uus
Garrett GT28RS turbo
Mootoriplokk ülepuuritud +0.5mm, uus tehase kaanetihend
Wiseco sepistatud kolvid +0.5mm oversize
ECU modifitseering (ES-Tuning)
Nismo 740cc pihustid
Z32 õhulugeja
Z32 kütusefilter
FSE kütuserõhu regulaator ja näidik
Walbro 255lph HP paagisisene bensiinipump
Suurem vahejahuti + poleeritud roostevaba torustik (ES-Tuning)
HKS SSQV stiilis Blow-Off klapp
3" roostevaba downpipe (ES-Tuning)
3" roostevaba väljalase (ES-Tuning)
Vibrant Turbo seeria roostevaba tagapütt 3" sisse, 4" otsaga
Vibrant TurboFlex sukk
Green koonusfilter
Tugevam siduriketas ja korv, uus laager
Autometer Boost ja Air/Fuel näidikud
Manuaalne boost controller
Denso Iridium IK24 küünlad
8mm alumiiniumist karterikaitse
KYB AGX reguleeritavad amordid
Tein S-Tech madaldusvedrud (ees -38mm, taga -29mm)
Energy Suspension polüuretaan pukside "Master Set" komplekt
Whiteline camber correction ja subframe lock polüuretaan puksid
Brembo originaalsuurusega uued kettad (280x30 ja 258x9)
Ferodo DS Performance piduriklotsid ees, Premier taga
Aku viidud pagasiruumi
Custom short shifter
Nismo replica käigukanginupp
Momo Tuner Black 350mm rool
Musta värvi alcantara'st punase niidiga custom tööna õmmeldud käigukangi kott
Hooldustööd:
Vahetatud täissünteetline käigukasti ja LSD differentsiaali õli
Vahetatud kõik rihmad
Kasutatud ainult täissünteetilist 5W-50 Xado mootoriõli (vahetatud iga 5000km tagant)
ATE Super Blue Racing pidurivedelik
Tehtud täielik põhja roostekaitse
25.07.2007 sai valmis Faktos põhjalik käigukasti remont - kõik laagrid on nüüd kastis uued ja töötab nagu unistus

G-Techiga sai mõõdetud järgmised ajad (sügis 2005):
Veerandmiil 13.669 @ 167.79, parim lõppkiirus veerandmiilil 170.67
0-100km/h 5.598sek.
OMC 2006 257 km/h, B-klassi teine koht ja 2006a-ni B-klassi Eesti rekord

Plasmet Topspeed 1000m 2006, B-klassi esimene koht 232km/h ja 2006a-ni kilomeetri peal B-klassi Eesti rekord.
2007 tuli ka siis OMC B-klassi võit kiirusega 256 km/h.
Kelle jaoks 200SX S14 tume maa on, siis veidi tausta:
Tühimass 1265kg
Tagavedu

Kaalujaotus ees/taga 51/49
Tehase piiratud libisemisega differentsiaal (LSD) + differentsiaali õlijahuti
Ees nelja kolviga ventileeritud ketaspidurid (sama ketast/sadulat kasutavad ka ca 300kg raskemad Z32 300ZX TT ja R32/33 Skyline GTS-T)
200SX kasutab taga täpselt sama multilink vedrustust mis Nissan Skyline ja 300ZX TT
Nissani tagaveoline S-kere on enda klassis unikaalne, sest erinevalt konkurentidest ei baseeru ühelgi masstoodangu pereauto platvormil.
SR20 seeria mootorid lähevad väga kergesti ja suht kõrgele pöördesse, piiraja on 7000rpm peal, rõhku hoiab mul 20+ psi kuni piirajani. Turbo poolt toodetud suur väändemoment kombineerituna kiiresti kõrgetele pööretele viskava mootoriga kerges tagaveolises hea juhitavusega keres on elamus mida peab ise kogema


