Peale pikka otsimist leidsin endale sobiva tooriku. Auto oli ilma roosteta ja mis põhiline - avariivaba. Pikalt mõtlemata lõin omanikuga käed ning sõitsin autoga koduõuele:

PILT2
TEHNILINE TÖÖ
Ei möödunud kaua, kui nägin kuulutust, kus pakuti avariilist Golf 3-me ja täpselt sellist, mida mul vaja oligi.Ehk siis veidi avariiline, aga mitte kapitaalselt katki. Tänud muidugi sõpradele, kes aitasid toetada järgmise auto ostu finantsiliselt.
Auto, mis järgmisena tee minu garaazi leidis:
PILT
Kannatamatult ootasin iga kord tööpäeva lõppu, et saaks peale tööd tegeleda selle hullu hobiga. Pilte töö käigust:
PILT
PILT2
Hea oli tegutseda, kui autod olid kõrvuti. Golf 2-le said alla pandud uus esi- ja tagasild, uued pedaalid, uus roolisammas. Kapoti alla sai paigutatud 2,8 liitrine VR6 (AAA) mootor. Kogu elektrijuhtmestik sai uus veetud. Põhimõtteliselt jäi sellest esialgsest autost alles ainult kere.
Peale pandud mootori originaal andmed:
Silindreid: 6
Maht: 2792cm3
Silindri asetus: 15kraadiline V
Võimsus: 128kW @ 5800rpm
Vääne: 235Nm @ 4200rpm
INTERJÖÖR
Alguses aretasin sinna G3 istmed, aga kuna rool kukkus sellega kuidagi sülle, siis vahetasin nad Corrado istmetega välja.
Kõige näotum detail üldse minu arvates G2 juures on armatuur. Kuna jällegi G3 armatuur oli olemas siis sai ka see ümber tõstetud. Alguses tundus küll, et see on võimatu, aga tahtmine oli ikkagi nii suur, et oleks ka püramiidid paigast liigutanud. Tükk tööd oli küll sellega, aga kokkuvõttes võib rahule jääda.
VÄLIMUS:
Tagaluuk siledaks keevitatud (keevitused tinaga üle joodetud), märgid ära kaotatud. Kuna ei meeldinud Golf 2 lingid, siis sai lihtalt lingid + lukusti Golf 3 vastu välja vahetatud. Selleks tuli lõigata G3 ukse küljest plekk ning keevitada see G2 ukse külge ja asi toimima panna. Sai asja küll... Kapott on tehtud täisfiibrist (self made) Võin öelda, et see on olnud senimaani kõige raskem töö.
Kõigepealt tuli valmis teha mingisugunegi kuju ning appi tuli makrofleks -
PILT
Seejärel tuli makrofleks ära lihvida ning anda kapotile soovitud kuju -
PILT2
Peale klaasriidega katmist ja pahteldamist nägi ta välja selline -
PILT3
Asja miinus oli aga see, et see kapott kaalus oma 30 kilo. Ühesõnaga, mis s****si, see uuesti. Kasutasin eeloleval pildil asuvat kapotti uue vormina ning võtsin uuesti sealt pealt uue kapoti -
PILT4
Ja lõpuks ometi sai ta lastud pritspahtli alla -
PILT5
Lõpptulemus jäi siis selline -
PILT6
Esi- ja tagastange - fiibrist tehtud ja jällegi self made.
Tagastange sai valmistatud samamoodi, nagu kapottki. Kõigepealt sai lihvitud välja makrofleksist stange kuju ning seejärel see kaetud klaasriidega. Tagastange tuleb midagi sellist:
PILT
PILT2
Auto esiosas istub ilma märgita võre. Alguses oli plaan see võre ise valmistada, aga kokkuvõttes võib öelda, et lihtsam oli ta osta....
Esi - ja tagatuled on samuti uued.
PILT
Alla said krutitud 17 tollised RS4 Replica veljed ning rehvid on Pirellid (205x45x17).
Mõned pisidetailid on veel väljast puudu, aga ned vead saavad kevadeks likvideeritud.


Ja kokkupanduna:


Miks panin auto siia? Sest kui juba hakkad midagi ehitama, siis tekib paratamatult soov peale passimist jälle midagi juurde teha. Nüüdseks arvasin, et kuna väljast on ta juba enam vähem, siis lähen mootori kallale. Minu teada on VR6 turboprojekte olnud Eestis senini 1. Siinselt inimestelt saab tihti kasulikku infot, juhuks kui mingi takistus peaks tulema või nõu jääb vajaka.
Et auto seisma ei jääks, ostsin veel teise VR mootori juurde, mida saab pukis nokitseda. Mootor oli kokku jooksnud, saale oli ümber vända jooksnud vms. Kakkusin mootori lahti ja jutt jumala õige

Ühesõnaga õnnestus hankida EBayst peaaegu tutikas VR vänt. Samuti EBay abiga PPH-Motoringi lühike sisselase:

Olavi käest said tellitud Wiseco 83mm 9:1 kolvid ning peale seda kui kolvid käes, viin ploki puurimisse. Samuti peaksid sel nädalal saabuma uued nukad.
Plokikaane tegin puhtaks, võtsin klapid seest välja ja ootan, kuni Windorfis hakkab põlema roheline tuli. Esialgse plaani kohaselt tulevad titaaniumtaldikud, pronkspuksid, tugevamad vedrud, 1 mm suuremad Ferrea klapid. Valujääkide eemaldamisega saan ise hakkama...
Kui suudan ka kepsud ära hankida, saab mootorit hakata kokku panema ja vaatab edasi.