Mitsubishi Legnum (Galant) VR4 : Pedaal
Mitsubishi Legnum (Galant) VR4 : Pedaal
Noh jah sai siis kah kunagi pisike kulgur omandatud paneks ta siis ka siia lõpuks väljanäitusele.
Tegemist siis Mitsubishi Galandi universaalkerega versioon mida mujal maailmas Legnum`iks kutsutakse. Auto eripäraks on tavalisest galandist siis 4wd ja twin turbo. Kindlasti olete kõik kursis Markel`i kuldsega - see siis sama auto põhjusmõtteliselt.
Samuti on auto varustatud automaatkasti ja tiptronic`uga kliima (hetkel ei toimi), TCL, AYC, jne.
Technical specifications:
Engine
Configuration — DOHC 24v V type 6 cylinder
Code — 6A13TT
Bore/stroke, capacity — 81.0 × 80.8 mm, 2498 cc
Compression ratio — 8.5:1
Fuelling — ECI-MULTI, Premium unleaded fuel
Peak power — 205 kW (280 PS) @ 5500 rpm
Peak torque — 367 N·m (271 ft·lbf) @ 4000 rpm
Transmission — 5 speed semi-auto / 5 speed manual
Suspension — Multi-link (front & rear)
Dimensions
Length — 4680 mm
Width — 1760 mm
Height — 1420 mm
Wheelbase — 2635 mm
Kerb weight — 1520 kg
Fuel tank — 60 L
Wheels/tyres — 225/50 R16 91V
Tegemist siis Mitsubishi Galandi universaalkerega versioon mida mujal maailmas Legnum`iks kutsutakse. Auto eripäraks on tavalisest galandist siis 4wd ja twin turbo. Kindlasti olete kõik kursis Markel`i kuldsega - see siis sama auto põhjusmõtteliselt.
Samuti on auto varustatud automaatkasti ja tiptronic`uga kliima (hetkel ei toimi), TCL, AYC, jne.
Technical specifications:
Engine
Configuration — DOHC 24v V type 6 cylinder
Code — 6A13TT
Bore/stroke, capacity — 81.0 × 80.8 mm, 2498 cc
Compression ratio — 8.5:1
Fuelling — ECI-MULTI, Premium unleaded fuel
Peak power — 205 kW (280 PS) @ 5500 rpm
Peak torque — 367 N·m (271 ft·lbf) @ 4000 rpm
Transmission — 5 speed semi-auto / 5 speed manual
Suspension — Multi-link (front & rear)
Dimensions
Length — 4680 mm
Width — 1760 mm
Height — 1420 mm
Wheelbase — 2635 mm
Kerb weight — 1520 kg
Fuel tank — 60 L
Wheels/tyres — 225/50 R16 91V
Viimati muutis MeelisV, 21.09.2007 23:11, muudetud 1 kord kokku.
igati meeldib selline auto
isegi rohkem kui Evo V ja Evo VI. Eriti kõva on veel universaalkere. Kas on mingeid tuuninguplaane ka sellega? Mootoril ju potensiaali kõvasti.
Vaikselt hakkab eestisse ka 2 liitrist suurema kubatuuriga 4wd turbojaapanlasi siginema (Galant VR-4d, Skyline, uus Impreza jne, kui minu omast asja saab siis üks Legacy ka)
Kiirendustel võib päris huvitavaks minna juba B-klassis

Vaikselt hakkab eestisse ka 2 liitrist suurema kubatuuriga 4wd turbojaapanlasi siginema (Galant VR-4d, Skyline, uus Impreza jne, kui minu omast asja saab siis üks Legacy ka)

Kiirendustel võib päris huvitavaks minna juba B-klassis
tokio drift
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: 29.11.2004 23:34
Yes its really nice, good luck!
its almost 1 year since i brought that car here, is it converted and registered?
/Ubbe
its almost 1 year since i brought that car here, is it converted and registered?
/Ubbe
Proparts OÜ -Biggest supplier of Japanese imports in Estonia, Some imports- Supra MKIV TT Pulsar GTI-R, Subaru impreza STI Mitsu EVO 1,2,3,4,5,6,7,8, Mitsu Legnum/galant VR4, Nissan Skyline Mazda RX7 Toyota MR2 Turbo Toyota Soarer info@proparts.ee
mis tast nüüd kohe tuunima hakata see mis see auto oma olemuse kohta - pereauto - teeb on ikka selleks ka piisav (poeg 1a.10k. tegi tagaistmel esimestel päevadel uue sõna avastuse "appi" - see peaks hetkel piisama)d.k. kirjutas:igati meeldib selline autoisegi rohkem kui Evo V ja Evo VI. Eriti kõva on veel universaalkere. Kas on mingeid tuuninguplaane ka sellega? Mootoril ju potensiaali kõvasti.
......

enne kui hakkan midagi üldse juurde tegema tahaks olemasoleva piisavasse korrasolekusse viia, nii tehniliselt kui ka visuaalselt. vajalik oleks siis õlid filtrid ja diagnost, seest natuke nokkida "ilu asja", ja väljast kah natuke "mukkida"
jah see rool oli kunagi nii jah.....hents99 kirjutas:Parempoolse rooliga vist, tundub?(kojamehed käivad teisele poole)
Igal juhul päris ilus auto, galandi esiots ja eriti universaalkerega galant on vääga ilus. Ma ei teadnudki, et VR4 galanti(legnum) on ka universaalina tehtud.
Hunt lambanahas...
8 gen. galandi ilu on jah päris arvestatav eriti just nina pool, tagumik ilma selle tiivata jääb poolikuks.
ei tea palju kumbagi mudelit tehti aga vr4 foorumis jääb küll mulje et just legnumeid on seal rohkem.
see "hunt lambanahas" on päris hea, nii mõnigi on selle auto kohta väga vale eelarvamusega

endalgi kunagi selline liikur olnud (sedaan ja manuaal kk.) ja väga hea auto oli igapäevaseks kiireks liiklemiseks 

4wd süsteem on antud autol väga asjalik, ei oska autom.kk. kohta täpselt öelda aga manuaalil oli kogu 4wd süsteem EVO 4/5/6 identne..ehk siis pidev nelivedu ja AYC (active yaw control - oli võimalus lisana tellida) jaotab tagateljel jõudu rattalt-rattale vastavalt haardumisele.ranz kirjutas:Päris kenake teine tõesti.
Oskab keegi täpselt ka öelda mis nelivedu asjal on, on ta miski libisemisvahemikuga, et jaotab jõudu esi ja tagasilla vahel vastavalt oludele või on täisjäik jne?
mul on see AYC kah peal.evol5 kirjutas:endalgi kunagi selline liikur olnud (sedaan ja manuaal kk.) ja väga hea auto oli igapäevaseks kiireks liiklemiseks
4wd süsteem on antud autol väga asjalik, ei oska autom.kk. kohta täpselt öelda aga manuaalil oli kogu 4wd süsteem EVO 4/5/6 identne..ehk siis pidev nelivedu ja AYC (active yaw control - oli võimalus lisana tellida) jaotab tagateljel jõudu rattalt-rattale vastavalt haardumisele.ranz kirjutas:Päris kenake teine tõesti.
Oskab keegi täpselt ka öelda mis nelivedu asjal on, on ta miski libisemisvahemikuga, et jaotab jõudu esi ja tagasilla vahel vastavalt oludele või on täisjäik jne?
sellest ja ka keskdifrist on juttu siin
http://www.mitsubishi-cars.co.uk/features/ayc.asp
nüüd jääb auto mingiks ajaks seisma
on ta mind siin maal teeninud hästi selle sõbraliku 20000 km mis me koos oleme olnud pole mingeid probleeme olnud - ehk pole ma rohkemat teinud kui 2 korda õli vahetanud
ei pole autol hullu midagi ta täitsa liigub aga vajab nüüd natuke hoolet
silla osa ei pea meie suurepärastele
ja üli siledatele teedele vastu
ehk otsin finantsi ja samas ka kohta kust hankida
amordid
puksid
rooliotsad
võimalik et veel midagi sildades - see selgub
krt seda teab millal vahetatud rihm - seega võiks ka selle vahetada
mootori padjad on natuke väsinud ja tahavad ka uuendada
muu tehnika käib hästi ja polnud probleeme ei -30C ega ka +30c ilmaga
ah jah lisaks õli vahetusele sai ka stanged üle võõbatud - olid teised muidu liiga kriimulised

(omale märkuseks turbod on TD03)

on ta mind siin maal teeninud hästi selle sõbraliku 20000 km mis me koos oleme olnud pole mingeid probleeme olnud - ehk pole ma rohkemat teinud kui 2 korda õli vahetanud
ei pole autol hullu midagi ta täitsa liigub aga vajab nüüd natuke hoolet
silla osa ei pea meie suurepärastele


ehk otsin finantsi ja samas ka kohta kust hankida
amordid
puksid
rooliotsad
võimalik et veel midagi sildades - see selgub
krt seda teab millal vahetatud rihm - seega võiks ka selle vahetada
mootori padjad on natuke väsinud ja tahavad ka uuendada
muu tehnika käib hästi ja polnud probleeme ei -30C ega ka +30c ilmaga
ah jah lisaks õli vahetusele sai ka stanged üle võõbatud - olid teised muidu liiga kriimulised

(omale märkuseks turbod on TD03)