Mitsubishi Legnum (Galant) VR4 : Pedaal

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
MeelisV
Postitusi: 64
Liitunud: 31.12.2006 14:12

Mitsubishi Legnum (Galant) VR4 : Pedaal

Postitus Postitas MeelisV »

Noh jah sai siis kah kunagi pisike kulgur omandatud paneks ta siis ka siia lõpuks väljanäitusele.

Tegemist siis Mitsubishi Galandi universaalkerega versioon mida mujal maailmas Legnum`iks kutsutakse. Auto eripäraks on tavalisest galandist siis 4wd ja twin turbo. Kindlasti olete kõik kursis Markel`i kuldsega - see siis sama auto põhjusmõtteliselt.
Samuti on auto varustatud automaatkasti ja tiptronic`uga kliima (hetkel ei toimi), TCL, AYC, jne.



Technical specifications:

Engine
Configuration — DOHC 24v V type 6 cylinder
Code — 6A13TT
Bore/stroke, capacity — 81.0 × 80.8 mm, 2498 cc
Compression ratio — 8.5:1
Fuelling — ECI-MULTI, Premium unleaded fuel
Peak power — 205 kW (280 PS) @ 5500 rpm
Peak torque — 367 N·m (271 ft·lbf) @ 4000 rpm

Transmission — 5 speed semi-auto / 5 speed manual

Suspension — Multi-link (front & rear)

Dimensions
Length — 4680 mm
Width — 1760 mm
Height — 1420 mm
Wheelbase — 2635 mm
Kerb weight — 1520 kg
Fuel tank — 60 L
Wheels/tyres — 225/50 R16 91V
Viimati muutis MeelisV, 21.09.2007 23:11, muudetud 1 kord kokku.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Parempoolse rooliga vist, tundub?(kojamehed käivad teisele poole)
Igal juhul päris ilus auto, galandi esiots ja eriti universaalkerega galant on vääga ilus. Ma ei teadnudki, et VR4 galanti(legnum) on ka universaalina tehtud.
Hunt lambanahas...
d.k.
Postitusi: 10
Liitunud: 21.01.2007 2:03

Postitus Postitas d.k. »

igati meeldib selline auto :) isegi rohkem kui Evo V ja Evo VI. Eriti kõva on veel universaalkere. Kas on mingeid tuuninguplaane ka sellega? Mootoril ju potensiaali kõvasti.

Vaikselt hakkab eestisse ka 2 liitrist suurema kubatuuriga 4wd turbojaapanlasi siginema (Galant VR-4d, Skyline, uus Impreza jne, kui minu omast asja saab siis üks Legacy ka) :)
Kiirendustel võib päris huvitavaks minna juba B-klassis
tokio drift
Lotusepoiss
Postitusi: 73
Liitunud: 29.11.2004 23:34

Postitus Postitas Lotusepoiss »

Yes its really nice, good luck!

its almost 1 year since i brought that car here, is it converted and registered?

/Ubbe
Proparts OÜ -Biggest supplier of Japanese imports in Estonia, Some imports- Supra MKIV TT Pulsar GTI-R, Subaru impreza STI Mitsu EVO 1,2,3,4,5,6,7,8, Mitsu Legnum/galant VR4, Nissan Skyline Mazda RX7 Toyota MR2 Turbo Toyota Soarer info@proparts.ee
MeelisV
Postitusi: 64
Liitunud: 31.12.2006 14:12

Postitus Postitas MeelisV »

d.k. kirjutas:igati meeldib selline auto :) isegi rohkem kui Evo V ja Evo VI. Eriti kõva on veel universaalkere. Kas on mingeid tuuninguplaane ka sellega? Mootoril ju potensiaali kõvasti.

......
mis tast nüüd kohe tuunima hakata see mis see auto oma olemuse kohta - pereauto - teeb on ikka selleks ka piisav (poeg 1a.10k. tegi tagaistmel esimestel päevadel uue sõna avastuse "appi" - see peaks hetkel piisama) :lol:

enne kui hakkan midagi üldse juurde tegema tahaks olemasoleva piisavasse korrasolekusse viia, nii tehniliselt kui ka visuaalselt. vajalik oleks siis õlid filtrid ja diagnost, seest natuke nokkida "ilu asja", ja väljast kah natuke "mukkida"
MeelisV
Postitusi: 64
Liitunud: 31.12.2006 14:12

Postitus Postitas MeelisV »

hents99 kirjutas:Parempoolse rooliga vist, tundub?(kojamehed käivad teisele poole)
Igal juhul päris ilus auto, galandi esiots ja eriti universaalkerega galant on vääga ilus. Ma ei teadnudki, et VR4 galanti(legnum) on ka universaalina tehtud.
Hunt lambanahas...
jah see rool oli kunagi nii jah.....

8 gen. galandi ilu on jah päris arvestatav eriti just nina pool, tagumik ilma selle tiivata jääb poolikuks.

ei tea palju kumbagi mudelit tehti aga vr4 foorumis jääb küll mulje et just legnumeid on seal rohkem.

see "hunt lambanahas" on päris hea, nii mõnigi on selle auto kohta väga vale eelarvamusega :evil:
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

2wd/4wd ?
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Kui teemat algusest peale loeksid, siis esimeses postis on kirjas, et 4wd.
MeelisV
Postitusi: 64
Liitunud: 31.12.2006 14:12

Postitus Postitas MeelisV »

just

peaks olema siis 50:50 pidev 4wd
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Päris kenake teine tõesti.
Oskab keegi täpselt ka öelda mis nelivedu asjal on, on ta miski libisemisvahemikuga, et jaotab jõudu esi ja tagasilla vahel vastavalt oludele või on täisjäik jne?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
evol5
Postitusi: 26
Liitunud: 10.12.2004 5:33
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas evol5 »

endalgi kunagi selline liikur olnud (sedaan ja manuaal kk.) ja väga hea auto oli igapäevaseks kiireks liiklemiseks :)

ranz kirjutas:Päris kenake teine tõesti.
Oskab keegi täpselt ka öelda mis nelivedu asjal on, on ta miski libisemisvahemikuga, et jaotab jõudu esi ja tagasilla vahel vastavalt oludele või on täisjäik jne?
4wd süsteem on antud autol väga asjalik, ei oska autom.kk. kohta täpselt öelda aga manuaalil oli kogu 4wd süsteem EVO 4/5/6 identne..ehk siis pidev nelivedu ja AYC (active yaw control - oli võimalus lisana tellida) jaotab tagateljel jõudu rattalt-rattale vastavalt haardumisele.
MeelisV
Postitusi: 64
Liitunud: 31.12.2006 14:12

Postitus Postitas MeelisV »

evol5 kirjutas:endalgi kunagi selline liikur olnud (sedaan ja manuaal kk.) ja väga hea auto oli igapäevaseks kiireks liiklemiseks :)

ranz kirjutas:Päris kenake teine tõesti.
Oskab keegi täpselt ka öelda mis nelivedu asjal on, on ta miski libisemisvahemikuga, et jaotab jõudu esi ja tagasilla vahel vastavalt oludele või on täisjäik jne?
4wd süsteem on antud autol väga asjalik, ei oska autom.kk. kohta täpselt öelda aga manuaalil oli kogu 4wd süsteem EVO 4/5/6 identne..ehk siis pidev nelivedu ja AYC (active yaw control - oli võimalus lisana tellida) jaotab tagateljel jõudu rattalt-rattale vastavalt haardumisele.
mul on see AYC kah peal.
sellest ja ka keskdifrist on juttu siin
http://www.mitsubishi-cars.co.uk/features/ayc.asp
Mr.Drift
Postitusi: 17
Liitunud: 23.02.2007 23:09

Postitus Postitas Mr.Drift »

Jah see pill on küll väärt masin. Seda asja on pedaal mulle isiklikult tõestada saanud.
MeelisV
Postitusi: 64
Liitunud: 31.12.2006 14:12

Postitus Postitas MeelisV »

nüüd jääb auto mingiks ajaks seisma :(
on ta mind siin maal teeninud hästi selle sõbraliku 20000 km mis me koos oleme olnud pole mingeid probleeme olnud - ehk pole ma rohkemat teinud kui 2 korda õli vahetanud
ei pole autol hullu midagi ta täitsa liigub aga vajab nüüd natuke hoolet
silla osa ei pea meie suurepärastele :badgrin: ja üli siledatele teedele vastu :evil:

ehk otsin finantsi ja samas ka kohta kust hankida
amordid
puksid
rooliotsad
võimalik et veel midagi sildades - see selgub

krt seda teab millal vahetatud rihm - seega võiks ka selle vahetada
mootori padjad on natuke väsinud ja tahavad ka uuendada

muu tehnika käib hästi ja polnud probleeme ei -30C ega ka +30c ilmaga

ah jah lisaks õli vahetusele sai ka stanged üle võõbatud - olid teised muidu liiga kriimulised

Pilt


(omale märkuseks turbod on TD03)
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Ilus masin vaatasin sellist isegi.
Tel. 5654585
Vasta