Tihti tuleb ka 5-10% kaoga leppida uku valemis kui turbotatakse mõnd kaasaegset kõrge staatilise surveastmega mootorit, millel seda alandatud on. Kuid kui nukka muutes powerbandi kõrgamale ei nihuta siis mul on see powwa x boost suht täpseid tulemusi andnud küll. Éhk ka siis kui NA on omanud korralikku 4-1 või 4-2-1 väljalaset.
Turbo suurust tuleb niipalju arvesse võtta, et see on töötaks oma effektiivses alas kus õhk püsib jahedaim ja takistus väljalaskele on optimaalne. Sellist vahet aga pole, et muidu suuruselt sobiv holset teeb sama rõhu juures nüüd mitusada jõudu vähem. Rõhk on mootorile rõhk ja jõud tehakse õhukogusest mis sisse pressitakse SAMA RÕHU KORRAL ON SEE SAMA kuigi paljud sellest aru ei saa....vahe tuleb vaid väljalaske voolavusest mis peab olema piisav, et gaasivahetus oleks täielik....või noh nii täielik kui see turboka TIPiga üldse olla saab.
Süütetabeli agressiivsus turbokal on ju pmt see, et kui kui vähe sa pead boosti all sellele mootorile sobivat süütenurka vähendama....sitema kütte, mitte pidevalt kontrollitava seade ja väikse turbo korral loomulikult rohkem.
1168 1,4 bariga = siiski 500hp NA
Tavabensuga ei saa lihtsalt ulme nukkvõlle kasutada kuna suurem duration nõuab suuremat CR ja ilma selleta pole alumine ots kuidagi sõidetav (Sain proovida 280 kraadi nukkvõlli 7.5 surveastmega ja 2,3 bariga.....selline duration tahab juba tegelikult 9-10CR kuid bensuga pole see reaalne kui plaanis suurt rõhku kasutada.
Arvan et selle konkreetse HP/boosti taga mille ümber jutt ei paista vaibuvat on 2-3 asja ja need on piisavalt olulised tegurid siin küsimuses kus vahe on ehk sajas NA hobujõus
-dünode vahe
-erinevalt juurde lisatav veermikukadu
-Ehk mõni muu küte...sinisest vaadist näiteks.
Usun, et keegi ei lisanud midagi juurde et "lahedam" olla kuid tulemus on selline mis ühe jaoks on reaalsus ja teine kes käib tartus dünos ja laseb sealsel operaatoril 5-10% veermikukaoks lisada, ei usu kohe mitte mitte. Rohelise kaardiga on bussisõit tasuta, ma ei saa üldse aru miks tallinnas autosid dünoda