Natuke nokitsend lahtisi otsi...
Kõigepealt oli vaja lõpetada WTA (water to air) süsteem: cooleri radikas ette panna, veepump paigaldada ja ühendada. (tehtud)
Selleks oli vaja originaal airbox eest ära saada et ruumi oleks pumbale ja voolikutele. +Uus mootor ei loe õhku, nii et õhulugeja klapp oli vaid risuks ees. HKS-i "seen" sai tellitud UK-st. Nüüd tuli uus hääl juurde, kuuleb kuidas turbo spoolib (õhku hakkab tõmmama), ja jõudu tuli ka alt juurde, või lihtsalt spoolib kiiremini...
Kuna ma alumiiniumi ei oska keevitada, siis tuli klaasplastist teha. (hää materjal ikka
)
Seest on ilus sile... väljast nii bling ei ole, (ega terve see auto väga blingi peal väljas pole :D ) eesmärki täidab kenasti.
Lisaks tuli õlirõhuandur+näidik ära. (nüüd on jäänud veel lairiba) Ja Uus õli+filter. Nüüd on natuke sõitnud, väga värvi pole muutnud õli aga midagi ikka, panni ka enda rahuks korra alt ära võtma ja vaatama, mis toimub. Lähiajal teeb selle ära.
Suvekad kruvisin ka alla. Aga Võtsin alt ära ka :D ... 225/45/17 ... olid liiga "põrutavad", kiskuvad ja raske rooli väänata. Ma vist hakkan vanaks jääma :D ... need veljed jäävad slikkidele vist, 16" midagi peab vaatama sõitmiseks. Täna viskasin 15" Talvekad ilma naelteta... ja siga lahe on selliseilmaga :D ... gaasist lähvad rattad ringi ja saab natuke auto juhitavust "õppida"