Ideaalne oleks, kui reegleid poleks üldse vaja. Paraku aga on, seega üritame neid siiski minimaalsena hoida.
Indeks ja selle lõhki sõitmine on ju nii, et võid sõita lõhki, aga saad 1. kord hoiatuse, ja "viga" tuleb kõrvaldada. EI mäleta kas 1. sõitmine läks isegi arvesse, või tühistati - no loodame et ikka tühistatakse. Kui "viga" kordub samal etapil, siis on disklaff, ja selleks korraks läbi, kui õigesti mäletan.
Kui järgmisel etapil jälle indeks katki sõita - siis kohe disklaff.
Kui järgmisel etapil ei sõida katki, siis üle järgmisel antakse jällegi 1x andeks jne. Ükspuha kuidas need reeglid olid, ärme uusi juurde mõtle. Ja kui need olid puudulikud, siis tuleks neid täiendada üldiste reeglite all, ja mitte hakata looma tänavaklassile lisareegleid.
Ma pooldan seda, et kui ikkagi auto sõidab igapäevaselt ET Street'iga, siis ta võib sellega sõita ka võistlusel. Naljakas oleks võistluse vahetada oma tänavapapud kehvemate vastu. Kohapeal tänavaklassis võiks rehvivahetust lubada vaid erandjuhtudel üksikul rehvil, ja vaid selle purunemise või ära-kulumise põhjusel - ja tehnilisest tuleb saada iga rehvi jaoks vastav luba.
See, mis rehv on tänaval lubatud võiks olla juba liiklusseaduse küsimus.
* Saan aru, et DOT'iga võib tänaval sõita, isegi kui tootja seda ei soovita???
* summitracing kataloogist vaadates pole vahet kas Hoosier DOT või ET Street (vist R888'ga sams klassis)
* Võiks keelata mitte radiaal-rehve? ET Drag pole DOT, Hoosier QT Pro on DOT aga bias-ply, ET Steet on DOT radial.
* Olen aru saanud, et kui laiust pole mm'tes küljele kirjutatud, siis pigem võistlusrehv.
* * Võiks nõuda lisaks DOT'ile ka lihtsalt rehvil märget XXX/YY RZZ? kui see ongi mingi reeglipärasus.
Tänavarehviga 11.5 sõitev masin sõidaks üldiselt õige rehviga 10.x ja sellised autod võivad ka EMV arvestuses 1. kohale pretendeerida. Miks nad peaks SM'is seal indeksi piiril sõitma oleks põhjendatud sellega, et 11.5'st kiiremini sõitmiseks peaks nad kaare või puuri panema ja SM'is on odavam osalustasu.
Kui nüüd reeglitest näpuga järge ajada, siis SM'ile ei kehti ABC jms reeglid, ehk seal võid panna suva kasti ja tagusilla, üle 10.5" laia rehvi jne. Samuti on SM'is ainsana lubatud täisslikid
No ja piiravaks on seal on siis vaid see ülevaatuse nõue.
Streetman oligi juba EMV raames mitte EMV klass, milles osalemine on litsentside arvelt odavam. Kui MRT või keegi teine teeb omast ajast sellele ka kuskil paberinurgal karika-arvestust siis ainus muudatus millele teema lisaks vihjab, on SM'i kaheks jagamine ja siis topelt ellikate tegemine ja võibolla ka siis 2. ja 3. koha autasustamine. Kõrvalvaatajana tähendaks see siis lihtsalt ühte aegalsemate autode ellikaid lisaks klassis, kus niigi puudusid sõitjad. Saan aru, et Alakomitee SM ühtegi muudatust siiski selleks hooajaks sisse ei viinud.
jeff, palun too välja konkreetsed plussid, mida loodetakse saavutada. Saan aru, et 15sek masinaid võiks rohkem olla - hea mõte, kasvulava on vaja. Aga kas reaalselt keegi soovib osaleda EMV etappidel lisaks SM'ile tehtud kahes oletatavs lisaklassis, mis on üsna sarnased SM'ile jne.
Tartu Drag'i kadumisel, kas ei võiks lihtsalt rääkida Audi Klubiga, et nad ühe laksu ka Tartus teeks. Ning et nad oma OL klassi kaheks jagaks ning punktiarvestuse lisaks vms. Noh ideaalis oleks teoorias võimalik ka see, et ühel kahel EMV etapil toimuksid ka antud uue klassmajanduse sõidud ja karika arvestusse läheks ka AC Drag etapid, aga läheks vist gemüüseks ära, kuna AC dragi mitte-audide klassis isegi kui see kaheks jagada, käivad trenni tegemas ka 9sek pillid. Et siis oleks vaja see OL seal kah sama 14s vms indeksiga pooleks tõmmata - ja lihtsalt AC üritusel MRT punktiarvestusest jääksid välja need mitte tänava masinad vms!?zz