Kiire pilk SR foorumisse... kirjutas:
Sõitjatele on pilet 17.- ( et vähendada järjekorda) sisaldab 1 juhi piletit..
3.1. Võistlusest võib osa võtta ka kehtivat sõitjalitsentsi omav isik.
Kokkuvõtvalt ma ei näe seal erilist eelist EMV etappidel oletatavalt korraldava Street ees, kui välja arvata suur populaarsus (a la tänavatel juba räägitakse: "Sa lähed? Ei lähe?").
Suht kirves ütleks (NB! Seal on ka 12eur'ine "klubipilet".).
Huviliste arvu näitab ära SR Avalaks! Kui avalaksul teha kõva promo ja haipi, flaierid värgid, siis oleks pooled vennad sealt ka "EMV etapil" rahva-liigas platsis, kuna too pole ju kallim, ja maine võiks nagu parem olla. Ja noh ABCOLPS klassi sõitjaid ju takistada ei saa ja meelitamist nii palju ei vaja, kuhu siis üldse promo suunata, kas üldse ei promo, a la "kes tahavad sõita ja mäletavad, otsigu ise üles"..
Tõesti vahet pole, kas siis muudetud + jagatud Streetman või uus klass (pigem uus, kuna SM oleks natuke nagu laiba mõnitamine). Peaks jooksvat punktiarvestust ja "rahva-kiirendaja" diplomi võiks kasvõi väljaspool Rock Cafe'd ikkagi jagada.
Tsiteeri:
Streetmani ju võiks muuta mingil määral, tema nime muuta, kui siin kellelegi ei meeldi, mis ei muuda ju midagi, kuid mingit EMV tiitlit sihuke...
Ma pole küll müügispetsialist, aga pakun, et selline alatoon väga ei müüks. Ma ei oska seda tunnet küll numbritesse panna, aga millegi pärast meenus, et siiani oli imo nii, et käisid avalaksul sõitsid 15s said pähe, ja olid tegija, aga kui StreetMan'is sõites 13s võis isegi võites väheke pissine tunne jääda, ja nagu rohkem ei tahtnud vms. Parem juba kohe ka sellele klassile uus nimi võtta
EDIT:
Punkti 3.1 lugesin valesti... See tähendab tegelikult, et kõik võivad sõita, mitte et litsents oleks kohustuslik. Seega sõitjakaarti ei pea ostma. Ja seega tuleb see üritus ikkagi vähe odavam.
Streetklassi huviliste arvu saamiseks, tuleks esiteks avestadada, et paljud tahavadki seal vaid proovida ja võistlustel sõõviks võiboalla sealsetest kiirendajatest käia näiteks pooled, kellest osadel rahalised või muud põhjused. See osalejate arv tuleks seega ikkagi Tamboviga (4-8?) läbi jagada.