Hei!
Post jääb natuke hiljaks.
Ei saanud mitte arvuti ette neljapäev reede enam.
Nagu lubatud siis mõned pildid ka.
http://album.ee/album/555357/50268553 Piltidel on siis näha plokki ennast, alust freesitud ploki kaitset, mis käib hülsi ja bloki vahele - põhjusega, et suurel koormusel hülsse blokist välja ei murraks. Ning veidral kombel millimeetri jagu liiga väikese sidurikorvi kodus "parajaks tegemist" Tükk tegemist oli balansiga, aga näe kannatas 8500 rpm ära küll.
Mootorist veel niipalju, et kolvid on tehase 10:1 asemel 9:1
Olen selle autoga ikkagi ühe sõidu saanud sõita ka.
Seda siis veel vana pisikese turboga.
Kuna ma olen see vaene poiss kellel ei ole widebandi (veel) peal, siis keerasin tuimalt regulaatorilt bensurõhu lakke ja andsin boosti 0,7 bar.
Tulemuseks oli see, et küünlad olid peale sõitu täiesti pestud. Tahmast polnud juttugi, ning kolvidki ei olnud teab mis tahmased.
Siin oli nüüd kaks valikut. Kas võtta kütet maha või lisada boosti.
Boosti ikka :D
Tõstsime kuni 1,1 bar boosti ära. See pisike föön lihtsalt ei puhunud eriti enam rohkem. Peale barist rõhku hakkas ka boosti kell värisema. Ma olin selle turbo kasutegurist juba kaarega üle astunud.
Ja mootor mis oli absoluutselt seadistamata ikkagi suutis Audi 2,7TQ masinale mõne meetrikesega ära teha.
Arvan ise pigem seda, et Audil rooli ja istme vahele jäävas tihendis oli probleem. Kuna minu ametlik aeg oli 15.55
Lõppes see üritus sellega, et kaanetihend andis alla.
Nüüd on sees ARP poldid ja uus tihend. Tehase poolt soovitatud 75Nm asemel on kaan kinni pingutatud 100Nm jõuga.
Ja ei teinud kolmes etapis nagu autodata ütleb, vaid tegin viies järgus 20Nm kaupa, ning iga pingutuse vahele jätsin kaks tundi aega.
Uuest turbost oskan öelda niipalju, et olen sellega saanud proovisõidu ära teha, mis läks omajagu õnnetult.
Stanget, ega midagi autol ees ei olnud ja üks veelomp jäi mul ette, mis kastis märjaks ja tappis ära õhulugeja.
Ilma selle pagana lugejata ma seda pilli käima ei saa. Olen proovinud mõnd Nissani AFH 50 tüüpi lugejat, aga ei midagi.
Mul nimelt Hitachi AFH 45 kolme piniga. Sõber Kanadas praegu otsib mulle uut. Eestist ei ole veel leidnud.
Aga niipalju kui ma sõita sain, siis jahh.... boost on nüüd veelgi kaugemal. 3.5 - 4 tuhat tahab ikka ette saada siis nagu tuleb litter järgi. Mõnes mõttes ongi hea. Siis ma stardis boosti järgi ei saa ning selle arvelt rehvisuitsu vähem ja käigukast elab kauem.