DIY

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

Master003 kirjutas:Kulla mees vaata millisie kütusega autosid siin moditakse.
kasuta netti kui sa seda vahele tahad toppida, enne kui siin info puudumise pärast kedagi sõimama tuled
Keda täpsemalt s6imasin?Ettekujutus on sul ikka päris hea,tahate öelda et
Turboclub on loodud eesmärgil jagada asjakohast informatsiooni
entusiastidele ja lihtsalt turbo
huvilistele läbi foorumi AINULT BENSIINI MOOTORIGA AUTODELE???

Siis peaksin kohe tormama endale nissan 200sx ostma?
Või kostitaks lingi v6i piltidega kuidas diislile mbc saab peale istutada?
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

tann15 kirjutas:
Master003 kirjutas:Kulla mees vaata millisie kütusega autosid siin moditakse.
kasuta netti kui sa seda vahele tahad toppida, enne kui siin info puudumise pärast kedagi sõimama tuled
Keda täpsemalt s6imasin?Ettekujutus on sul ikka päris hea,tahate öelda et
Turboclub on loodud eesmärgil jagada asjakohast informatsiooni
entusiastidele ja lihtsalt turbo
huvilistele läbi foorumi AINULT BENSIINI MOOTORIGA AUTODELE???

Siis peaksin kohe tormama endale nissan 200sx ostma?
Või kostitaks lingi v6i piltidega kuidas diislile mbc saab peale istutada?
diislile käib see täpselt samamoodi nagu pentsukale aga siis oleks vaja ka rohkem kütust, see eeldab süütenurga muutmist ka, ning sul selle 200.- pealt läheb veel mõned tuhanded, enne kui saad seda kasutama hakata.
Pilt
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

Kütust juba päris tükk aega tagasi peale keeratud,turbo rõhku t6stetud,aga üle 1 bari ei lähe pekstes kah :( see mootor peaks originaalis juba 0.8 bari olema,loogiliselt v6ttes peaks 1.5 ni välja venitama aga ei.
Turbo on korras ilma lõtkudeta.
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

Master003 kirjutas:Kulla mees vaata millisie kütusega autosid siin moditakse.
kasuta netti kui sa seda vahele tahad toppida, enne kui siin info puudumise pärast kedagi sõimama tuled
siin foorumis on olemas ka turbo diislite alanurk, kütus ei mängi rolli kuni on olemas T.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Sest turbodiisel tõstab ise kütuse hulka vastavalt rõhule, nii et tehasest turbodiislil kütteprobleemi eriti pole, saab lihtsalt seda hulka suurendada sellest mida ta originaalis juurde annab.

Google
http://www.google.ee/search?hl=et&clien ... =&aq=f&oq=
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

Ninim wastgat kust saab seda varrast regullida,mis asendisse peaks selle keerama,hetkel on boost põhja keeratud sealt,ehk siis varras v6imalikult pikaks.
Kas tagasi alg asendisse v6i täitsa maha?
Suured tänud selle lingi eest,pole ise suurem asi googeldaja.
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
jupats
Postitusi: 31
Liitunud: 07.02.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Re: DIY

Postitus Postitas jupats »

Kui sa varda võimalikult pikaks tegid, siis keerasid sellega boosti just maha ja wastegate istub enamuse ajast lahti. Or am I missing something...
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: DIY

Postitus Postitas Mihkel »

Oleneb mis pidi tehas süsteemi toimima on pannud.
Üldjuhul jah ikka tõmmatakse actuaatori sees vedruga wastegate-i flapi kinni mitte ei lükata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jupats
Postitusi: 31
Liitunud: 07.02.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Re: DIY

Postitus Postitas jupats »

Samas, kui nii tehase poolt ongi ja rõhu kasv on väike, äkki aitab lisavedru. Olenevalt süsteemist siis kas tõmbevedru või lükkevedru. Ajapikku WG`d surevad pehmeks.

EDIT: MPC peaks loogiliselt võttes käima kompressori poolt tuleva ja wastegade voolikute vahele. Kuul siis takistamas kompressori poole tulevat õhku.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3425
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: DIY

Postitus Postitas Astrona »

jupats kirjutas:Samas, kui nii tehase poolt ongi ja rõhu kasv on väike, äkki aitab lisavedru. Olenevalt süsteemist siis kas tõmbevedru või lükkevedru. Ajapikku WG`d surevad pehmeks..
EI nad sure, enne surevad kolvid.
Samad nipid, mis kütuserõhu tõstmiseks - aktuaator tööpõphimõttelt sama.

Kõige räigem oleks: teed kapoti lahti, paned kuvaldaga aktuaatorile litaka nii et too mölkis on, ning vedru siis topelt pinges, ja 50kw nagu maast leitud :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Re: DIY

Postitus Postitas Fog »

Astrona kirjutas:Kõige räigem oleks: teed kapoti lahti, paned kuvaldaga aktuaatorile litaka nii et too mölkis on, ning vedru siis topelt pinges, ja 50kw nagu maast leitud :lol:
Kusjuures, teatud autodel tõstetakse kütuserõhku rõhuregulaatori lössivajutamise teel kruustangide vahel. Ja täiesti seeriaviisiliselt:) Seda loomulikult õige diameetriga torujuppide/padrunite vahel ja samal ajal suruõhuga tulemust kontrollides.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: DIY

Postitus Postitas IvarR »

Fog kirjutas: Kusjuures, teatud autodel tõstetakse kütuserõhku rõhuregulaatori lössivajutamise teel kruustangide vahel. Ja täiesti seeriaviisiliselt:) Seda loomulikult õige diameetriga torujuppide/padrunite vahel ja samal ajal suruõhuga tulemust kontrollides.
Proovitud ja toimib. Usaldaks sellist lahendust rohkem kui "aftermarket" juppe kusjuures, kuna peavad ju orginaalid vastu sadu tuhandeid km-e
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
jupats
Postitusi: 31
Liitunud: 07.02.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Re: DIY

Postitus Postitas jupats »

Astrona kirjutas:
jupats kirjutas:Samas, kui nii tehase poolt ongi ja rõhu kasv on väike, äkki aitab lisavedru. Olenevalt süsteemist siis kas tõmbevedru või lükkevedru. Ajapikku WG`d surevad pehmeks..
EI nad sure, enne surevad kolvid.
Samad nipid, mis kütuserõhu tõstmiseks - aktuaator tööpõphimõttelt sama.

Kõige räigem oleks: teed kapoti lahti, paned kuvaldaga aktuaatorile litaka nii et too mölkis on, ning vedru siis topelt pinges, ja 50kw nagu maast leitud :lol:
Nojaa, kui sa nüüd mõlgi sisse lööd, siis varda otsas olev silinder enam ei liigu, kuna see üsna lähedal väliskestale.

Minu vanal Garretti originaal wastegatel tuli membraan välja vahetada peale 100tkm, kuna too oli täitsa juustuks ussitanud. Base boost oli miljon ja turbo sai mõnuga vatti. :-D
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3425
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: DIY

Postitus Postitas Astrona »

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
madisa
Postitusi: 6
Liitunud: 10.01.2014 21:46

Re: DIY

Postitus Postitas madisa »

Tere, kuna elektrit ise väga ei jaga siis tekkis küsimus.
Panin autole el jahutus ventika. Kuidas ma selle tööle saan nii et käima hakkaks alates mingist kindlast temperatuurist? Vahele sooviks panna ka lüliti et saaks ise sundkorras käivitada.
Teab keegi kust saaks ühendamis skeemi?
Vasta