Nii sai siis algus ära tehtud.Täna oli 3 tundi aega.
Mootor ära pesat korralikult
Ja siis ka kohe nina laiali köik eest ära mis segab.Ja köik mis vaja on ka juba lahti kruvitud nii,et homme töstan ta lihtsalt pealt maha.:P:P:P
Sai ka alustatud siis kohe ülejäänud segavate faktorite koristamist mis segaksid värvimist,kuid jah pole asi nii lihtne ja kaldun arvama,et kevadeks valmis ei saa,sest seal miljon asja mis ära vaja katkuda,et korralikult püstoliga värvida kuid elame näeme
Nii ma teda tassin nagu kass poegi Töökojast teise maja otsa pesulasse,et kapotialune uuesti üle pesta kuna mootor ei sega enam,saab asja ilusti puhtaks(peab saama).
Siin siis pilt kuidas asi ennem pesu.Kuigi leotuspesu aine juba peal ja pintsliga HOOLIKALT nühitud.(pintsel löpuks enam peos ei seisnud,nühkimisest valus).
Pörandal on näha mis toimus.
Nagu uus asi ma päris imestasin:o:o:o
Nüüd lisaks sellele tekkis küsimus asja lähemalt vaadeldes kas ikka on vaja värvida.Paistab,et piisab lakkimisest spets auto lakiga,kuna värvkate vägagi hea.
Asi siis niikaugel,et jäi veel atsetooniga puhastada ja korralikult veel kinnikatta ja siis vöib värvima hakata.
Köik on juba lifitud ja matistatud kapotialt.
:)
ja mootorist ka üks pilt kus juba ruppskid küljes peale sis,kolde.
Asjad edenevad tasa,kuid targu
Nii möned magamatta ööd ja värvitud ta saigi kapotialt.
No selle tooniga on ka täppselt nii kuidas vaatad ja mis ilm on.Kuid värvi toon sai just selline välja leiutatud mida kellelgi ei ole ja just see mida mina tahtsin.Eks vaadake ise ja .......... .
:):):)
See pilt on siis tehtud lihtSAS. garaazi valguses.Kus tundub ta nagu ennegi.
KUID vaadake edasi.Välguga ja erinevad nurgad.Kahjuks päikest pole peale lasta.
Nüüd juba lust kokku laduda tasapisi
Mootor ootab paari juhtme taga,et saaks ilusti ära vedada ja siis juba peale minek.
Kuid kuna ootasin paari juhet ja chruisi aju,siis ei viitsinud niisama oodata ja lasin käed käikku.
sellised näevad välja paljude autode pidurisadulad.
Ja siin on juba üks puhastatud PÖHJALIKULT.
Ja sellest veel ei piisa,et asi ilus oleks kui ta ära nikeldada nimelt vaja poorne pind ka siledaks lüüa.
:)
See tegelikult on ikka jube töö,kui kunagi coupe omi tegin siis vandusin,et enam ei tee sellist asja kuid vöta näpust.
Mehed See on HAIGUS.Ja no raha mis üksi ainu nende puhastusele on kulunud,et siis traat ketastele:D:D:D:Dma parem ei üttle.
Niih paar nädalat pole auto ligi jöudnud,kuid täna oli aega.
Valmis said treitud siis uued kolvid millega kinni panna supordis olevad kolvi augud ,et nikeldus protsessis ei kahjustuks miskit seestpoolt,samuti üks uus liugur ja poldid millega kinni panna ölikanali augud.
Hetkel kapotiall siis seis selline,et köik asjad suht omal kohal ja läheb moto peale panekusks see nädal kindlasti.
;););)
Asi ikka areneb ja raha kulub igasuguste pisiasjadele meeletult,kuid kui teha siis teha korralikult ja mitte kiirustades. Aega mul on,ainult öösiti siis kui köik magavad.
;););)
Külge läksid Tutikad logarid.
Sai ostetud Täiesti uus mb poritiib,et sealt saada need ribid.
Eks siis kui valmis siis ka uued paremad pildid.
Sai sammuti ostetud uus aknapesu paak+mootor.Kuna ligipääs sinna on väga paha said need asjad kohe uued.
Sammuti sai vana õli cooler välja vahetutud.
Ja sai ka lisatud uus õli koguja.
Ja sai ka lisaks vältimattu ben,röhu kell.
Ja hetke seis siis selline,pilt kehva kuid eks varsti uuemad ja paremad.
Jättkub,veel pikalt.
Tänane päev siis kulus oil cooleri voolikutele ja kronsteinitegemisele.
Ja sai ka paikka pandud cooler.Mis nöudis roolivöimendi jahutus toru välja viskamist,mida ma ei pidanud ka vajalikuks seal.Kuna masin ei lähe ringrajale.Ja samas mida see üks toru käär ka seal ikka jahutab.
Ja turbo sai ka omale kohale,BLING,BLING.
Jätkub turbo surve torustiku tegemine.Mis ei olegi nii lihtne,kuna s4jal seal ikka jube vähe ruumi,kuna üks mis kindel .kont jääb.Muul juhul oleks ruumi märksa suuremale coolerile.Kuid lohutan,end sellega,et praegusel cooleril palju suurem pind jahutuseks ja ribide vahed ka suuremad+veel see,et asub kohe ees otsas võrgu taga nii,et peaks igati parem olema.
Nii täna sai siis pusitud pea terve poolpäeva,turbo-kolle ja õhufiltri vahe seinaga.
Jöudsin valmis meisterdada esamlt sellise plekitüki ja vörgu tüki.Ilge nikertamine.
Siis sai need omavahel kokku sobitatud,et saaks vahele pista kivi villa.
Ja siis korraks veel peale nii nagu asi peaks jääma.Kontrollimöttes sai see kõik tehtud,kuna see oli lihtsalt näidis.Nüüd tuleb uus nikerdada juba roostevabast plekist,et asja ilusti bling bling saaks.Ja sammuti võrk taha ja vill vahele.Ja veel niipalju,et ta pealt lihtsalt tundub madal,kuid see serv ulatub pea aegu kapotini.Ja sinnagi tuleb veel kaan peale.
Pildid räägivad enese eest,aga täna juhtus jah nii,et sain kätte supordid nikeldusest.
Nüüd veel vaja tagumised ka kokku lapata siis saab autu kanalile veeretadsa siis saab sumpsi alla keevitada ja siis siis peaks ta käima ka minema.
Vahesein sai nüüd valmis ja selline ta on.Roostevaba plekk poleeritud ja kivivill vahel ja vörk teistpool.Pealt sai ka kinni kaetud ilusti chrom metall vörguga.
ja üld vaade hetkel selline mis ka peaks olema suht löpplik esialgu
Tänane päev möödus porikoobaste laiendite tegemisega.
Selle tarbeks pidin ostma kaks S-esimest poritiiba,et korralikud kaared saada.Teatavasti on S mudelitel esimesed poritivvad laiad.Ja neid poritiibasid pole tavaliselt väga saada.
Selline oli enne ratas koopast väljas.
Ja pärast jäi selline.Eks pahtliga peab ka mässama kuid esma mulje hea.
Ja tegin ühe klöpsu ka mootorist päeva valguses,väljas siis.