Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Praktikas paraku on vahe sees, Mihkel katsetas erinevate kuumakodadega oma Subaru peal..
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Mihkel, kas see TD06-20G on Kinugawa oma ja subaru jaoks bolt on? Jube keeruline on nendes erinevates markeeringutes ja valmistajates orjenteeruda. Kinugawa iseenesest tundub mõistliku hinnaga olevat ja Margus Nippon autost soovitas ka seda vaadata.Raceboy kirjutas:Ma julgeks pakkuda HY35/HE341 mõnelt teiselt turbolt võetud twin-scroll kojaga (originaalis vaid 9cm2 single-entry turbiiniga)?
Peep, need HY35 ja HE341 ei tundu ka just bolt on olevat. Alati võib ju muidugi ümber ehitada asju aga kui sellest vähe tulu tõuseb, siis ei näe nagu asjal mõtet. Üks ühele külge keerata oleks ikka lihtsam. Peab vist ära ootama, mis Mihkel külge kruvib ja siis tulemuste põhjal otsustama, kas sama sobiks mulle ka.
Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Bolt on ta vist pole:
Kas kollektor on üldse twin-wcroll ja õigesti jagatud?
Suur pilt: http://www.tomiokaracing.com/media/cata ... 000_3_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas kollektor on üldse twin-wcroll ja õigesti jagatud?
Suur pilt: http://www.tomiokaracing.com/media/cata ... 000_3_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
http://bbs.scoobynet.com/trader-announc ... etter.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Surfa see teema läbi, siin dyno graafikuid erinevate setupidega. SCxx turbod on tegelikult blouch turbod.
Surfa see teema läbi, siin dyno graafikuid erinevate setupidega. SCxx turbod on tegelikult blouch turbod.
Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Peep, kollektor tuleb nagu vaja. Eks loen sealt scoobynetist ka siis aga mõte oli, et Mihkel on juba nii palju vaeva näinud ja teab ilmselt suhteliselt täpselt mis saadaval ja mis võiks olla hea. Ehk et lootsin eeltöö osas kergendust aga eks siis millalgi kevade poole peab läbi astuma Jõujaamast ja konsulteerima.Raceboy kirjutas: Kas kollektor on üldse twin-wcroll ja õigesti jagatud?
Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
KungLao, mis turbo sul endal on ja kas oled stendis käinud, Margus mainis üle 400hp kanti numbrit turbo teoreetilise max võimsuse osas?
Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
IHI VF35, dynos pole käinud. Praegu seavad piiri hoopis pihustid(suuremad olemas kapis ).
Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Hivitav kui suuri pihusteid Mihkel kasutab, kusagilt jooksis läbi 1000c3 nagu minagi aga neid lehti on siin teemas nii palju, et ei ole päris kindel?KungLao kirjutas:IHI VF35, dynos pole käinud. Praegu seavad piiri hoopis pihustid(suuremad olemas kapis ).
IHI VF-43 ThrustBearing, PZ18 exhaust housing/47.9mm compressor housing/9b compressor wheel/0.63 A/R - Oz MY06 Sti
IHI VF-35 ThrustBearing, PZ15 exhaust housing/47.9mm compressor housing/9b compressor wheel/0.51 A/R - Oz UK MY02-05 STi
Väike erinevus ikka on aga tont seda teab millist erinevust selline A/R vahe tippvõimuses tähendab. Ja kui juba vahetada, siis kuullaggritel oleks vast ka parem kui puksidel.
Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
turbodest ja jõu numbritest on juttu, kuidas räägite käigukastist? Kuidas see vastu peab? Kes remondib neid ja vähe tugevamaks ehitab?
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)
Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Nende viiestega ei ole mõtet jamada, kohe kuuene alla ja mured murtud.
Kui stock kuuesest väheks jääb, siis Martynas Somasonas aitab käigukasti mured lõplikult unustada, tõsi raha tuleb siis ühe korraliku GT jagu talle jätta.
http://samsonas.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui stock kuuesest väheks jääb, siis Martynas Somasonas aitab käigukasti mured lõplikult unustada, tõsi raha tuleb siis ühe korraliku GT jagu talle jätta.
http://samsonas.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Minu TD06-20G on kaugel bolt-on lahendusest, kuna tegu EVO 7 küljest pärit turboga.
Tegu on ilmselt ikka Mitsubishi originaal turboga, kuigi tähistused külmakojal puuduvad.
EVO millel ta peal oli tõmbas dünos väidetavalt 1.6bar peal 398hj rattast ehk siis ~450-480hp kanti mootorist.
See bokseri spooli teema ei pruugi tunduda erinev R4 omast aga paraku on, proovi järele ja anna mulle ka teada, kui hea lahenduse leiad.
Mul on üks 2.5L MY06 STI ka töös Garrett GT35R turboga, peale seadistamist on näha, kuidas asi reaalsuses käitub.
Youtube-st on tore igasugu videosid vaadata aga need ei anna reaalset tõde edasi, seda kogeb ise sõites.
Eelmise turboga antud STI-l, mis oli kliendil tunde järgi valitud, oli 1 käik piirajas 0.2bar boosti, 2 käik 6000rpm tekkis 1bar boosti.
Võite ise arvata, kui "äge" sellise setupiga sõita on, stock pill on ilmselt kiirem kokkuvõttes.
Ei summuti ega sisselase ei lekkinud, sai korduvalt kontrollitud.
Selle tulemuse ütlesin ka muidugi kohe peale vaadates ära, tore oli lihtsalt tõdeda, et vanad Subaru kogemused on siiani veel toimivad.
Pihustid olid mul vana turboga 550cc, muretsema peaks ilmselt ~1000cc pihustid, pole veel nii kaugele ette mõelnud.
Käigukasti poolelt 6-ene STI kasti conversion lõpetab teatud ajaks käigukasti probleemid, 5-est jääbki lappima.
Mina jään igal juhul kasutama tava kollet, praegu küljes Kakumei/Tomei kolle.
Torud võiks ilmselt peenemad olla, saaks spooli paremaks aga eks seda peaks jälle katsetama.
Japsidel on millegi pärast kollede toru mõõtudega suuruse hullustus, võimalik, et kõrge pöörde tarbeks.
Tegu on ilmselt ikka Mitsubishi originaal turboga, kuigi tähistused külmakojal puuduvad.
EVO millel ta peal oli tõmbas dünos väidetavalt 1.6bar peal 398hj rattast ehk siis ~450-480hp kanti mootorist.
See bokseri spooli teema ei pruugi tunduda erinev R4 omast aga paraku on, proovi järele ja anna mulle ka teada, kui hea lahenduse leiad.
Mul on üks 2.5L MY06 STI ka töös Garrett GT35R turboga, peale seadistamist on näha, kuidas asi reaalsuses käitub.
Youtube-st on tore igasugu videosid vaadata aga need ei anna reaalset tõde edasi, seda kogeb ise sõites.
Eelmise turboga antud STI-l, mis oli kliendil tunde järgi valitud, oli 1 käik piirajas 0.2bar boosti, 2 käik 6000rpm tekkis 1bar boosti.
Võite ise arvata, kui "äge" sellise setupiga sõita on, stock pill on ilmselt kiirem kokkuvõttes.
Ei summuti ega sisselase ei lekkinud, sai korduvalt kontrollitud.
Selle tulemuse ütlesin ka muidugi kohe peale vaadates ära, tore oli lihtsalt tõdeda, et vanad Subaru kogemused on siiani veel toimivad.
Pihustid olid mul vana turboga 550cc, muretsema peaks ilmselt ~1000cc pihustid, pole veel nii kaugele ette mõelnud.
Käigukasti poolelt 6-ene STI kasti conversion lõpetab teatud ajaks käigukasti probleemid, 5-est jääbki lappima.
Mina jään igal juhul kasutama tava kollet, praegu küljes Kakumei/Tomei kolle.
Torud võiks ilmselt peenemad olla, saaks spooli paremaks aga eks seda peaks jälle katsetama.
Japsidel on millegi pärast kollede toru mõõtudega suuruse hullustus, võimalik, et kõrge pöörde tarbeks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Arusaadav, et mitsu TD06-20G ei ole bolt on, samas sarnaste näitajatega on olemas ka bolt on turbosid, mõtlesingi et ehk tead midagi head kohe soovitada.
(Minu autol on praeguse jõu juures 1000cc pihustite max kasutus ~55%.). Kas vahejahuti plaanid peale jätta?
(Minu autol on praeguse jõu juures 1000cc pihustite max kasutus ~55%.). Kas vahejahuti plaanid peale jätta?