Vaatan, et viimasest postist juba veidi üle aasta möödas ja kuna kaasvõitlejad on ka oma teemasid uuendanud kirjutan ka mis vahepeal toimunud.
Nii nagu viimases postis kirjutasin, siis tegelesin talvel veidi mootori värskendamisega.
-Kõigepealt vahetasin välja turbo. 200 seerja BorgWarner asemele läks 300 seeria.
-Siemens Deka 630cc pihustid asendasin 840cc-ga + kaks lisa 630cc sisselaskes.
-Kogu kütusesüsteem sai uus teflon torude ja AN otstega lisaks 2xBosch 044 pumpa, kütusepaak 10l ja kütuseks etanol.
-Plokikaan sai värskendatud ja originaalnukkvõlli vahetas välja Schrick 288, (klapid, vedrud, nookurid kõik originaalid).
-Mootori alumine pool jäi nii nagu oli (2.8 vänt 130mm sepiskeps ja originaalkolb)
Kõik need mootori uuendused kokku tegid dünos 1,5bar boostiga 430kw ja 736Nm tagarattast.
Lisaks mootorile sai veidi auto kaalu jälgida ja nii loobusin roolivõimendist, pidurivõimendist, esistangest, kojameeste süsteemist, salongisoojendusest, lisaks said külge kergemaks lõigatud uksed. Kokku sain maha ligi 80kg.
Nüüd siis kiirendushooaja juurde. Sõitsin sellel aastal SST klassis kus ajaindeks 10,9. Esimene võistlus oli Haapsalus ja kuna muudatusi oli palju siis lihtne just ei olnud. Vaheldumisi päikese ja vihmaga sain teha mõned sõidud, kus auto kippus liiga kiire olema, iga sõiduga liikusin aga vaikselt indelsile lähemale. Lisaks kimbutas käigukasti controlleri restartimise mure, mis jättis ka finaalsõidul poole maa peal auto ilma veota. Kokkuvõttes võistluselt 2 koht.
https://www.youtube.com/watch?v=OQXmCMZgxyE" onclick="window.open(this.href);return false;
Järgmine võistlus oli Tartus Ülenurme lennuväljal. Kuna teada oli, et asfaldil mul pidamine kehva siis läksime veidi suurema jõuga kui Haapsalus. Kohe esimene start tegin enda klassi täpseima sõidu ja nii läks kuni lõpuni. Kokkuvõttes võitsin võistluse ja noppisin maksimumpunktid.
https://www.youtube.com/watch?v=vji0v13DNxw&t=5s" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja oligi käes viimane võistlus mis toimus jälle Haapsalus. Enne võistlust nikerdasin autole rohkem küll usakatel kasutatava transbrake laadse süsteemi, mida ka võistlusel edukalt kasutasin. See lisa võimaldas stardis varem pööret koguda ja nupuga startida. Tänu nupuga stardile tegin paremad reaktsioonid, lisaks sõitsin stabiilselt üsna indeksi lähedale ja nii jõudsin finaalini. Finaalis alahindasin vastast ja läksin kuidagi liiga lõdvalt seda sõitu võtma, tulemuseks teine koht.
https://www.youtube.com/watch?v=MzQbkTrOR-E" onclick="window.open(this.href);return false;
Hooaja kokkuvõttes SST klassi võit käes aga miski jäi kripeldama ja ei lasknud kuidagi rahul olla. Üheksa jäi ju püüdmata.
Õnneks tekkis selleks võimalus Wheelsup racing testipäeval Haapsalus. Kaotada polnud enam midagi ja nii saigi iga sõiduga vaikselt üles poole ronitud. Parimaks jäi 1,4 bar boostiga ja veidi liiga rikka seguga sõidetud 9,98 lõpukiirusega 224km/h. selle sõidu 60ft oli 1,57 ja 660ft 6,45 ja 179,8km/h. Tegime ka enda parima 60ft aja mis on nüüd 1,51.
Tegelikult kimbutas terve viimane testipäev käiguvahetusel siduri libisemine eriti hullult 2-3 vahetusel ja ükski start polnud väga hea.
Kokkuvõttes oli väga edukas hooaeg, kõik seatud eesmärgid said täidetud. Järgmiseks aastaks suuri muudatusi ei tule, proovin auto stabiilselt 9,9 sõitma saada ja sõidan SG klassis.
https://www.youtube.com/watch?v=r7QwUPCVeTM" onclick="window.open(this.href);return false;