Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 21.09.2019 15:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 55 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.01.2010 20:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2008 21:27
Postitusi: 210
Asukoht: Soome/Eesti
Master003 kirjutas:
Kulla mees vaata millisie kütusega autosid siin moditakse.
kasuta netti kui sa seda vahele tahad toppida, enne kui siin info puudumise pärast kedagi sõimama tuled

Keda täpsemalt s6imasin?Ettekujutus on sul ikka päris hea,tahate öelda et
Turboclub on loodud eesmärgil jagada asjakohast informatsiooni
entusiastidele ja lihtsalt turbo
huvilistele läbi foorumi AINULT BENSIINI MOOTORIGA AUTODELE???

Siis peaksin kohe tormama endale nissan 200sx ostma?
Või kostitaks lingi v6i piltidega kuidas diislile mbc saab peale istutada?

_________________
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.01.2010 20:53 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1098
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
tann15 kirjutas:
Master003 kirjutas:
Kulla mees vaata millisie kütusega autosid siin moditakse.
kasuta netti kui sa seda vahele tahad toppida, enne kui siin info puudumise pärast kedagi sõimama tuled

Keda täpsemalt s6imasin?Ettekujutus on sul ikka päris hea,tahate öelda et
Turboclub on loodud eesmärgil jagada asjakohast informatsiooni
entusiastidele ja lihtsalt turbo
huvilistele läbi foorumi AINULT BENSIINI MOOTORIGA AUTODELE???

Siis peaksin kohe tormama endale nissan 200sx ostma?
Või kostitaks lingi v6i piltidega kuidas diislile mbc saab peale istutada?


diislile käib see täpselt samamoodi nagu pentsukale aga siis oleks vaja ka rohkem kütust, see eeldab süütenurga muutmist ka, ning sul selle 200.- pealt läheb veel mõned tuhanded, enne kui saad seda kasutama hakata.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.01.2010 20:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2008 21:27
Postitusi: 210
Asukoht: Soome/Eesti
Kütust juba päris tükk aega tagasi peale keeratud,turbo rõhku t6stetud,aga üle 1 bari ei lähe pekstes kah :( see mootor peaks originaalis juba 0.8 bari olema,loogiliselt v6ttes peaks 1.5 ni välja venitama aga ei.
Turbo on korras ilma lõtkudeta.

_________________
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.01.2010 22:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Master003 kirjutas:
Kulla mees vaata millisie kütusega autosid siin moditakse.
kasuta netti kui sa seda vahele tahad toppida, enne kui siin info puudumise pärast kedagi sõimama tuled


siin foorumis on olemas ka turbo diislite alanurk, kütus ei mängi rolli kuni on olemas T.

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.01.2010 23:53 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 591
Asukoht: Tartu
Sest turbodiisel tõstab ise kütuse hulka vastavalt rõhule, nii et tehasest turbodiislil kütteprobleemi eriti pole, saab lihtsalt seda hulka suurendada sellest mida ta originaalis juurde annab.

Google
http://www.google.ee/search?hl=et&clien ... =&aq=f&oq=

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.01.2010 0:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2008 21:27
Postitusi: 210
Asukoht: Soome/Eesti
Ninim wastgat kust saab seda varrast regullida,mis asendisse peaks selle keerama,hetkel on boost põhja keeratud sealt,ehk siis varras v6imalikult pikaks.
Kas tagasi alg asendisse v6i täitsa maha?
Suured tänud selle lingi eest,pole ise suurem asi googeldaja.

_________________
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DIY
PostitusPostitatud: 14.03.2011 11:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.02.2007 20:46
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
Kui sa varda võimalikult pikaks tegid, siis keerasid sellega boosti just maha ja wastegate istub enamuse ajast lahti. Or am I missing something...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DIY
PostitusPostitatud: 14.03.2011 11:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4615
Asukoht: Tallinn
Oleneb mis pidi tehas süsteemi toimima on pannud.
Üldjuhul jah ikka tõmmatakse actuaatori sees vedruga wastegate-i flapi kinni mitte ei lükata.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DIY
PostitusPostitatud: 14.03.2011 11:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.02.2007 20:46
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
Samas, kui nii tehase poolt ongi ja rõhu kasv on väike, äkki aitab lisavedru. Olenevalt süsteemist siis kas tõmbevedru või lükkevedru. Ajapikku WG`d surevad pehmeks.

EDIT: MPC peaks loogiliselt võttes käima kompressori poolt tuleva ja wastegade voolikute vahele. Kuul siis takistamas kompressori poole tulevat õhku.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DIY
PostitusPostitatud: 18.03.2011 11:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
jupats kirjutas:
Samas, kui nii tehase poolt ongi ja rõhu kasv on väike, äkki aitab lisavedru. Olenevalt süsteemist siis kas tõmbevedru või lükkevedru. Ajapikku WG`d surevad pehmeks..
EI nad sure, enne surevad kolvid.
Samad nipid, mis kütuserõhu tõstmiseks - aktuaator tööpõphimõttelt sama.

Kõige räigem oleks: teed kapoti lahti, paned kuvaldaga aktuaatorile litaka nii et too mölkis on, ning vedru siis topelt pinges, ja 50kw nagu maast leitud :lol:

_________________
gmail/slyy2048, slyy2048/skype, WhatsApp: +66925191643 või PS
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DIY
PostitusPostitatud: 18.03.2011 21:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Astrona kirjutas:
Kõige räigem oleks: teed kapoti lahti, paned kuvaldaga aktuaatorile litaka nii et too mölkis on, ning vedru siis topelt pinges, ja 50kw nagu maast leitud :lol:

Kusjuures, teatud autodel tõstetakse kütuserõhku rõhuregulaatori lössivajutamise teel kruustangide vahel. Ja täiesti seeriaviisiliselt:) Seda loomulikult õige diameetriga torujuppide/padrunite vahel ja samal ajal suruõhuga tulemust kontrollides.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DIY
PostitusPostitatud: 18.03.2011 23:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 391
Fog kirjutas:
Kusjuures, teatud autodel tõstetakse kütuserõhku rõhuregulaatori lössivajutamise teel kruustangide vahel. Ja täiesti seeriaviisiliselt:) Seda loomulikult õige diameetriga torujuppide/padrunite vahel ja samal ajal suruõhuga tulemust kontrollides.

Proovitud ja toimib. Usaldaks sellist lahendust rohkem kui "aftermarket" juppe kusjuures, kuna peavad ju orginaalid vastu sadu tuhandeid km-e
IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DIY
PostitusPostitatud: 20.03.2011 12:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.02.2007 20:46
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
Astrona kirjutas:
jupats kirjutas:
Samas, kui nii tehase poolt ongi ja rõhu kasv on väike, äkki aitab lisavedru. Olenevalt süsteemist siis kas tõmbevedru või lükkevedru. Ajapikku WG`d surevad pehmeks..
EI nad sure, enne surevad kolvid.
Samad nipid, mis kütuserõhu tõstmiseks - aktuaator tööpõphimõttelt sama.

Kõige räigem oleks: teed kapoti lahti, paned kuvaldaga aktuaatorile litaka nii et too mölkis on, ning vedru siis topelt pinges, ja 50kw nagu maast leitud :lol:


Nojaa, kui sa nüüd mõlgi sisse lööd, siis varda otsas olev silinder enam ei liigu, kuna see üsna lähedal väliskestale.

Minu vanal Garretti originaal wastegatel tuli membraan välja vahetada peale 100tkm, kuna too oli täitsa juustuks ussitanud. Base boost oli miljon ja turbo sai mõnuga vatti. :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DIY
PostitusPostitatud: 23.12.2011 14:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Wrench Tips http://www.motoiq.com/magazine_articles/articletype/categoryview/categoryid/138/currentpage/4.aspx

Näited:
Pilt

Pilt

_________________
gmail/slyy2048, slyy2048/skype, WhatsApp: +66925191643 või PS
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: DIY
PostitusPostitatud: 04.02.2014 22:39 
Eemal

Liitunud: 10.01.2014 21:46
Postitusi: 6
Tere, kuna elektrit ise väga ei jaga siis tekkis küsimus.
Panin autole el jahutus ventika. Kuidas ma selle tööle saan nii et käima hakkaks alates mingist kindlast temperatuurist? Vahele sooviks panna ka lüliti et saaks ise sundkorras käivitada.
Teab keegi kust saaks ühendamis skeemi?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 55 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11