1. leht 2-st

MAP Sensor

Postitatud: 09.03.2006 9:54
Postitas carlo
Kuidas mõjutab mootori tööd katkine MAP sensor ja kas see võib mootori mingitele detailidele kahjulikult mõjuda ?
(Kas MAP ja MDP sensor on sama asi)

Postitatud: 09.03.2006 9:57
Postitas Kuuno
MAP mõjutab mootori tööd nii et küttesegu ei ole paigas!
MDP erineb mapist sellega et ta mõõdab ainult vaakumit!

Postitatud: 09.03.2006 10:07
Postitas carlo
Kas see tähendab, et kui map on läbi siis on see tunda ka kütusekulu suurenemises ja võimsuse kaos? Kas see võib halvasti katalüsaatorile mõjuda?

Postitatud: 09.03.2006 10:12
Postitas Kuuno
jah kütusekulu võib suureneda ja võimsuse kadu kah tekkida
ma ei usu et väga suurt m õju kat'ile on, aga kes teab...vbl suur kogus mitte põlematta kütust võib midagi teha...

Postitatud: 09.03.2006 11:45
Postitas Mihkel
Kui MAP on vigane, siis võrdub see sellega, et aju ei tea mootori koormatust.
Seega peaks ta kasutama läbi teiste andurite saadud infot avariireziimis töötamiseks.
Võimsus on sellega loomulikult vähendatud ja küttekulu kõvasti suurem.

Postitatud: 20.03.2006 14:22
Postitas Moss
Ja kahjulik katalüsaatori tervisele on ka.

Postitatud: 23.07.2008 11:43
Postitas Jaan
Otsinguga leidsin selle teema oma küsimusele kõige lähema olevat.
Hankisin endale MS-i ja sellel on MAP sensor integreerituna olemas.
Kuna kasutan NA mootoriga auto juhtmestikku siis sellel on MAF andur originaalis. Mida ma sellega peale hakkan? Kas lihtsalt ühendan tagant ära ja see pistik jääb tühjaks ja vooliku viin MS-i map sensorisse?

Postitatud: 23.07.2008 12:34
Postitas Fog
Jaan kirjutas:Otsinguga leidsin selle teema oma küsimusele kõige lähema olevat.
Hankisin endale MS-i ja sellel on MAP sensor integreerituna olemas.
Kuna kasutan NA mootoriga auto juhtmestikku siis sellel on MAF andur originaalis. Mida ma sellega peale hakkan? Kas lihtsalt ühendan tagant ära ja see pistik jääb tühjaks ja vooliku viin MS-i map sensorisse?
MAF ja MAP on 2 eri asja, ehk selle pistiku jätad mõlemalt poolt lahti.

Postitatud: 23.07.2008 13:38
Postitas Mihkel
Võta see MAF sealt kapotialt ja viska see nii kaugele kui jaksad :-D
MAF-i ja MAP-i kasutus oleneb sellest millist pritsesüsteemi kasutad.
MS-i originaal conf on speed density-le (MAP+IAT põhine) ehk MAF sensorit sinna ei käi.

Postitatud: 23.07.2008 15:57
Postitas Jaan
Tänud, seda ma kuulda tahtsingi.

Postitatud: 31.07.2008 2:46
Postitas Jaan
Originaalis läksid need 2 otsa läbi amal valve.
Pilt
(üks toru actuatorist, teine kompressori küljelt) Üks toru jooksis KE-pritsesse, üks ots läks sisselaske kollesse. Mingi 3. toru läks ka amalist edasi. Mida ma nende pildil olevate otstega nüüd peaksin peale hakkama kui MS-i vahele panen

Postitatud: 31.07.2008 9:33
Postitas Fog
Jaan kirjutas:Originaalis läksid need 2 otsa läbi amal valve.
Pilt
(üks toru actuatorist, teine kompressori küljelt) Üks toru jooksis KE-pritsesse, üks ots läks sisselaske kollesse. Mingi 3. toru läks ka amalist edasi. Mida ma nende pildil olevate otstega nüüd peaksin peale hakkama kui MS-i vahele panen
voolikuga kokku, või läbi MBC see on lihtsaim võimalus, samas seljuhul on rõhu hoidmise reference kompressori väljundis, mitte sisselaskes, mis pole imho kõige parem. Mina paneksin sisselaskest vooliku läbi MBC actuatori külge, ning kompressori küljes olevale punni ette.

Postitatud: 31.07.2008 10:46
Postitas Mihkel
Mina eelistaks just reference-i võtmist kompressori küljest, kuna siis pole boost spike ja rõhu kontrollimine peaks veidi parem olema.

Postitatud: 19.12.2008 21:10
Postitas Derik
Kui autol on tehasest MAF,siis kas ma võin selle asendada MAP sensoriga?

Postitatud: 19.12.2008 23:01
Postitas Aigo
mu arust peaks pritse süsteemidel paljudel olema originaalis ka MAP isegi kui on MAF ka olemas. Kuid ise pikemat aega mõtlen, et kuidas ilma MAFita nissan käima saada.