1. leht 1-st
Pihusti rõhu reguleerimine
Postitatud: 24.11.2011 23:29
Postitas martinjev
Kuna 1 pihust sorises ja külmalt ei tulnud 1 silinder järgi, ostsin uue kasutatud pihusti. See aga oli krt lahti keeratud. Keerasin siis kinni ja panin peale-auto käivitus muutus endisest palju paremaks ja ei tossanud. Kuid pihusti lasi läbi , võtsin siis maha ja keerasin teda veelkõvemini kinni-siis ilmselt ei lasknud kütust läbi ka kuna mootor lonkas. -keerasin nyyd natuke jälle lahtipoole ja mootor käib küll ühtlaselt ja pihusti ei leki kuid kõlmalt käivitades jälle ei tule 1 silinder järgi ja peab tuuritama mõnda aega et hoov heledast suitsust puhtaks saada.
Kogu selle katsetuste tagajärjel tekkiski küsimus et kas pihustitel on võimalik röhkusedasi reguleerida?
Re: Pihusti rõhu reguleerimine
Postitatud: 25.11.2011 14:37
Postitas J-Rider
Ma nüüd väga tark ei ole ja teen lihtsalt teema lahti ja annan algset infot, et pihustitel on oma kindel töörõhk ette nähtut jah. Ja paika pannakse nad spetsiaalses pingis. Võibolla oskab keegi kuidagi teisiti ka, igatahes niisama neid kaarates ei saagi midagi täpset ja kindlat.
Re: Pihusti rõhu reguleerimine
Postitatud: 25.11.2011 16:36
Postitas ahto42
Seibidega käib see värk.
Re: Pihusti rõhu reguleerimine
Postitatud: 26.12.2011 20:06
Postitas Molotov51
Kogu see metoodika ja asja suhtumine on natuke liiga ropp diisli täpsuse juures. Tuleks ikka kõik üle kontrollida ja täpseks ajada või vähimagi kusemise/tilkumise korral uued panna (ei pea ju Bosch kohe panema). Mootor võtab pärast tunduvalt vähem kütust, käib mahedamalt ja põlemiskabrid/kolvid elavad ka rõõmsamat elu...ehk sa ei kaota raha tegelikult.
Uus ots tuleb kindlasti enne paigaldust nt brake cleaneriga kaitsemäärdest puhtaks pesta ja nõel diisliseks teha, MUIDU RIKUD PIHUSTIOTSA KOHESELT.