1. leht 2-st

K: lisapihusti

Postitatud: 27.12.2004 13:07
Postitas Kuuno
kas keegi on lisapihustit sisselaskesse pannud ja selle tööle pannud põhjagaasiga? Tahaks teada kas lüliti just gaasi pedaali juurde hea panna või segu siibri juurde aretada? ja kuidas üldse selline lahendus toimib...

Postitatud: 27.12.2004 14:58
Postitas abarth
Tahaks teada kas lüliti just gaasi pedaali juurde hea panna või segu siibri juurde aretada?
Minu arusaama järgi on selleks rõhulüliti, mida saab reguleerida, et vajalikul hetkel lisapihustid järgi tuleksid.

Postitatud: 27.12.2004 15:22
Postitas Kuuno
jah tehakse ka rõhulülitiga. Selline plaan on kah aga ühte pihustit tahan panna praegu põhjagaasiga kuna ei ole rõhulülitit kuskilt võtta (sellise hinnaga mis sobiks)

Postitatud: 27.12.2004 16:38
Postitas jk
panter kirjutas:jah tehakse ka rõhulülitiga. Selline plaan on kah aga ühte pihustit tahan panna praegu põhjagaasiga kuna ei ole rõhulülitit kuskilt võtta (sellise hinnaga mis sobiks)
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=BCS
Eestist saaks selle arvatavast http://www.caritec.ee/

Postitatud: 27.12.2004 19:23
Postitas zoom1
lüliti tasub jah panna segusiibri juurde - võid isegi natuke enne põhjagaasi lüliti rakenduse panna :roll: Uhtil on üks pihusti nii.

Postitatud: 27.12.2004 19:43
Postitas jk
Kuidas te neid pihusteid siis taha lülitate, lihtsalt vool peale või (100% duty cycle)?

Postitatud: 27.12.2004 20:19
Postitas zoom1
just, pidev vool taha - mingit sirtsutamist küll ei ole.

Postitatud: 28.12.2004 0:41
Postitas xjan
hmm... see lihtsalt vool peale pole ka minumeelest kuigi hea idee. Postitan siia homme ühe skeemi lisapihusti juhtmiseks originaalpihusti impulssidega (otse ärge ühendage, aju võib läbi põleda!)

Lisaks soovitan teha tublisti arvutusi, kui suurt pihustit ja kui palju kütust siiski vaja on!

Postitatud: 28.12.2004 0:45
Postitas zoom1
ok, aga räägi siis sellest ka lähemalt kuidas aju võib läbi põleda lisapihusteid kasutades - need pole ju auto üldise el süsteemiga seotud (oma ring) :?

Postitatud: 28.12.2004 1:00
Postitas xjan
mainisingi just, et

a) 100% duty cycle ei kõla hästi e. lihtsalt 12V pihustile peale (see on siis eraldi ring, aga kahjuks ei tööta selline lahendus - pihusti surm, liialt kontrollimatult kütust)

b) lisapihustit otse teiste pihustite juhtmete külge panna EI TOHIKS, kuna see võib aju läbi põletada.

Postitatud: 28.12.2004 1:07
Postitas xjan
näe, homme tuli juba varem :D --- http://www.200sx.org/diy_aid.html

ilmselt ka 200sx omanikud leiavad sealt muudki huvitavat ;)

Ise seda jubinat testinud ei ole, seega ei vastuta antud info eest!

Postitatud: 28.12.2004 1:09
Postitas zoom1
pikalt sa ikka kiirendad nii et lisapihustid taga, 400m korraga ei tapa seda midagi - aga kui kütust väheks jääb siis tulebki pidev vool taha panna et jõuaks piisavalt bena sisse lüüa.

Näiteks mul sunnyl on 2 pihustit pidevalt taga kui rõhk üleval ja segu on pigem lahja (dünos mõõdeti) :roll:

Postitatud: 28.12.2004 1:28
Postitas xjan
zoom1 kirjutas:.... aga kui kütust väheks jääb siis tulebki pidev vool taha panna et jõuaks piisavalt bena sisse lüüa....
ei, siis tuleb ikka pihusteid, pihustite asukohta või juhtsüsteemi parendada ;)

100% duty cycle ähvardab pihustit tõsiselt - võib lihtsalt kinni jääda ja kõik. Iga asi on tehtud töötama mingil kindlal viisil - pihustite puhul on selleks pulsseeruv signaal...

Postitatud: 28.12.2004 16:30
Postitas Kuuno
survelüliti ja vajalikud voolikud olemas ja hakkan neid paigaldama.
Väga hea ei ole jah kasutada pihustit kui ta koguaeg avatud on aga samas nagu zoom ytles et koguaeg kah ei ole pihusti töös...käiguvahetus jne..pms aint kiirenduste hetkedel.

xjan se skeem mis saatsid on päris hea aga sain aru nii et ta paneb pihusti paralleelselt tööle sellega millelt signaali saab...siis ilmselt vaja 2 pihustit minimaalselt panna (minu arusaam) :) muidu on väga hea variant

Postitatud: 28.12.2004 18:48
Postitas zoom1
Pihusti maksab 50.- eeku ja need on mul vastu pidanud juba 4 kuud siis pole hullu kui homme läbi läheb, ostan uued :-D