1. leht 1-st

M: Garrett GT3082R turbo

Postitatud: 02.11.2011 4:08
Postitas Marko
Garrett GT3082R Turbocharger (Anti-surge) - T3 inlet with 3" V-band exit .82 ar

Sõidetud ~400km, tootlikus 600hp

Eritellimusel spetsiaalne turbo 2,0 - 2,5L masinale, arendamaks 600hp ja võimaldaks lisaks NOS kasutust.
2,0L masinal on 4000rpm-i juures 1,6bari (piiratud wg)

http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... y_Code=TBO" onclick="window.open(this.href);return false;

hind: 750€

tel. 51939049

Re: M: Garrett GT3082R turbo

Postitatud: 02.11.2011 19:18
Postitas MK3TURBO
Jube kirves.... arvestades seda, et asi on kasutatud, olgu siis 400km või 4000km
Tutikas selline föön maksab poes 800.-

Re: M: Garrett GT3082R turbo

Postitatud: 02.11.2011 19:22
Postitas KaroK
Ainult 400 km ja ca. 800 krooni hinnast alla, pluss Tallinnas kohapeal olemas (ilma postikulu ja tollita) - ei tundugi kõige hullem.

Re: M: Garrett GT3082R turbo

Postitatud: 02.11.2011 19:32
Postitas MK3TURBO
Art turbos pakuti sellist samasugust fööni mulle 800.- eur. ja tarne oli 4 tööpäeva!!!
Mis postikulust ja tollist me siin räägime??? :)

Re: M: Garrett GT3082R turbo

Postitatud: 02.11.2011 21:41
Postitas Mihkel
Kas seal ART Turbos olid ka ATP Turbo enda poolt tehtud custom lisad küljes (loomulikult on need standard turbo muudatused lisatasu eest)?
Ma küll ei mäleta, mis confis see Marko turbo oli aga mälu järgi see päris tavaline stock turbo polnud.

Re: M: Garrett GT3082R turbo

Postitatud: 02.11.2011 22:50
Postitas MK3TURBO
Ok... kui ma nüüd vaatan sealt ATP turbo kodukalt neid hinasid, siis tundub see hind,
millega ta pakub... ok

Aga mis seal siis nii teistmoodi on kui tavalisel turbol???

Re: M: Garrett GT3082R turbo

Postitatud: 02.11.2011 23:28
Postitas Mihkel
ATP turbos saab valida endale sobivate flantsidega kuumakodasid ning kompressori sisendi töötlust.
Marko omal peaks anti-surge avad kompressori sisendisse tehtud olema.

Re: M: Garrett GT3082R turbo

Postitatud: 03.11.2011 8:40
Postitas MK3TURBO
Ja mida need "anti-surge" avad annavad???

Re: M: Garrett GT3082R turbo

Postitatud: 03.11.2011 11:04
Postitas Kpt. Trumm
google

Re: M: Garrett GT3082R turbo

Postitatud: 03.11.2011 21:49
Postitas Marko
See konkreetne turbo on eritellimusena tellitud. Oli vaja kiiret spooli ja palju jõudu 3000->8000rpm`i vahemikus. 2,0L masinal oli ilma nitrota 4000rpm-i juures 1,6bari rõhku, seda piirasime WG-ga.
Mõeldud on kasutuseks 2.0 - 2.5 litraasiga masinatel mille eesmärk 600+hp, võimaldab ka NOs kasutust!!! see oli ka üks olulisemaid tingimusi.

Re: M: Garrett GT3082R turbo

Postitatud: 03.11.2011 23:34
Postitas mitsu_manic
Millisel 2.0 masinal? Mis kindla mootoriga??

Re: M: Garrett GT3082R turbo

Postitatud: 04.11.2011 3:08
Postitas Marko
mitsu_manic kirjutas:Millisel 2.0 masinal? Mis kindla mootoriga??

Oli tõpsemalt 2,0L Opel Calibra peal, C20LET mootoriks siis.

Re: M: Garrett GT3082R turbo

Postitatud: 04.11.2011 14:00
Postitas MK3TURBO
Ei tea kas ta 3.0 (7MGTE) ka sobiks :roll: :?: :roll: :?:

Re: M: Garrett GT3082R turbo

Postitatud: 17.11.2011 0:51
Postitas Marko
3.0L masinale sobib samuti, kiirem spool.

Re: M: Garrett GT3082R turbo

Postitatud: 04.01.2012 12:05
Postitas Marko
:arrow: