1. leht 3-st
1,8T poob kinni
Postitatud: 05.10.2011 23:08
Postitas Turbopassat
Turbo rõhk oli vanasti juba 2200 rpm põhjas (0,6-0,7 bar). Nüüd aga saavutab see maksimumi kuskil 3000 pöörde juures ja selleks maksimumiks on 0,4 bar. Mootor kiirendab normaalselt umbes 2500 rpm ja siis poob jõu kinni ja edasi liigub suht kehvasti. Mõnda aega tagasi sai vahetatud ka bensupump, kuna see lõppes ära. Ei tea kes saaks aidata. Suvalises garaazis diagnostikaga eriti targemaks ei saanud... öeldi vaid, et kütusesegu oleks nagu lahja.
võimalik et see kell ka enam päris õigesti ei näita..see juba mitu aastat vana...
trisco. Aga see selleks.... jõudu masinal võrreldes varasemaga ikka oluliselt vähem.
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 06.10.2011 17:48
Postitas RFL
WG klapp irvakile kinnikiilunud?
See päris tüüpiline muidu VAG 1,8t mootoritel.
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 06.10.2011 22:17
Postitas Turbopassat
Kas selle kontrollimiseks peab turbo maha katkuma ?
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 07.10.2011 0:18
Postitas Turbopassat
korra mõlkus mõttes ka bypass klapp.... kusagil eesti netipoes seda ka mõistliku hinnaga liigub ? Google otsinguga kaugele ei jõudnud
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 07.10.2011 17:26
Postitas Turbopassat
http://www.urotuning.com/shop/pressure- ... -1517.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas antud klapp võib ka olla rõhuga seotud? See on üleval..torude peal...bypass see ei ole...aga mingi rõhuklapp nagu oleks ?
Bypass on see nagu ma aru saan:
http://www.etektuning.com/710n-diverter-valve/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 07.10.2011 20:25
Postitas _siim_
Kusjuures volksu ja audi need klapid pidid lekkima hakkama mingis vanuses.
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 07.10.2011 23:00
Postitas Kivi
Ilmselt bypass klapp otsad andnud, see suht tüüpviga. Rõhu järgi vaadates sul küll chipitud pole, kuid siiski nüüd juba vanuse pärast see membraan lihtsalt praguneb. Mul enda 1.8T passatil läks see ja ka uuemal 2.0T masinal samuti. Sai forge vastu ringi vahetatud. Kui klapp katki, siis auto nagu vabalthingav ja ei liigu kuskile. Klapi maha kiskumine pole keeruline.
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 09.10.2011 13:26
Postitas Turbopassat
Kus juures kui WG akutaatori küljest voolik ära võtta....siis rõhk ikka kõrgemale ei roni.
Kust osta bypass klapp mõistliku hinnaga ? Äkki soovitate mõnd poodi.
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 10.10.2011 7:44
Postitas Turbopassat
http://aftermarket.ee/product_info.php? ... 4c39b80e3e" onclick="window.open(this.href);return false; siin jube kirves hind. Ei tea kas originaal, plastikklapp on odavam ?
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 10.10.2011 11:41
Postitas mth
Orignaal maksis vanas rahas minumeelest ~400, ehk siis kõvasti odavam ikka jah.
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 12.10.2011 16:34
Postitas Turbopassat
täna tellisin originaalklapi siis ära.. 51 Eur-i
Ega euro hinda ei tõsta

Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 12.10.2011 16:38
Postitas Turbopassat
Minekut sain ka natuke paremaks. Enam mootor otseselt kinni ei poo. Jäi bentsu nälga, üks toru mis paagi sees ei pidanud hästi kütust...mootor sai vähe kätte. See sai uus pandud ja asi läks paremaks.
Nüüd tuleb veel rõhu viga üles leida. WG akutaatori varras on tihke, ei loksu ega midagi. Ehk siis on süüdi ikka see Bypass.
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 13.10.2011 22:58
Postitas Turbopassat
Uus bypass klapp sai täna külge. Rõhk läheb üles..aga ikkagi pikalt. Max rõhk alles 3000 rpm juures. (vanasti oli 2300 rpm juures).
Kas keegi teab mida antud klapp teeb selles süsteemis ?
http://www.urotuning.com/shop/pressure- ... -1517.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 14.10.2011 8:57
Postitas jannyy
Karteri tuulutus klapp.
Re: 1,8T poob kinni
Postitatud: 17.10.2011 19:34
Postitas Turbopassat
Täna käisin auto Vag Comi-ga ka üle. Vigu ei näidanud. WG akutaatorisse minev voolik on hetkel pimedaks tehtud aga rõhk üle 0,6-e siiski ei lähe.