1. leht 1-st

Postitatud: 24.02.2006 13:21
Postitas Kuuno
kuidas kat ja bov seotud on?

Postitatud: 24.02.2006 13:27
Postitas Mihkel
Kui autol on MAF enne turbot, siis on sisselaskesse minev õhk mõõdetud.
Kui sa nüüd lased BOV-iga osa sellest mõõdetud õhust välja (peale MAF-i), siis läheb segu käiguvahetusel rikkaks,
samuti võib mootor liiga rikkast segust tõrkuda.
Liiga rikka seguga (loe: liigne hulk kütust) pikalt sõitmine rikub ära katalüsaatori.

Postitatud: 24.02.2006 14:40
Postitas uhti
M-Tech kirjutas:Kui autol on MAF enne turbot, siis on sisselaskesse minev õhk mõõdetud.
Kui sa nüüd lased BOV-iga osa sellest mõõdetud õhust välja (peale MAF-i), siis läheb segu käiguvahetusel rikkaks,
samuti võib mootor liiga rikkast segust tõrkuda.
Liiga rikka seguga (loe: liigne hulk kütust) pikalt sõitmine rikub ära katalüsaatori.
Minu teades enamus autosid ei lase peaaegu üldse kütet peale kui oled gaasi maha lasknud .Alles siis hakkataxe uuesti kütet andma kui pöörded jõuavad tühikäiguni või annad jälle gaasi juurde :roll:

Postitatud: 24.02.2006 17:25
Postitas Moss
uhti kirjutas:Minu teades enamus autosid ei lase peaaegu üldse kütet peale kui oled gaasi maha lasknud .Alles siis hakkataxe uuesti kütet andma kui pöörded jõuavad tühikäiguni või annad jälle gaasi juurde :roll:
Annavad ikka. Kuipalju, see peaks olenema programmist. Näiteks luksusauto juht ei taha gaasi vabastades kohe rihmades rippuda. Vähemasti oli koolis sellest põgusalt juttu...

Postitatud: 24.02.2006 19:36
Postitas Kuuno
kui gaasi lahti lased miks jookseb segukell leani alla otsa ära? sest yldjuhul ei anta siis kytet kui veered käik sees! järgi proovitud asi :)

Postitatud: 24.02.2006 21:05
Postitas Mihkel
Olete te kindlad, et sama kehtib ka põhjagaasiga kiirendades ja käike järjest lapates?
Käiguga pidurdades pannakse loomulikult kraanid kinni (arvestades pöördeid ja TPS-i signaali).

Igalpool netis on sellest palju juttu ja otseselt BULLSHIT see jutt ka ei saa olla, kuna reaalselt on paljudel see probleem.
Siin tuleb ilmselt mängu ka klapi ehitus.

HKS SSQV peaks väga hea BOV olema, ju siis sellega seda probleemi pole.

Postitatud: 25.02.2006 0:01
Postitas Samvel
Just, täisgaasiga kiirendades ei lähe käiguvahetamise ajal manegement deceleration mode`sse. Igal juhul tekib hetkeks ülerikastus kui BOVi kaudu sülitatakse tiba õhku välja. Seda efekti saate kenasti jälgida kiirendusvõistlustel turbokate käiguvahetamisel või sõites kiirendava turboka sabas. Teine asi on nüüd see KATi rikkumine milles ma sügavalt kahtlen.

Postitatud: 25.02.2006 11:59
Postitas Mihkel
Mina olen siiani elanud teadmisega, et liigne kütus rikub katalüsaatorit.
On näiteks kompressiooni mõõtmise juures meeldetuletus, et kütusepumba kaitse tuleb eemaldada, et mõõtmisega ei rikuks ära katalüsaatorit.

Katalüsaatori ette kogunenud kütus võib seal kuumusega plahvatada ja keraamilise katalüsaatori kärje kilduteks lüüa või
rikkuda katalüsaatori, kuna tekib oksüdatsiooniprotsess ning kat ummistatakse jääkproduktidega ära.
Üldiselt on see päris keeruline keemiline värk seal.
On endal ka eelmise tööautoga selline juhus olnud.

Postitatud: 25.02.2006 12:29
Postitas Askonz
mihklil täitsa õige jutt

Postitatud: 25.02.2006 12:47
Postitas Taavi
http://www.dnsf.org/forum/index.php?top ... .msg220124

Alates 15-st postitusest on seal teemas ka juttu sellest. HKS toodab SSQV kasutajatele isegi sellist junni: http://www.hksusa.com/products/?id=2175
Teine toode mis asja peaks parandama on see: http://www.lancershop.com/customer/prod ... ductid=197

lancershop.com paneb enda HKS SSQV müügiinfo juurde kohe sellise rea: We suggest running the recirculation kit or the HKS EIDS to prevent stalling at idle and rich fuel mixture.

Postitatud: 25.02.2006 21:56
Postitas Fos
kes tahab atmosfäri paisata, siis soovitan g-mef'i, ehk siis õhulugeja, mis asub PEALE bov klappi... olgu üxkõik kui hea bov...hks või greddy või mis iganes... lugeja mööt ja tegelik kogus ei lähe ikka kokku.

see on ka vale väide, et asi ei mõjuta, kuna gaas maas või mis iganes... dsm originaal maf'iga sureb kohe välja, kui atmosfääri ventileerida. performance kannatab kõvasti selle ptsss hääle pärast.

ja mix üldse bov ja kat.... kui juba bov'i vaja, siis ei peax enam ammu katti all olema....

Postitatud: 25.02.2006 22:17
Postitas Mihkel
Mõni inimene soovib näiteks ainult häält.
Mina olen sellele oma mõtetes juba lahenduse välja mõelnud.
Ehk siis senikaua kui BOV meeldib tuleb kat asendada toruga, kui ära tüütab saab kat-i alla tagasi panna (et auto vastaks tehnonõuetele).
Peale hääle ju muud vahet BOV vs By-Pass ei olegi.

Teema tõstatasingi selle pärast, et osad autod sõidavad ilusti ka atmosfääri ventileerides ja ei ilmuta väliselt mingit pahameelt.
Samas on sama margi ja mootoritega autodel käitumine vahest totaalselt erinev.

Postitatud: 26.02.2006 19:39
Postitas Fos
M-Tech kirjutas: Teema tõstatasingi selle pärast, et osad autod sõidavad ilusti ka atmosfääri ventileerides ja ei ilmuta väliselt mignit pahameelt.
sa nagu väidad, et mootori töö ei olene siis õhulugeja mõõdust ja õhu tegelikust kogusest? :?: :?:

Postitatud: 26.02.2006 23:28
Postitas Mihkel
Ei väida!

Lihtsalt välismaiseid foorumeid luguedes töötavad osadel inimestel MAF-iga mootorid atmosfääri ventileerides ilusti aga teistel mitte.
Ja juhtub seda ka ühe ja sama auto margi puhul.
See ongi mulle siiani selgusetu, et millest see tingitud on.

Eeldan, et atmosfääri ventileeritav õhukogus on see mis rolli mängib.