1. leht 1-st
Kütusesurve jama
Postitatud: 15.09.2011 9:11
Postitas MK3TURBO
Selline probleem, et kui panen kütusesurve paika tühikäigul (2,7 bar.)ja teen ühe kõvema ringi.....
on jälle surve üleval (tühikäigul 4,5-6,... bar.)tossab ja kui siis maha keerata 2,7 bar.-ni teen ringi on surve 1,2-1,8 bar. ja masin üldse ei liigu

ja kui siis juurde keerata on jube suits taga ja moto. täis...

suht koll ees sellest jamast.Regulaatorit olen vahetand ja selles viga ei ole. A ja kui panna surve paika jälle kui masin on natuke seisnud 2,7 bar. ja minna maanteele siis lamda pealt on näha, et segu jääb lahjaks tuluke liigub ainult punases sektoris 16+....
Pump on Walbro 255 (ei ole replika)
Kas võib asi olla selles, et mul pole vahel tagasivooluklappi

Re: Kütusesurve jama
Postitatud: 15.09.2011 10:40
Postitas Mihkel
Kui sa mõtled tagasivoolu klapi all seda, mis seistes rõhku üleval hoiab, siis see peaks Wlabros sees juba olema.
Kas sa kütuserõhu reguleerimisel ikka vaakumi võtsid regulaatoril tagant ära?
Mis tootja kütuserõhuregulaator sul on?
Re: Kütusesurve jama
Postitatud: 15.09.2011 12:15
Postitas MK3TURBO
Regulaator on Aeromotive. Kui võtad vaakumi ära ja paned selle surve niimodi paika, siis pärast seda pole enam vahet mis numbreid regulator näitab??? Või on asi nii, et kui panen 2,7 bar. ja sõidust tulles jätan auto käima ja vaatan näidikut peax seal olema see 2,7bar. tühikäik mis sai regullitud

Re: Kütusesurve jama
Postitatud: 15.09.2011 12:36
Postitas ValgeKotkas
Kui ilma vollata regullid, siis pärast peaks vollaga jääma reguleeritud rõhk miinus alarõhk, mis motos vabakäigul konkreetselt on (~10psi). 1:1 rising rate regulaator ju.
Kas J-tube on välja puuritud/eemaldatud?
http://www.supramania.com/forums/showth ... e634a84ae1" onclick="window.open(this.href);return false;
Vajalik mod äftermarket pumbaga.
Re: Kütusesurve jama
Postitatud: 15.09.2011 12:59
Postitas MK3TURBO
See junn millest sa räägid, seda pole mul kunagi vahel olnudki! Pärast seda kui sai pandud teine rõhulegulaator...