1. leht 1-st

disla turbo bensukale??

Postitatud: 23.02.2006 17:53
Postitas redline
mul siis endal bmw 528i ja tahaksin sellele panna bmw 524d turbot
kas see oleks võimalik nii et turbo täidaks oma ülesannet???
millised probleemid võivad tekkida??

Postitatud: 23.02.2006 18:32
Postitas raxx
oma ulesannet taidab ta seal kull,aga kindlalt on too turbo liiga vaike sinu mootorile mille tagajarjel tekkib valjalaskekaaside teele liiga suur takistus ja see juba motole hea ei ole.Kui uldse sellist projekti ette votta siis otsi juba alguses turbo mis sobib.Naiteks holset HX40, HX50 voi schwitzer S81

Postitatud: 24.02.2006 1:54
Postitas quattromees
Samas, ega see turbo nii väga väike ka ei ole:

Turbol sellised kirjad:
Tootja - Garret
Airesearch
1284171-0
466016-2MC
1341 F T80324
M10
Mõõtsin supleriga ka avad üle:
Kuum pool:
sisselase 57mm
väljalase 56mm
Külm pool:
sisselase 53mm
väljalase 35mm
Turbiini diameeter 60mm
Ilma vesijahutuseta, sisemine wastegate

Selle vile puuduseks on esiteks vesijahutuse puudumine.

Postitatud: 24.02.2006 2:12
Postitas Kuuno
miks on vesijahutuse puudumine puudus? :)

Postitatud: 24.02.2006 3:32
Postitas quattromees
panter kirjutas:miks on vesijahutuse puudumine puudus? :)
Paratamatult keedab või isegi "praeb" vesijahutuseta vile oluliselt rohkem õli, rikkudes selle kvaliteeti.

Postitatud: 24.02.2006 9:40
Postitas Raceboy
See ei ole mingi puudus.
Tuleb endalt küsida: mis on eesmärgiks? Kui suvel linnavahel kärutada ja ummikutes passida, on vesijahutus hädavajalik. Kui aga ei ela Tlns, pole sellel mingit vahet. Piisab minutilisest tühikäigul käimisest pärast pikemat ja/või kiiremat sõitu ning turbo on piisavalt maha jahtunud, et mitte õli küpsetada. Loomulikult eeldab korras turbo ka kvaliteetset ja õigel ajal vahetatud õli.