Nissani RB + Megasquirt

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Nissani RB + Megasquirt

Postitus Postitas mart154 »

Kas keegi on n2inud h2id lahendusi, mida selle jubeda Nissani CASiga ette v6etakse, et progeaju kasutada?

Kiire otsinguga ei suutnud leida ka yhtki tootjat kes pakuks korralikku valmis trigger wheeli ega ka yhtki muud viisakat lahendust CASist k6rvale hiilimiseks.

Selge on see, et k6ike saab ise teha, aga yritaks leida esimese hooga mingi kindlalt t88tava valmislahenduse.

edit: Praegu just leidsin selle. http://www.diyautotune.com/catalog/opti ... 7234e2171b" onclick="window.open(this.href);return false;

Aga seal nad v2idavad, et see ei istu RB mootoritele. Kas keegi teab nende kahe CAS'i erinevustest r22kida?
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Nissani RB + Megasquirt

Postitus Postitas Dc85 »

Sõidan ka ju Cas´i kasutades, tehakse jep uus uur trigger sinna sisse...
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nissani RB + Megasquirt

Postitus Postitas Mihkel »

Selle lingitud lahendusega istud sa ikka oma triggeri lugemisega nukkvõlli otsas, mis ei ole just väga täpne lahendus.
MS suudab seda triggerit vast niisama ka lugeda? Pole endal veel vajadust uurida olnud, kuna Nnissani vennad eelistavad muid ajulahendusi.
Põhiline eelis tekib siis, kui saad triggeri ikkagi väntvõllile viia.
Mazda MX5-el on sarnane CAS nagu neil Nissanitel ja süüde sõidab gaasiga mängides omajagu kraade edasi tagasi, nagu jagaja.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Re: Nissani RB + Megasquirt

Postitus Postitas mart154 »

Jah, seda ma tean isegi, et nuka otsas see lahendus on igal juhul natuke nüri :)

Aga pole leidnud valmistoodet, mida harmonic balanceri külge kruvida. Rääkimata uuest balancerist koos trigeriga.


Originaalne CAS on MS mõistes jube. seal on 2 andurit, üks loeb "hammasratast" millel on 360 hammast. Teine on 6cyl puhul siis 6 auguga. Iga auk ise pikkuses.

Järgneval pildil siis on näha 6cyl originaalset ketast. No mina küll ei pane MS-i seda lugema :D
http://ljracing.co.nz/wp-content/upload ... 00x225.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Re: Nissani RB + Megasquirt

Postitus Postitas Fog »

mart154 kirjutas:Jah, seda ma tean isegi, et nuka otsas see lahendus on igal juhul natuke nüri :)

Aga pole leidnud valmistoodet, mida harmonic balanceri külge kruvida. Rääkimata uuest balancerist koos trigeriga.


Originaalne CAS on MS mõistes jube. seal on 2 andurit, üks loeb "hammasratast" millel on 360 hammast. Teine on 6cyl puhul siis 6 auguga. Iga auk ise pikkuses.

Järgneval pildil siis on näha 6cyl originaalset ketast. No mina küll ei pane MS-i seda lugema :D
http://ljracing.co.nz/wp-content/upload ... 00x225.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Milles probleem, kõik "erineva pikkusega" augud "algavad" õigel kraadil, lõpp on venitatud olenevalt silindrist.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
tynt
Postitusi: 40
Liitunud: 21.08.2007 21:36
Asukoht: Tartu

Re: Nissani RB + Megasquirt

Postitus Postitas tynt »

Ma saan aru, et MS3 peal on asi ikka planeeritud. Testimine ja arendus paistab et käib:
http://www.msextra.com/forums/viewtopic ... 25&t=36586" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.msextra.com/doc/ms3/nissancas.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.msextra.com/feature-xref.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Aga kui hammasrihma venimise tõttu näit liiga palju mängib ning selle vastast tarkvaralist kompenseerimst juurde ei progeta siis ei ole asi ootamist väärt.
2.3L 10v MS3+MS3X COP
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: Nissani RB + Megasquirt

Postitus Postitas IvarR »

tynt kirjutas: Aga kui hammasrihma venimise tõttu näit liiga palju mängib
Gatesil on olemas jäigemad (sinist värvi) rihmad btw. Olen ise usa kataloogist tootekoodi võtnud ja eestist tellinud ning toimib ilusti.

http://www.gatesracing.com/timing.cfm

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Re: Nissani RB + Megasquirt

Postitus Postitas Fog »

tynt kirjutas:...Aga kui hammasrihma venimise tõttu näit liiga palju mängib ning selle vastast tarkvaralist kompenseerimst juurde ei progeta siis ei ole asi ootamist väärt.
Mida seal kompenseerida on? Jah, võtmega nukka ringi ajades tahab see kord vastu punnida ja kord eest ära minna, kuid reaalselt mootori töötades tuleb teda ka "edasi minemise" peal vedada. Seega võib ütelda, et kuna ratta ringiajamine on konstantse jõuga, siis ratta kiiruse kasvades venib rihm lineaarselt.
Seega kui rihm venib 0rpm=0deg kuni 10000rpm=10deg siis reaalselt on süütenurga tabelis tuunitud väärtused küll numbriliselt mööda, kuid mootorile täiesti söödavad. Ehk siis vajades 20deg nurka, tuleb 1000rpm sammuga tabelise kirjutada 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Ehk siis ma ei näe mitte ühtegi põhjust, miks sellist triggerit niivõrd kartma peaks. Lisaboonusena saab tabeli täita algselt originaalajust võetud numbritega.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Nissani RB + Megasquirt

Postitus Postitas Raceboy »

Fog kirjutas:
Ehk siis ma ei näe mitte ühtegi põhjust, miks sellist triggerit niivõrd kartma peaks. Lisaboonusena saab tabeli täita algselt originaalajust võetud numbritega.

See on teoorias ilus, aga praktikas on reaalse süütenurga kõikumine nukkvõllilt ringiajades päriselt juhtuv asi ja seda suurusjärgus 6-7 kraadi. Ma ütleks, et selline kõikumine on viisakalt ülelaetud pillil vägagi ohtlik ja seda kinnitavad ka nende probleemidega põrkunud tegelased.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Re: Nissani RB + Megasquirt

Postitus Postitas OKS »

VKM-i nissan töötab originaal nuka anduri pealt Autronicu taga.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Nissani RB + Megasquirt

Postitus Postitas Raceboy »

OKS kirjutas:VKM-i nissan töötab originaal nuka anduri pealt Autronicu taga.

Väga paljud töötavad ja paljude jaoks pole süüte kõikumine probleem. Kui race-kütusega sõita, siis saab mootori häälestada praktiliselt mistahes rõhul MBT-ni, kuid tavabensiiniga sõites on turbomasinad knock-limited ja süütenurga kõikumine võib väga valusalt kätte maksta.

Siin on nt väike arutelu triggerite ja timing drift'i teemal: http://www.efi101.com/forum/viewtopic.php?t=7458" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Nissani RB + Megasquirt

Postitus Postitas hents99 »

Küsimus ongi aju valikus, kasutage Autronicut ja rihma venimist ei teki, MS`iga jääb siiski rihm venima. :-D

Kasutajal Dc85 oli mälu järgi probleeme orignaal nuka triggeri ja detonatsiooni aeg-ajalt ilmumisega.

Rihm+nuka triggeriga ei sätiks vast süütenurka kõige teravama koha peale.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Re: Nissani RB + Megasquirt

Postitus Postitas RICE BURNER »

Väga paljud töötavad ja paljude jaoks pole süüte kõikumine probleem. Kui race-kütusega sõita, siis saab mootori häälestada praktiliselt mistahes rõhul MBT-ni, kuid tavabensiiniga sõites on turbomasinad knock-limited ja süütenurga kõikumine võib väga valusalt kätte maksta.
Palju teised teavad meie autost rohkem, kui me isegi. :D
Kuid meie autol ei kõigu süüde isegi mitte 1 kraad ja kui kõiguks, siis oleks selle süsteemi minema visanud ;)
Ainuke probleem on see, kui otsustad näiteks nukkasid reguleerida, siis tuleb ka süüde paika panna ja kui kasutad tugevaid klapivedrusid ja suure tõusuga nukkasid, siis võib kehvem rihm venida ja mingi aja tagant süüdet korrigeerima, kuid nissani puhul pole probleemi märganud.
Cas, i sees on meil kasutuses lihtsalt uus ratas, mida saab sullegi tellida.

Jõudu ehitamisel
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Nissani RB + Megasquirt

Postitus Postitas KaroK »

Mõned mehed ja seadmed ei suuda isegi 5 kraadist kõikumist diagnoosida. Ja mõnel juhul ei huvita see ka kedagi.
Kuidas saab teada, et süüde ei kõigu, kui väntvõllil asendiandurit, ega stroboga vaatamiseks märkigi pole ?
Eriti hea on surmkindlalt väita, et seda isegi 9000 p/min juures ja koormuse all ei toimu.

See võib küll olla, et seadistades ujub õnneks samas suunas ja samapalju kraade, kui hiljem sõites - joppamise värk.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Nissani RB + Megasquirt

Postitus Postitas Raceboy »

Lihtsalt infoks, et nt alates firmware versioonist 1.1.97 toetab VEMS Nissani 360pulse triggerit otse, ilma CAS ratta vahetuseta.

Kuigi ausaltöeldes ei näe mingit mõistlikku põhjendust selle kasutamiseks progeajuga kui väntvõllile paigaldatav korralik mistahes hammaste arvuga triggerwheel ülisoodne on (nt hents99 käest).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta