1. leht 21-st

Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 30.08.2011 23:12
Postitas DioX
Tere turbogurud!
Lõppuks sai mu unistus täide viidud ja koju toodud kaua otsitud Nissan Sunny aka. Pulsar 94a. GTI-R SR20DET ja nelikveoga .
Masinast endast siis:
Toodud 2005-2006 aastal Jaapanist (OÜ Proparts poolt)
Teostatud rooli ümberehitus paremlt-vasakule suht kvaliteetselt.
Tehtud värvkatte uuendus ehk värvitud originaal mustaks.
Masin ise suht stock ja väga heas konditsioonis oma aasta arvu kohta.
Kuna masin minu andmetel on seisnud pea 2 aastat siis tegemist ikka leidub aga midagi hullu pole.
Kere on väga korralik ja tundub,et avariivaba .
Mootoripoole pealt on kah stock ,top mount intercooler ,ei tea kas oli originaalis või mitte HKS Blow off valve aga ühendustoru ja koht tunduvad nagu tehasest pandud ,isegi konditsioneeri süsteem on küljes , Apexi kuiv koonus filter .
Plaanidest nii palju ,et viia masin originaal sõidetavasse konditsiooni ehk regamine ja muud tehnilised asjad.

Mõned pildid:
Siis kui ma ta koju tõin.
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Pilt

Uploaded with ImageShack.us
Varsti teen paremad. :bb
Igasugused soovitused ja küsimused teretulnud !

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 31.08.2011 9:22
Postitas wilson
nagu välja loen siis hetkel arvel pole ? Kuidas arvele plaanid saada ? kes ümberehitas ?

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 31.08.2011 12:30
Postitas TEH
085THA
Mark: OPEL
Mudel: CALIBRA
Esmane registreerimine: 1993

:bb

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 31.08.2011 13:01
Postitas lpave
Mul selline tunne, et oli kuidagi vaja jõuda kohale ning sai suvalised numbrid külge pandud. Calibraga pole ta küll sarnane :)

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 31.08.2011 14:07
Postitas MK3TURBO
Äge masin :-D Aga kui sa nende numbritega ringi sõelud ja vahele jääd... tuleb, mitte väike jama!!! :-D

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 31.08.2011 16:18
Postitas Kahvel
Ah,eks need numbrid selleks et koju ära sõita küllap.Vaevalt ta nii loll ka nüüd on, et riskida sellise asjaga :car

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 31.08.2011 20:13
Postitas DioX
Jep numbrid andis heatahtlik vana autoomanik , kellel garaazis oli juhuslikult calibra turbo seismas ning sealt need numbrid saidki külge ,et koju ära sõita.
Rooli ümbertõstmise teostas firma OÜ Proparts Tartust .
Arvele võtmisest olen kuulnud ,et Maanteamet tahab saada esinduse paberit ümberehitusest aga milline see peaks välja nägema ? Lihtsalt mingi jutt ,et rool ümbertõstetud kasutades originaal osasid jne ja esinduse pitsat ? Või mingi töökäsu koopia kus on kirjas mis teostati ja mida kasutati ? Ise enesest Nissani esinduses Fakto autos on tuttvus olemas ,ehk saab midagi ajada !!!
Teine variant on osta doonor sunny ja sealt dokumendid ja numbrid külge ja sõitma ´=) aga see on natuke illegaalne ! :-D

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 31.08.2011 22:43
Postitas _siim_
Olgu aga kõige lihtsam siin riigis,soomes poleks mingit probleemi.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 31.08.2011 22:47
Postitas wilson
Esindus võtab sellega vastutuse selle auto ehitamise kohta, et ei lagune midagi küljest ära. Faktost jah on saanud üks Skyline sellise paberi aga tema käis seal päris mitu korda masinaga seal inspektsioonis ?
Viimase variandiga vahele jääd, siis arvesta päääris kopsaka trahviga.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 01.09.2011 7:52
Postitas DioX
Njh eks vaatab mis teha annab !
Eile tegelesin natuke masinaga nimelt oli probleem selles ,et originaal õlirõhu kell tundus segast panevat ,nii külma kui sooja mootoriga näitas natuke üle 2 bari rõhku , oli selline uimane ja pöörete tõustes ei tahtnud seier väga tõusta oli ikka seal 2 bari kandis .
Sai tehtud Hydroscandis mehaaniline õlirõhu mõõdik ja õli rõhu anduri asemele keeratud ja ohh üllatust ka kell näitas suht kahtlaselt 2-3bar ja seier kõikus (pulseeris edasi tagasi) esimene mõtte ,et õli pump on otsa saamas. Aga piilusin korra alla ja vaatasin karteri kaant ning see tundus kuidagi kahtlaselt mõlkis ja siis tuli meelde selline asi ,et sr20det-il on õli võttur suht lähedal sellele karteri kaanele ning selliste mõlkidega juba võib tekkida raskusi õli võtturil ,õli kättesaamiseks.
Plaanis oli nagunii teha õlivahetus ning korraga võtsin siis karteri kaane alt ära , pesin puhtaks ja pekksin puu pakkuga mõlgi välja. Vaatasin ka ,et igasuguseid metall osakesi poleks karteri põhjas ega ka õli filtris millel ma ka elemendi välja võtsin ,et vaadata mis seal sees on aga õnneks ei leidnud midagi.
Panin siis asja ilusti kokku , uus filter , uus õli 10w40 (sai soetatud lihtsalt prooviks ja läbipesuks , pärast läheb Motul 300v racing 5w30) ja manomeeter külge ning käima ja ohh imet külmast peast õli rõhk tõusis 6 bar-ini manomeetri voolik läks mõnusalt punni (mõtlesin ,et nüüd lendab käest minema :) ) aga jah probleema saigi vist lahendatud enam õli rõhk ei mänginud ja seisis ning langes stabiilselt.
Ajasin masina töösoojaks ning manomeetri järgi võiks öelda ,et rõhk on väga hea , tühikäigul 2bari stabiilselt ja pööretel 2,5-3k 4,5bar-5bar stabiilselt , ilus oli vaadata kohe õli rõhku nagu uuel autol :-D
Nüüd uue õli järgi.....

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 01.09.2011 8:22
Postitas ott5
Minu teada peab olema mitte esinduse paber vaid tehase paber. Sest kõigil on kuskil käpp sees ja nii kadus see esinduse paberi mõte ära.
Miks suht vanale turbo motole nii vedel õli?

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 01.09.2011 9:14
Postitas lpave
DioX kirjutas:Njh eks vaatab mis teha annab !
Eile tegelesin natuke masinaga nimelt oli probleem selles ,et originaal õlirõhu kell tundus segast panevat ,nii külma kui sooja mootoriga näitas natuke üle 2 bari rõhku , oli selline uimane ja pöörete tõustes ei tahtnud seier väga tõusta oli ikka seal 2 bari kandis .
Sai tehtud Hydroscandis mehaaniline õlirõhu mõõdik ja õli rõhu anduri asemele keeratud ja ohh üllatust ka kell näitas suht kahtlaselt 2-3bar ja seier kõikus (pulseeris edasi tagasi) esimene mõtte ,et õli pump on otsa saamas. Aga piilusin korra alla ja vaatasin karteri kaant ning see tundus kuidagi kahtlaselt mõlkis ja siis tuli meelde selline asi ,et sr20det-il on õli võttur suht lähedal sellele karteri kaanele ning selliste mõlkidega juba võib tekkida raskusi õli võtturil ,õli kättesaamiseks.
Plaanis oli nagunii teha õlivahetus ning korraga võtsin siis karteri kaane alt ära , pesin puhtaks ja pekksin puu pakkuga mõlgi välja. Vaatasin ka ,et igasuguseid metall osakesi poleks karteri põhjas ega ka õli filtris millel ma ka elemendi välja võtsin ,et vaadata mis seal sees on aga õnneks ei leidnud midagi.
Panin siis asja ilusti kokku , uus filter , uus õli 10w40 (sai soetatud lihtsalt prooviks ja läbipesuks , pärast läheb Motul 300v racing 5w30) ja manomeeter külge ning käima ja ohh imet külmast peast õli rõhk tõusis 6 bar-ini manomeetri voolik läks mõnusalt punni (mõtlesin ,et nüüd lendab käest minema :) ) aga jah probleema saigi vist lahendatud enam õli rõhk ei mänginud ja seisis ning langes stabiilselt.
Ajasin masina töösoojaks ning manomeetri järgi võiks öelda ,et rõhk on väga hea , tühikäigul 2bari stabiilselt ja pööretel 2,5-3k 4,5bar-5bar stabiilselt , ilus oli vaadata kohe õli rõhku nagu uuel autol :-D
Nüüd uue õli järgi.....
Öised toimingud garaažis -
Pilt

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 01.09.2011 19:05
Postitas DioX
ott5 kirjutas:Miks suht vanale turbo motole nii vedel õli?
Hmm tegelikult jah rääkisin Vkm motorsiga kes kah arvas, et liiga vedel !
Ehk oskate soovitad midagi ,kuni pole veel õli ostnud ?

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 01.09.2011 19:22
Postitas ValgeKotkas
Mis puhul ta siis nii vedel? (mul endal "vanas turbokas" castrol 0-30 sees, kuigi see on paksem nii külmalt kui ka soojalt kui too 5-30, mis mainitud, äkki sullegi paras).

Mida VKM soovitas muidu?

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 01.09.2011 21:10
Postitas eclipse
liqui moly 10w60 äkki.