1. leht 1-st

Audi\VW 1,8 turbo mootorite erinevused

Postitatud: 14.07.2011 0:58
Postitas Alv
Niisis otsin inimesi kes oleks piisavalt targad vastamaks minu küsimustele.
Mis vahe on on Passati (ehk siis pikkupidi olev mootor) ja Golfi (risti pidi olev mootor)1,8 turbo mootoritel.Aasta siis vist 1996 alates.
Soov oleks mootor panna Vento peale ja ristipidi.Minu vähene informatsioon on selline,et peaks olema nii sisselase teine kui ka õlipumpasetsema teises kohas.Mida see täpsemalt võib muuta? Mis ristipidi mootori kastid sinna otsa võiksid istuda?Millised detailid on teised?Kui leida sobiv kast siis millist sidurit ja hooratast kasutada? jaa nii edasi
Loodan,et liiga palju küsimusi ei tulnud korraga.Kuid ühesõnaga on probleem,et ristipidi mootorit (golf,A3) koos kastiga pole just kõige rohkem leida samas pikkupidi (Passat,A4) on nii mitmeidki.Siis tekkis küsimus kas on võimalik midagi välja mõelda,et saaks siiski seda risti asetada.

Suurimad tänud ette
Alvar

Re: Audi\VW 1,8 turbo mootorite erinevused

Postitatud: 14.07.2011 8:21
Postitas jeff01
Passati pikimootorit risti Sharani peale ei saanud ma seetõttu, et rihmapoolses otsas puudusid selleks vastavad kinnitused plokis.

Re: Audi\VW 1,8 turbo mootorite erinevused

Postitatud: 14.07.2011 9:06
Postitas jannyy
Karter on erinev, sellest ka õlipumba võtturi erinev asukoht.

Re: Audi\VW 1,8 turbo mootorite erinevused

Postitatud: 10.08.2011 11:40
Postitas Mihkel
Mootoriplokid on ka erinevad, just mootorikinnituste asukohtade tõttu.

Ehk siis kõige lihtsam ja mõtekam on võtta ikka sama asetusega mootor mis asendis teda kasutama hakatakse.