1. leht 4-st

1992 Nissan 200SX 1,8 T 124 KW- retspets MÜÜDUD

Postitatud: 09.02.2006 10:52
Postitas retspets
auto väikese avariiga. mõlk esistanges, kapott nats, parem tagatiib.
saksast toodud, eestis sõitnud pole.
hetkel pole veel Eestis arvel.
turbo p.... aga uus juba olemas. K26 koos WG ga.
auto ise vajab veel palju putitamist, aga loodan suveks liikuma saada.

Postitatud: 09.02.2006 12:16
Postitas Renn
tore kuulda, et nissaniste ka l-eestisse tekib :))
http://www.200sxs13.nismo.org/the_legendary_drift.html ;)

Postitatud: 09.02.2006 21:06
Postitas T6nis
sellise hinna ja seisukorraga autot ei oleksi tohtinud sinna autopoodi jätta 8)

Loodan et suvel siis saab sx cruisi ka korraldada kuna omanike järjest juurde tekib.

edu ehitamisel :-D

Postitatud: 12.02.2006 12:50
Postitas tahvka
mis hinnaga said selle kui saladus ei ole? ja käisid ise kohapeal otsimas?

Postitatud: 12.02.2006 18:01
Postitas retspets
tahvka
mis hinnaga said selle kui saladus ei ole? ja käisid ise kohapeal otsimas?
leidsin auto raadi autoturust lumahangest
:lol:
arvasin et 20k saab kätte kuid jah kui hinda küsisin siis oli küll :shock: 10500 eeku :lol: ;)
rohkem polnud vaja mõeldagi

Postitatud: 22.02.2006 19:22
Postitas tahvka
no krt... see oli kyll nagu lotovõit siis:D

Postitatud: 03.03.2006 8:32
Postitas retspets
sai siis vahepeal juppe muretsetud. olemas nüüd saabi cooler, koonus, ja st2 chip peaks ka lähialjal tulema.
vaja veel paar vidinat ja saab hakata mootorit kokku panema ;)

Postitatud: 04.05.2006 22:47
Postitas retspets
korras

Postitatud: 05.05.2006 2:44
Postitas Renn
kuule ...kuidas sa nii saad autot ehitada üldse?!:S :shock: torud lahti, kalts ees jne...CA18DET`iga ikka nii ei käituta ...!!!
mis vedru WG on ja palju rõhku on?!

Postitatud: 05.05.2006 7:31
Postitas retspets
kes ütles et torud lahti?? :roll:
ise võtsin torud lahti, et turbot eemaldada.
ja keegi meist ei ole vast täiuslik- see seletab kaltsu vahelejäämist.
aga ütle parem miks see mutter sealt lahti tuli? ega ise seda ju puutuda ei või?
kas kalts tegi seda?

Postitatud: 05.05.2006 7:33
Postitas retspets
aa ja WG on originaalvedru.
rõhku ei tea veel, sest pole kella aga vaevalt ta nii kõrge on et midagi paha teeb ;)

Postitatud: 05.05.2006 10:13
Postitas Renn
paar turbot olen kodus lahti kakkunud...
mutri jaoks on spets. padrun müüa - kalts võib selles lahtitulekus ka väga vabalt süüdi olla, sest kui see võll seal ikka 100000 pööret laseb...aga mis pärast kaltsust järgi jäi, see on teine teema
lohutuseks sulle, et osta kiiremas korras kell:
mul oli orig. vedru ja 1,3 bar`i esimesega, 3.ndaga juba pea poolteist!
aga seda on juba PALJU!
nagu ma aru saan sul orig. bens pump, kaanetihend ja pihustid?!

Rene

Postitatud: 05.05.2006 10:28
Postitas zoom1
Renn kirjutas:kuule ...kuidas sa nii saad autot ehitada üldse?!:S :shock: torud lahti
Look whos talking ;) Miks turbo ei lae, by-passi vaakumvoolik polnud üldse lahti ju :-D

Autol hetkel orig kivi, seega enne kui miskit juhtub läheb asi fuel cutti, ja seda me ootamegi.

Postitatud: 05.05.2006 15:29
Postitas Renn
zoom1 kirjutas:Look whos talking ;) Miks turbo ei lae, by-passi vaakumvoolik polnud üldse lahti ju :-D
ouhhh...midamida?! :lol:
voolik oli ju täitsa taga ja 0,6 bar`i lõi ju :-D
aga jah...siiski siiski...üle p*rse ei tasu sellist asja teha!
alates korralikest vaakumvoolikutest, üleminekutest ja ühendustest :)

Postitatud: 05.05.2006 16:55
Postitas retspets
kaanetihend, pihustid ja benapump ikka originaalid veel.