1. leht 9-st
VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex
Postitatud: 07.06.2011 21:50
Postitas uq
Mõtlesin ,et nõu küsimis eesmärgil paneks oma auto ka foorumisse üles. Hetkel veel viimaste asjade ümberkeevitamine, lähiajal üritaks kõik ümber tehtud kohad värvi alla saada ja vaikselt kokku hakata laduma. Asjadest siis täpsemalt rääkides on tulekul nelivedu, golf 4 tagadiffri ja golf 5 käigukastiga. Mootor plaan stockina käima panna ja siis stage 1 chip. Eks ajapikku lisan veel pilte. Kardaanitunnel on vw corrado oma.
Mootor
1.8t 20v AEB tähisega Audi A4 pealt (stock)
Mootoripadjad polüteraanist
Jõuülekanne
Golf 5 FSI 6-käiguline kast koos vahekastiga
Vr6 sidurikorv ja pidurimeistri katetega sidur
Golf 4 differ
Veermik
Jomi coiloverid
Esisillas kõik polüpuksid
VW suured pidurid 280mm ees
Tagasild syncro passati oma (ketastega)(kuhu aretatud golf 4 differ)
Siin pilt eelmisest aastast kui oli mootoriks vabalthingav 100kw mootor. Niimodi sai kulgetud umbes 100km ja siis natukese ajapärast laiali kõik kakutud, kuna midagi ei olnud ikka õige.

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 24.10.2011 17:16
Postitas Karl818
Ilus projekt ette võetud. Kaugele Golf kah arenenud on? Ära siis end vaos hoia ning postita tegemistest kah meile siia. Soovin siis sulle edu, tahet ja paksu rahakotti selle projektika tarbeks.
Karl
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 24.10.2011 20:42
Postitas rookierice
Sedasorti projektid mulle meeldivad

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 25.10.2011 19:31
Postitas uq
Nii mootoriruum värvitud. Tagasilla juures vaja veel keevitada ikka natuke, ennem kui ära saab värvida. Külge läks ka golf 2 pidurivõimendi ja pidurisilinder, nüüd peaks ka autol pidurid olema kui liikvele saab. Raamisaaled ja kepsusaaled läksid vahetusse koos uute poltidega loomikult, pluss igast tihendeid ja käigukast sai ka kokku. Uue kuu alguses loodaks mootori vahele saada. Külge läks ka wilwoodi piduriregulaator.

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 25.10.2011 21:49
Postitas Mardo
Väga vinge projekt!
Ootab uuendust pikisilmi
Põhiline, et viscot tagumiku alla ei tule
ühe mustaga sai proovitud millel visco kardaani lõpus - jube
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 25.10.2011 23:02
Postitas IvarR
Mardo kirjutas:Väga vinge projekt!
Ootab uuendust pikisilmi
Põhiline, et viscot tagumiku alla ei tule
ühe mustaga sai proovitud millel visco kardaani lõpus - jube
Mõtled äkki haldexit?
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 26.10.2011 1:33
Postitas Tan
Millist käigukasti poolselt mootori kinnitust kasutad?
Kas sinna sobib 020 kasti kinnitus?
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 26.10.2011 17:39
Postitas uq
Ei sama mis 02A kastilgi, custom niiöelda.
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 26.10.2011 23:33
Postitas Tan
uq kirjutas:Ei sama mis 02A kastilgi, custom niiöelda.
Ega sul neid rohkem kui 1 pole?
Mul just selline asi momendil puudu ehk teed mullegi:roll:
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 27.10.2011 5:31
Postitas Mardo
IvarR kirjutas:Mõtled äkki haldexit?
Sellel oli "bensiinivedaja" passati syncro tagasild, ei teagi mis seal taga on
aga sõita tollega kiiresti oli tükk tegu

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 27.10.2011 19:59
Postitas tilkur
uq kirjutas:. Külge läks ka golf 2 pidurivõimendi ja pidurisilinder, nüüd peaks ka autol pidurid olema kui liikvele saab.
http://www.hot.ee/uq/mootoriruum11.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
´
Kuidagi loll küsimus võibolla.. aga kuidas hakkab toimima see
vaakumvõimendi piduritel kuna mootor ei ole n/a ? eraldi vaakumpumbaga või ?
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 27.10.2011 20:24
Postitas citizen
Kes siis ikka väga boosti all pidurdab

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 27.10.2011 20:25
Postitas Imres
Ühesuuna klapiga, rõhku vaakumvõimendi ei saa.
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 28.10.2011 14:42
Postitas Mardo
kust sellist klappi saada on ja mis hind võiks olla? palju need klapid rõhku peavad?
Re: VW Golf 1980 1.8t 20v
Postitatud: 28.10.2011 15:34
Postitas GasGas
Need klapid on igal autol. Mardo sa peaks teadama, et e30 omab ka sellist klappi mis asub kollektori ja pidurivõimendi vahel.