1. leht 1-st
Audi wg ei hoia rõhku.
Postitatud: 03.06.2011 22:41
Postitas ahto10
Tere,
Mul siis selline mure audi wg-ga, et rõhk tõuseb reguleeritud piirini (näiteks 1,2bari) ja siis langeb 0,5barini ja ennem üles ei lähe, kui korra gaas lahti lasta. Ise arvan, et wg jääb lahti.
Mis võib seda põhjustada?
Re: Audi wg ei hoia rõhku.
Postitatud: 05.06.2011 3:06
Postitas kilplane
kas sul on manual boostcontroller vahel?
kui jah, siis tuleks bleeder valve teha. ehk siis pisikene auk MBC ja WG vahele. (1mm või väiksema puuriga näiteks.)
sul jääb rõhk, mis WG avab torustikku sisse, kui väljaspool MBC'd rõhk langeb.
ehk WG "näeb" et tal on endiselt 1,2 bar rõhku järgi kui gaas lahti lasta korraks mistõttu laseb kogu mansafti turbost mööda ja seetõttu ei saa rõhk uuesti ülesse minna.
Re: Audi wg ei hoia rõhku.
Postitatud: 05.06.2011 19:23
Postitas Astrona
Boosti mõõdad samast vollast, mis aktuaatorit liigutab? Võibolla on mingi takistus vahel ja turbo ees ning aktuaatoris on siiski püsiv rõhk?
Re: Audi wg ei hoia rõhku.
Postitatud: 05.06.2011 21:47
Postitas ahto10
Boosti ei mõõda samast vollast. Boosti volla on peale seguklapi ja wg oma tuleb turboküljest.
Kasutan sellist mbc-d

Turbo ja wg vahel on ainult see kolmik.
Re: Audi wg ei hoia rõhku.
Postitatud: 06.06.2011 1:23
Postitas Astrona
See on see Hiinakas. Mul küll oli riiulis selline, aga õnneks müüsin. On see kunagi õigesti kah töötanud?
Võibolla sul on lihtsalt suur spike ja siis hoiab 0.5bar.
Kuna sul on aktuaatori rõhk turbo küljest, siis gaasi maha laskmine tekitab hetkeks a la 3bar surge-pulsi, mis lööb WG päris lahti, turbol hoo maha, ja kui uuesti vajutad, siis spaigib uuesti
* tuleks keerata nii palju peale, et pärast väheamlt 1.2bar hoiab, ja algul siis spaigib korra 2.2bar

. Ja no siis tegeleks spike probleemiga edasi. Ning alustaks uuest MBC'st.
Pakun, et Mihkel soovitaks paar harjutust paremale õlale, siis kaugele kaugele...
Testimise mõttes võiksid proovida tolle vahelt ära võtta. Palju siis hoiab? Vedru on 0.5bar? Tundub, et too avaneb, kui rõhk käes, ja siis ei taha uuesti sulguda.
Re: Audi wg ei hoia rõhku.
Postitatud: 06.06.2011 8:21
Postitas kilplane
leia veel mõni kolmik ja võta boosti kella jaoks rõhk MBC ja WG vahelt..
kui see jääb 1,2 ka siis kui gaasi lahti lased, siis bleedervalve puudu või umbes.
Kui MBC ja turbo vahel on rõhk 1,2 pidevalt siis on torud umbes aga see on minuarust vähetõenäoline.. kui just pole masin lahtiste torudega seisnud ja linnud/rotid pole ICi pesa teinud.
ainult see kolmik mismõttes? ainult ühesuunaklapp on vahel? milleks?
mina süüdistaks ilmselt MBCd või selle installi.
Re: Audi wg ei hoia rõhku.
Postitatud: 10.06.2011 1:33
Postitas eclipse
Audi väline wg? Viska sealt see mbc minema ja pane vedru alla seibe ning reguleeri kuuskandist rõhk paika.
Re: Audi wg ei hoia rõhku.
Postitatud: 10.06.2011 2:42
Postitas kilplane
+1
mul samamoodi.
töötab kenasti. polnud isegi seibe vaja.
Re: Audi wg ei hoia rõhku.
Postitatud: 10.06.2011 19:06
Postitas eclipse
Enamasti see vedru väsinud aga vahest joppab. Selle hiina regulaatoriga on jube spaikimine koguaeg.
Re: Audi wg ei hoia rõhku.
Postitatud: 10.06.2011 21:17
Postitas ahto10
Ilmselt teen selle wg regullitavaks ja viskan selle mbc üle aja.(kusjuures sisese wg-ga toimis see normaalselt)
Re: Audi wg ei hoia rõhku.
Postitatud: 19.06.2011 12:55
Postitas Mihkel
Probleem ongi antud hetkel selles, et inimesed ei saa aru sellest, et sisese ja välise wg juhtimine käib erinevalt ning ka MBC-d on nendel WG-del erineva tööpõhimõttega.
On olemas ilusti järgi proovitud ja väga hästi töötavad lahendused mõlemale wg-le.
Lisaks on Audi wg-l IMO selline kiiks enamustel küljes, et lõpus hakkab boost veidi langema (~0.2bar).
Vähemalt Sierral oli mul nii ja ka teistel autodel sarnast käitumist näinud.
Seibide lisamisega vedru alla piirate te ka wg klapi käiku.
Mina kasutasin näppimata spilkaga Audi 35mm wg-d ning õiget MBC-d juhtimiseks ning 1.4bar hoida 0.4-0.5bar vedruga polnud mingi probleem.
Võimalik, et see lõpu boosti väike langus on tingitud pehmest vedrust, kuigi TIP oli suht 1:1-ele piirajani.
Samas see langus oli IMO suvalise boostiga, ka 0.5bar baasrõhul. Ning ka 0.7bar MBC-ga juhitud rõhul.