1. leht 2-st

Postitatud: 31.01.2006 3:53
Postitas CPX
Minu Legacyl (99a.) on täiskasko u.15K, aga õnneks sai teha ka minikasko mis on "ainult" 7K aastas. Subaru rõõmud :)

Postitatud: 31.01.2006 7:43
Postitas Raceboy
CPX kirjutas:Minu Legacyl (99a.) on täiskasko u.15K, aga õnneks sai teha ka minikasko mis on "ainult" 7K aastas. Subaru rõõmud :)
Sry OT, aga see näitab, millised käpikud kindlustuses töötavad. Nende jaoks on kõik üks Subaru, ja kõikidega rallitakse, olgu siis Legacy või Impreza :-D

Postitatud: 31.01.2006 11:22
Postitas Marko
Raceboy kirjutas:
CPX kirjutas:Minu Legacyl (99a.) on täiskasko u.15K, aga õnneks sai teha ka minikasko mis on "ainult" 7K aastas. Subaru rõõmud :)
Sry OT, aga see näitab, millised käpikud kindlustuses töötavad. Nende jaoks on kõik üks Subaru, ja kõikidega rallitakse, olgu siis Legacy või Impreza :-D

ega ikka nii küll ei ole :)
endal oli aasta tagasi plaan osta sti siis öeldi kindlustusest, et kui subarul turbo peal on kasko laes just tänu nendele uljaspeadele kes neid mõnuga üle katuse keeravad.
registreeri ümber kui ilma turbota subaru ja kasko kohe suht inimlik ;)

Postitatud: 31.01.2006 12:45
Postitas Paap
Marko kirjutas: registreeri ümber kui ilma turbota subaru ja kasko kohe suht inimlik ;)
kas sa siis oled kindel, et sa pärast raha ka saad kui midagi peaks juhtuma!?

Postitatud: 31.01.2006 13:20
Postitas Kuuno
samal arvamusel et igasugused "nõksud" ei ole pikemas plaanis kasuks! :)

Postitatud: 31.01.2006 13:34
Postitas Marko
kui kirjas on et turbota siis mis turbo eest raha tahad kui avarii toimub... paabik, kui sa oma supra kunagi käima saad ja sellega laksu paned (ei ole ise süüdi) siis kas arvad et mingi kindlustus maksab sulle midagi?

kõik aretatud projektid on riskantne teema kuna avarii korral on seletamist kui palju ja kindlustuse eesmärk ongi sinule selgeks teha et masin polnud tänavasõidu konditsioonis, sellega poleks tohtinud tavaliikluses liigelda ja seega puudub neil kohustus maksta :(

kui lähed raha näpus kindlustusbüroose lepingut ja poliisi sõlmima oled nn parim klient neile, kui peaks midagi juhtuma ja neilt hüvitist saama lähed siis ootab sind nõmedaim suhtumine kahjukäsitlejalt.
siiani on if, ergo ja seesam minule mingisuguse mulje jätnud.

kui mul opel sõidab panen taha aknale sellise kirja "kui sul on salva kindlustus siis hoia pikivahet" :x

Postitatud: 31.01.2006 13:46
Postitas Paap
Marko kirjutas:kui kirjas on et turbota siis mis turbo eest raha tahad kui avarii toimub... paabik, kui sa oma supra kunagi käima saad ja sellega laksu paned (ei ole ise süüdi) siis kas arvad et mingi kindlustus maksab sulle midagi?
Mis subarusse puutub, siis sinu puhul oleks ju tegemist valeandmete esitamisega!?
Mis suprasse puutub siis kindlustus peab taastama avariieelse olukorra!

Postitatud: 31.01.2006 14:07
Postitas Marko
Paabik kirjutas:
Marko kirjutas:kui kirjas on et turbota siis mis turbo eest raha tahad kui avarii toimub... paabik, kui sa oma supra kunagi käima saad ja sellega laksu paned (ei ole ise süüdi) siis kas arvad et mingi kindlustus maksab sulle midagi?
Mis subarusse puutub, siis sinu puhul oleks ju tegemist valeandmete esitamisega!?
Mis suprasse puutub siis kindlustus peab taastama avariieelse olukorra!
auto peab olemas tehase seades, mitte et on täielikult ringi ehitatud :lol:
nad maksavad sulle mingi osa sama aastaarvuga supra väärtusest. neid ei koti et sul sinna suht palju raha investeeritud...

Postitatud: 31.01.2006 16:41
Postitas temp
kotib küll.
Kõige parem on see kui sul tsekid alles, aga kui pole siis tuleb minna erapooletu hindaja juurde, kes hindab erilisi autosid ja saad raha ikkagi kätte.

Postitatud: 31.01.2006 16:48
Postitas Mihkel
Aga kindlustuse poolt võttes ei saa ju tegelikult antud autot ka tavalise autona kindlustada, kuna ta ei ole tavaline tehase Supra.
See oleks sama moodi valeandmete esitamine.

Eestis ongi kombeks, et kõik küsivad räiget pappi aga kui hüvitamiseks läheb näidatakse sulle keskmist sõrme.

Postitatud: 31.01.2006 17:06
Postitas Kuuno
Marko kirjutas:
auto peab olemas tehase seades, mitte et on täielikult ringi ehitatud :lol:
nad maksavad sulle mingi osa sama aastaarvuga supra väärtusest. neid ei koti et sul sinna suht palju raha investeeritud...
tglt on nii et kindlustus peaks maksma kyll
kindlustuse mõte on maksta kinni süüdi jäänud inimese poolt tekitatud kahjud...kui ma tõestan ära need kahjud siis makstakse kinni...

praegu saatsin ka selle teemalise kirja ergosse

Kui keegi veel tahab sel teemal arutleda siis uus teema mitte siin!

Postitatud: 31.01.2006 17:23
Postitas Marko
temp kirjutas:kotib küll.
Kõige parem on see kui sul tsekid alles, aga kui pole siis tuleb minna erapooletu hindaja juurde, kes hindab erilisi autosid ja saad raha ikkagi kätte.
M-Tech-il täiesti õigus. kas sul temp on kogemusi? kahjuks minul on ja suht kurvad... ei maksa sulle keegi ka siis kui tšekke näitad ;) hakkavad nokkima kas arvel on auto nr millele jupid läinud, kelle juures osad vahetatud - vaja sealt arvet jne... ehk kokkuvõtteks võid kohtusse minna... LKF-is on nagunii omad kindlustuse sellid ja need hoiavad kokku :?
isegi kui arved on korras siis toob kindlustus põhjenduseks, et ülemõistuse palju maksis see remont kuna sõidetavas korras samaväärse liikuri oleks saanud palju-palju odavamalt :( ehk kokkuvõtteks, üle turu keskmise hinna ei maksta! kui haruldasem liikur siis kõlbab neile ka mobile.de ettekäändeks masina hinna alandamiseks.

PS. lahe masin paabik, postitus nüüd teemakohane :lol:

Postitatud: 31.01.2006 17:25
Postitas temp
isiklikult kogemus puudub, aga ühel tuttaval hüvitati ikkagi kui "tuunitud" auto. Öeldi veel, et kui nitro oleks peal oleks veel rohkem pappi saanud.

Postitatud: 31.01.2006 17:56
Postitas Mihkel
Ma näiteks Corrado puhul kardan, et tagaotsa pauguga kantakse auto maha.
Kerejupid on sigakallid (B varuosa ei eksisteeri) ning kasutatuna saadavus praktiliselt 0.
Tagaluugi toorik üksi 14k, mis on juba kolmandik kuni pool keskmise Corrado hinnast.
Lisada veel luugi ja nurga tuled, tagastange - kokku tuleb juba keskmine Corrado hind.

Postitatud: 31.01.2006 18:21
Postitas jk
Kuigi vanu autosid ei kindlustata (täpselt ei tea, kust piir jookseb, aga 90ndate alguse auto on vana), siis ekstra pappi eest saab kindlustusega kasko osas kokkuleppele ja arvatavasti makstakse välja ka, kui on vähegi endast lugupidav kindlustus. Aga erilepingu kindlusmakse on nii krõbe, et ei tasu minu meelest ära.

Liikluskindlustusega on keerulisem - tee kindlustusele selgeks, et auto, mida on võimalik osta alla 25K maksab üle 125K. Lisaks kui jääd süüdi, siis väga ei imestaks, kui nõutaks tehniliselt mitte korras autoga sõitmisega eest kannataja kahjud välja (joobes juhtide käest nõutakse kahjud kohtu kaudu välja). Sõltub kõvasti ka kindlustusest - suvel sõideti mul kahe nädala jooksul 2 korda külje pealt sisse, Ergo maksis raha kiiresti välja, Salva pole siiamaani pappi maksnud.