1. leht 2-st

AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitatud: 30.04.2011 22:47
Postitas indro
AC Racing Weekend on loodud pakkuma autosõpradele unikaalset võimalust oma autot ja sõiduoskusi proovile panna ühe nädalavahetuse jooksul ühes ja samas asukohas peetaval kahte täiesti erinevat võistlusvormi hõlmaval koondvõistlusel.

Kui lõppkiirusvõistlusel sõltub edu paljuski auto suutlikkusest, siis autoslalomil on palju olulisemad juhi sõiduoskused. Seega selgitatakse Racing Weekendi raames välja kõige kiirem autojuht ehk inimene kes suudab nobeda autoga kõige paremini sõita.

Lisainfo ja registreerimine: www.racing-weekend.ee


Pilt

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitatud: 03.05.2011 19:14
Postitas Astrona
Kas see tähendab et "AC Drag" üritust ei toimu?

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitatud: 03.05.2011 23:03
Postitas Ice
AC Drag toimub ikka.

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitatud: 04.05.2011 11:33
Postitas mth
See tekitab jah veidi segadust, et plakatil on weekend kirjas, aga tegelikult reklaamib see ühte ühte päeva :)

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitatud: 05.05.2011 10:43
Postitas wirx
isegi koduleht on weekendi nimeline :)
aga mind huvitaks hoopis see - • T – tänavaautod, kehtiva tehnoülevaatusega autod, milel rehvi TWG indeks on 140 või suurem.
mida tähendab see müstiline TWG?
edit: juba tean - kulumise indeks
kas slalomi ja kiirenduse vahel võib rehve vahetada?

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitatud: 06.05.2011 12:31
Postitas indro
Kuna OMC kodulehele oleks ilmselgelt imelik olnud autoslalomit lisada, siis sündis http://www.racing-weekend.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Kevadine võistlus on rohkem proovimiseks kuidas selline formaat toimib, augustis lisandub sellle võibolla üks ala veel:)

Mis rehve puudutab, siis korraldajate nägemuses sõidavad mõlemal alal osalejad samade rehvidega.
Kuna mõlemad alad toimuvad paralleelselt ja boksiala on ühine, siis pole võimalust rehve vahetada.
Lühidalt käib asi nii, et lõppkiiruse katse läbinu sõidab mööda ruleerimisrada tagasi boksiala suunas.
Autoslalomi rada asub ruleerimisraja Haapsalu poolses otsas ja see läbitakse enne boksialasse naasmist.

Lisan lähiajal võistluse koduleheküljele ja ka siia kaardi mis annab selge pildi võistlusalade paiknemisest.
wirx kirjutas:isegi koduleht on weekendi nimeline :)
aga mind huvitaks hoopis see - • T – tänavaautod, kehtiva tehnoülevaatusega autod, milel rehvi TWG indeks on 140 või suurem.
mida tähendab see müstiline TWG?
edit: juba tean - kulumise indeks
kas slalomi ja kiirenduse vahel võib rehve vahetada?

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitatud: 07.05.2011 0:38
Postitas wirx
Selle TWG juurde veel tagasi tulles (reeglid on juba tehtud, aga ehk sügiseks mõtlemisainet), külm slikk või pool-slikk(Toyo R888 indeks 100) rehv on suht sama, mis keskpärane tänava rehv, hea tänava rehv on arvatavasti keskmise seguga külmast pool-slikist parema pidamisega. Rinka slikk vajab 90-110c rehvi tempi, et tuleks eelis tava rehvi ees esile, seda aga ei juhtu arvatavasti enne, kui slaalom juba läbitud isegi pehme seguga täis-slikil. Lisaks veel Eestit igapäevaselt külastavad vihmad, mis täissliki mehed tava tänava rehvist hoopis aeglasemaks teevad. Ja kui rehve vahetada ei saa, siis on sliki kasutajatel tugev miinus miilisõidu näol, kuna veeretakistus tunduvalt suurem.

Lisaks veel üks küsimus -
Ei ole lubatud eemaldada tehase poolt paigaldatud kere välisdetaile, välja arvatud antennid, peeglid ja klaasipuhastid. Soovitav on eemaldada isepaigaldatud aerodünaamikat mõjutavad välisdetailid. Kõik auto välisdetailid peavad olema kindlalt kinnitatud, tagamaks nende püsivuse suurtel kiirustel.
Evo tagumise spoileri võib eemaldada?

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitatud: 12.05.2011 14:22
Postitas Krissu
Oleks üks küsimus...
7.9 Väljalaskekollektorite kasutamine on kohustuslik. Väljalaskesüsteem peab olema lekete ja vigastusteta ning kindlalt kinnitatud nii, et mistahes võistlussituatsioonis oleks välistatud väljalaskesüsteemi kokkupuude maapinnaga. Väljalaskesüsteem peab olema suunatud auto alt välja tahapoole, eemale juhist ja kütusepaagist.

Kas WG toru võib lõppeda põhja all või peab selle küljepeale välja tooma? Autoks Audi S4 (c4)

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitatud: 12.05.2011 15:01
Postitas ivar
Lahtise wg toru tuleb jah põhja alt välja tuua.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... 974&page=1

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitatud: 12.05.2011 15:35
Postitas indro
wirx kirjutas:Selle TWG juurde veel tagasi tulles (reeglid on juba tehtud, aga ehk sügiseks mõtlemisainet), külm slikk või pool-slikk(Toyo R888 indeks 100) rehv on suht sama, mis keskpärane tänava rehv, hea tänava rehv on arvatavasti keskmise seguga külmast pool-slikist parema pidamisega. Rinka slikk vajab 90-110c rehvi tempi, et tuleks eelis tava rehvi ees esile, seda aga ei juhtu arvatavasti enne, kui slaalom juba läbitud isegi pehme seguga täis-slikil. Lisaks veel Eestit igapäevaselt külastavad vihmad, mis täissliki mehed tava tänava rehvist hoopis aeglasemaks teevad. Ja kui rehve vahetada ei saa, siis on sliki kasutajatel tugev miinus miilisõidu näol, kuna veeretakistus tunduvalt suurem.
Nagu ma oma varasemas postituses ka kirjutasin, siis on kevadine võistlus nii korraldajatele kui osalejatele proovimiseks. Selle baasil saab juba järeldusi teha ja viia augustis toimuvaks võistluseks vajadusel reeglitesse muudatusi sisse.
Lisaks veel üks küsimus - Evo tagumise spoileri võib eemaldada?
Tehnilise pealik arvas, et EVO tagumise spoileri eemaldamine probleeme ei tekita, peale esimest katset saab asja veel vajadusel üle vaadata.
Krissu kirjutas: Oleks üks küsimus...
7.9 Väljalaskekollektorite kasutamine on kohustuslik. Väljalaskesüsteem peab olema lekete ja vigastusteta ning kindlalt kinnitatud nii, et mistahes võistlussituatsioonis oleks välistatud väljalaskesüsteemi kokkupuude maapinnaga. Väljalaskesüsteem peab olema suunatud auto alt välja tahapoole, eemale juhist ja kütusepaagist.

Kas WG toru võib lõppeda põhja all või peab selle küljepeale välja tooma? Autoks Audi S4 (c4)
Ivar jõudis ette aga tsiteerin sealt mida tahtsin kirjutada:

Väljalase peab olema kere gabariitidest suunatud taha suunas (ka nurga all on lubatud) ja välja. Ehk siis nii WG kui tavaväljalase võivad olla välja toodud ka külje pealt, peaasi, et sumpast tulev leek ei ohustaks auto elutähtsaid osi (rehvid, bensupaak, pidurid, trassid jne).

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitatud: 20.05.2011 22:26
Postitas peepp
Evo tagaspoilerist

http://www.youtube.com/watch?v=-0oJ2wQiu2Y" onclick="window.open(this.href);return false;

+ 1mph ja pruunid püksid.

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitatud: 21.05.2011 7:39
Postitas Astrona
peepp kirjutas:+ 1mph ja pruunid püksid.
Abiks ikka.
Lihtsalt märkuseks, et meil paljaste käsivartega ei sõideta, isegi kui sinised kindad või pruunid püksid on :)

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitatud: 24.05.2011 21:12
Postitas Sassu
Astrona kirjutas:Lihtsalt märkuseks, et meil paljaste käsivartega ei sõideta...
Olen enamus lõppkiirusvõistlustel kohal käinud kas siis sõitmas või niisama vaatamas ja näinud päris palju paljaste käsivartega sõitjaid. Viimasel ajal vist siiski kontroll veits karmimaks läinud.

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitatud: 25.05.2011 9:42
Postitas maario123
Kas keegi on reaalset ilmateadet ka näinud antud nv kohta...niipalju kui mina emhist sain oli see ,et laupäeval äike,torm ja vihm ja pühapäeval lihtsalt vihm ja tugev tuul. Ei tea muidugi palju see tõele vastab.

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitatud: 25.05.2011 14:54
Postitas Ultron
Siin pakutakse aint pea vastutuult aga vihma mitte: http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=90211" onclick="window.open(this.href);return false;