1. leht 3-st

BMW e30 325 Tds Coupe

Postitatud: 17.04.2011 18:07
Postitas Leho
Kuna tegu pole tavalise mootorivahetuse projektiga siis vast kõlbab ka siia foorumisse teema teha.
Diisel ilmselt pole siin küll väga populaarne aga loodame et antud üritus pakub lugejatele huvi.

Kereks sai valitud e30 kupee kere , originaalis oli 2,3 110 kw mootoriga.

Pilt

Pilt

Kuna autol ei olnud võimendiga roolilatti siis sai ka e36 325 tdsi võimendiga latt pandud

Pilt

Loosi läksid ka e30 kõrgemad mootoripadjad.

Mootor sai korraliku remondi enne kui üldse vaheletõstmise plaanid olid. Lisaks on mootoril uuema tüübi kõrgsurve pump mis on tõõkindlam ja nipet näpet veel.

Pilt

Pilt

Ja vahele ta ongi tõstetud

Pilt

Pilt

Pilt

Edasist infot tuleb peale seda kui midagi realset tehtud on. Siis on mida lugeda.

Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Postitatud: 17.04.2011 20:38
Postitas jeff01
loodame et siis jõule lisa tuleb....e34ljal olen sellist mootorit tuunitud kujul näinud teise käiguga igas asendis rehve suitsetamas... Pool tonni (1/3 jagu) kergemal kerel võiks asi päris FUN olla.

Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Postitatud: 17.04.2011 22:27
Postitas Leho
No meie ettevõte tegeleb osaliselt diislite chippimise, suuremate turbote paigalduse ja custom intercooleri lahendustega. Usun et jõust meil puudu ei jää.

Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Postitatud: 17.04.2011 23:46
Postitas AndresZ
Just just :-D Sai mingiaeg tagasi sõbral abiks käidud karla diislikeskuses, kus metsakollile tehti bmw 2,5td kõrgsurvepump ringi ja noh, vahe on ikka meeletu :burn
Jõudu igatahes :)

Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Postitatud: 18.04.2011 0:34
Postitas Leho
Eeldan et tegu oli jaoturpea vahetusega kus 10 mm vahetati 12 mm vastu ja kütuse läbilase suurenes 50%

Antud projekti raames seda veel plaanis pole ,kättesaadavus jaoturpeale paistab ka niru olevat.

Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Postitatud: 19.04.2011 20:58
Postitas söpö
Leho kirjutas:Eeldan et tegu oli jaoturpea vahetusega kus 10 mm vahetati 12 mm vastu ja kütuse läbilase suurenes 50%

Antud projekti raames seda veel plaanis pole ,kättesaadavus jaoturpeale paistab ka niru olevat.

Kuni +75% saab rõõmsalt (cummins) 12mm peaga .Minu käest saad 12mm pea koos tihendikomplektiga , ja muide ainuke pump mis seal normaalselt jõudu annab on m21d24 manuaalne trossiga . Originaalmootor kestab a`laa 300-350hj :kill

Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Postitatud: 20.04.2011 0:06
Postitas Leho
Äkki jagad privaatset infot mis see lõbu mulle maksma läheb. Ühe jaoturpea peab nagunii ostma, aga sõltuvalt hinnast siis 10 või 12 mm-se.

Lugupidamisega
Leho

Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Postitatud: 20.04.2011 19:23
Postitas petsdaljon
http://www.rocken-tech.com/RotorHeads.html
Hinda näeb siis, kui vajutada "buy now".

Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Postitatud: 22.04.2011 1:43
Postitas Leho
Täna sai toodud varbolast 97a e36 325 tdsi pealt

*mootoriaju
*mootorijuhtmestik
*õhulugeja koos õhufiltri korpuse ja korpuse ja turbo vahelise lõdvikuga
*süütevõti koos süütelukuga
*EWS blokk koos decoderiga

Ehk siis auto käivitub ainult 1 võtmest ja on tulevikus immoga varustatud ning lisaks saab ka endale õhulugeja juurde mis muudab alumist otsa juba stockis teravamaks. Nii et see e30 tulevikus kruvikast ei kävitu :P

Lisaks tuli ka esimene custom jupp tellida. Roolivarras. Sellest lähemalt kui asi käes.

Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Postitatud: 28.04.2011 9:49
Postitas Leho
progress

põhjaalune on valmis.
Käigukast paigas koos e36 käiguhoovastikuga. Sidurisüsteem on e30 originaal koos tõõsilindriga. Lisaks sai vahele istutatud mootorijuhtmestik. Põhja alt on välja ehitamata hetkel ainult summuti. Seda seetõttu kuna turbo on hetkel vahele monteerimata. Gardaaniks sai valitud e34 525 tds tagumine osa ja sai ümber tehtud et sobiks rullikale ette. Paar pilti ka.

kapoti alt ülesvõte vedeleva mootorijuhtmestikuga ning mootori lõpliku asendiga.

Pilt

lihtsalt suvaline pilt vedelevast kerest.

Pilt

Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Postitatud: 29.04.2011 21:31
Postitas _siim_
Mootori jahutus mõtle korralikult läbi,hea oleks asjalikum termostaat paigaldada,max 80c ja suurema klapiga kui originaal+suurema tootlusega veepump,see on ainuke võimalus kaant kestma saada,kui muidugi on plaan jõudu tõstma hakata.

Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Postitatud: 29.04.2011 23:54
Postitas Mardo
jahutuse koha pealt aitab ka elektriline pump ;)

Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Postitatud: 18.05.2011 21:52
Postitas Molotov51
Viska elekter minema ja unusta sootuks. Kas usa cumminsi boschi mehaaniline pump täies tükis peale või siis BMW 524TD pump 12mm peaga ja õige rikastuskoonusega ja saad need jõud kätte normaalsete kulutuste ja töökindlusega. Isegi 524TD mehaanilise pumba 10mm jaoturpea ja TDS kõrge liftiga camplate combo teeb päris hea seisu algatuseks. Kaob ära üksiti ka see juhtmega pihusti, mis suuremate rõhkude juures lekkima suvatseb tihtipeale hakata.

Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Postitatud: 19.05.2011 0:03
Postitas Leho
Molotov51 kirjutas:Viska elekter minema ja unusta sootuks. Kas usa cumminsi boschi mehaaniline pump täies tükis peale või siis BMW 524TD pump 12mm peaga ja õige rikastuskoonusega ja saad need jõud kätte normaalsete kulutuste ja töökindlusega. Isegi 524TD mehaanilise pumba 10mm jaoturpea ja TDS kõrge liftiga camplate combo teeb päris hea seisu algatuseks. Kaob ära üksiti ka see juhtmega pihusti, mis suuremate rõhkude juures lekkima suvatseb tihtipeale hakata.

Ei kavatse ühtegi nõuannet kahjuks jälgida. Ja usun et jõunumbrid saame niigi normaalsete kulutustega kätte.
Ühe 85 kw td-ga tõmbasime dynostendis juba mootorist 153 kw 206 hp ja 400+nm. Aga tulemus jäi kesiseks kuna turbo juhtimine oli täitsa metsa. Tõõ käib selles suhtes et saaks dyno graafiku tulevikus sujuvaks.

EDIT: auto on siiski igapäeva sõiduk tulevikus mitte mingi tahmakoll :)

Re: BMW e30 325 Tds Coupe

Postitatud: 17.07.2011 23:09
Postitas Molotov51
Jutus on tõetera sees. Meh. pump on lihtsalt lihtsama vastupanu teed minek.

On auto kuhugi poole arenenud ka vahepeal?