1. leht 5-st

Subaru Impreza GT -1997- Paap

Postitatud: 23.01.2006 14:22
Postitas Paap
Auto siis 1996/1997a. impreza turbo

Max. output 210.9 PS (155.1 kW) @6000 rpm
Max. torque 290.0 Nm (29.6 kgm) @4800 rpm
0-60mph 5.80s
Top speed 220 km/h
Transmission 5M
Drive AWD

Lisad:
korralik põhja kaitse
koni reguleeritavad
omp rool, pedaalid, nupud jne...
st. sõitnud ja valmis RR-ks.

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 23.01.2006 14:57
Postitas Mihkel
Laupäeval Männikul nähtud, väljas paistis väga korralik.
Jäi endalgi vahepeal silm peale sellele auto24-jas aga just see, et ta rallit sõitnud on ei meeldinud mulle.
Aga kui auto läheb samasse kasutusse, siis pole vahet.

On tal taga piiratud libisemisega differ ka?
Sõidu järgi paistis olevat, kuigi ei pidavat olema kõigil LSD taga.

Postitatud: 23.01.2006 15:03
Postitas Paap
M-Tech kirjutas:Laupäeval Männikul nähtud, väljas paistis väga korralik.
Jäi endalgi vahepeal silm peale sellele auto24-jas aga just see, et ta rallit sõitnud on ei meeldinud mulle.
Aga kui auto läheb samasse kasutusse, siis pole vahet.
Vahest parem kui autoga tehakse sõitu ja siis korralikult korda kui midagi peaks juhtuma, kui, et ainult sõidatakse "vaikselt" ja ei hooldata korralikult!
Kõikidest vanadest müügis olevatest gt-dest parimas korras (tänaseni tundub veel).
RR kohe sõitma ei hakka!

Ning näita mulle mõnda vanat imprezat millega ei ole sõitu tehtud? (va. kuudiga) :)

Postitatud: 23.01.2006 15:10
Postitas Paap
M-Tech kirjutas:
On tal taga piiratud libisemisega differ ka?
Sõidu järgi paistis olevat, kuigi ei pidavat olema kõigil LSD taga.
turbokatel peaks ikka kõigil olema!

Postitatud: 23.01.2006 16:05
Postitas Mihkel
Eks leidub vast neid ka millega ei ole rallit sõidetud aga need jah suht haruldased ja eks hinnad on ka kallimad.
Kui autot on remonditud siis on hea aga võib juhtuda ka nii, et peale rallisid on asi parajalt raipeks aetud ja siis üritatakse laip maha müüa.

Selle musta sedaan Impreza kindlustusajalugu küll meeldiv ei olnud.

Ma ise ka eeldasin, et kõigil turbokatel LSD taga aga lihtsalt üks inimene väitis, et ainult STI-del on.

Postitatud: 23.01.2006 16:24
Postitas zoom1
Ma mõtlesin ikka et audi müügi raha läks suprasse :)
Pole paha, edu siis uue autoga

Postitatud: 23.01.2006 20:46
Postitas erik
Kuda su arbuus siis nii kiire on, 5,8 sekki ei ole isegi vanale STI`le jõukohane. pace :badgrin:

Postitatud: 23.01.2006 21:03
Postitas Kuuno
see on 0-60mph
0-100 on kuskil 6.2s kanti

Postitatud: 23.01.2006 21:53
Postitas Paap
erik kirjutas:Kuda su arbuus siis nii kiire on, 5,8 sekki ei ole isegi vanale STI`le jõukohane. pace :badgrin:
Mõõdan kiirenduse ära, praegu panin andmed mis netist leidsin! rahu!


1998 Subaru Impreza 22B STi - Technical specifications
0-100km/h 5.30s

Postitatud: 23.01.2006 22:50
Postitas Cypress Hill
Jumal küll, mix nendest andmetest kõik huvitatud 8)

Postitatud: 24.01.2006 12:17
Postitas Silwer
Kuidas on Subaru võrreldes Audiga? Ma ei mõtle ainult kiiruse ja kiirenduse osa aga pigem igapäevase kasutamise üldmuljet?

Postitatud: 24.01.2006 12:46
Postitas Paap
Silwer kirjutas:Kuidas on Subaru võrreldes Audiga? Ma ei mõtle ainult kiiruse ja kiirenduse osa aga pigem igapäevase kasutamise üldmuljet?
Mugavus:
Üks on pehme laev ja teine on täielik kart (vahest isegi liiga jäik)!

Subarus on istumisasend super, kõik kangid ja rool on täpselt seal kohas kus olema peavad (omp rool, mis on hästi lähedal)
Ainuke mis harjumist tahtis olid, et pedaalid on üksteisele suht lähedal.

Audis istumisasend suht ebamugav, rool ei ole regullitav jne... (kiiret sõitu audiga teha ei saa)

Müratase: ei saa võrrelda :)

Juhitavus:
Audi on väga pehme esiteks. Kui sõitu teha audi siis on algul päris pikalt alajuhitav (mis häris) ja siis muutub ülejuhitavaks.

Subaru aga täpselt nagu vaja järjekordselt :) ei ole alajuhitav, isegi pidurdamisel muutub ülejuhitavaks (täpselt piisavalt, mitte palju), mis oli algul väga harjumatu aga muutub aina meeldivamaks :)

Postitatud: 24.01.2006 23:09
Postitas IvarR
Eestis on müüdavatest imprezadest just need RR omad paremas seisus kui need mida on kasutatud pereautodena. RR inimesed vähemalt oskavad hoolitseda auto eest.
Omaltpoolt soovitaks uue siduri peale mõelda. Ma tellin varsti nagunii ühele.
Helitehnika poole pealt on tegemist ühe suurimate võimalustega turboautoga mida mina veel näinud. Just selle armatuuriga subaru.
Loodan et sa ei pea kahetsema ostu
Ja et niisama ei muliseks siin siis
RESPECT ka sulle :-D

Postitatud: 25.01.2006 0:11
Postitas erik
Ei ma niisama mögisen, tallan ise sarnast ja olen asjaga väga rahul.
Miks sa soovitad inimesel sidurit vahetada? Arvad, et parandab sooritust, sidurit vahetatakse ikka siis kui vana enam ei tööta nii kuis peab.

Postitatud: 26.01.2006 11:13
Postitas IvarR
erik kirjutas:Ei ma niisama mögisen, tallan ise sarnast ja olen asjaga väga rahul.
Miks sa soovitad inimesel sidurit vahetada? Arvad, et parandab sooritust, sidurit vahetatakse ikka siis kui vana enam ei tööta nii kuis peab.
Sest orginaalsidur hakkab pikalt rajal piitsa andes libisema ning orginaalsidur pole "konkreetne" ja lubab kohalt minnes liiga palju libistada sidurit(ehk siis nagu naistel kombeks sidurit pool tundi lahti lasta ja kärsatada).