1. leht 2-st

kütuse surve

Postitatud: 31.03.2011 14:46
Postitas gaiar200
nimelt kas ettenähtust madalam kütuse surve mõjutab kütuse kulu,nb ja seda vabalt hingaval mootoril nt küte kulu praegu 1l 1km tagasi vool korras mingi mõistatuslk kala on

Re: kütuse surve

Postitatud: 31.03.2011 17:51
Postitas murjam
Mõjutab sedasi, et segu läheb lahjaks ning aju saab lambda anduri näidu järgi aru, et segu on lahja ning keerab segu ülemäära rikkaks (läheb nn avarii-režiimi).

Kui palju see kütuserõhk siis ettenähtust madalam on?

Re: kütuse surve

Postitatud: 31.03.2011 19:05
Postitas ahto42
Samas kui surve väiksem on siis pihusti ei pihusta korralikult ju, see nagu aiavoolikul keerad kraani kinni ja lilli enam kasta ei saa ilusti. või saan asjast valesti aru?

Re: kütuse surve

Postitatud: 31.03.2011 21:33
Postitas gaiar200
ettenähtust on surve 1bar või ka rohkem madalam,nb mõõta sain enne kütuse filtrit.

Re: kütuse surve

Postitatud: 01.04.2011 12:05
Postitas prj
Kütusesurve madalam tähendab seda, et sul aju ei saa enam piisavalt kütust peale lasta kuna ta ei tea, palju seda vaja on.
Kuna narrowband lambdat tavaliselt kasutatakse vanematel ajudel ainult emissioonikontrolliks madalatel koormustel, siis kõrgematel koormustel on asi open-loop.

Turbokal on asi veel eriti hull, kuna palju õhku + vähe kütust rõhu all tähendab üsna kiiret mootorist lahti saamist.
Samas, kui ka vabalthingaval on kütuserõhk madalam, siis on seal täisgaasil kogu aeg lahja segu ning detonatsioon, küll ei ole asi nii hull, kui turboka puhul, kuid nii pikalt sõitmine aitab ka väga eduliselt kolbidest lahti saada.

Re: kütuse surve

Postitatud: 01.04.2011 13:22
Postitas gaiar200
pm tuleb surve siis kiiremas korras tehase seadesse saada.

Re: kütuse surve

Postitatud: 01.04.2011 14:05
Postitas KaroK
gaiar200 kirjutas:pm tuleb surve siis kiiremas korras tehase seadesse saada.
Justnii - võid hiljem ka lairiba lambdaga(soovitavalt dünos) segu /jõu suhet mõõta ja saad teada, kas oleks vb kasulik üldsegi survet originaalist kõrgemaks tõsta.

Re: kütuse surve

Postitatud: 01.04.2011 16:52
Postitas Mihkel
S13 tüüpviga tundub olevat surev kütusepump :)

Re: kütuse surve

Postitatud: 01.04.2011 19:53
Postitas gaiar200
mainiks siin kohal ära ,et tegu on hetkel veel vabalthingava 3gen honda preludega mootoriks ba20a5 101kw 2,0l ja pm võtab 100l 100km ja ei leia viga küte surve on ettenähtust küll nati väiksem aga kas see tõesti saab nii julmalt mõjuda või on veel mingeid olulisi asju mis kütuse kulu nii suurel määral mõjutada saavad näiteks liiga suur kütuse peale voolu toru jne.loodan ,et saate mu murest aru ja aitate nii palju kaasa kui oskate.nb autole tuleb ka turbo aga kahjuks pole enne võimalik kui moto enne vablthingavana ei tööta.

Re: kütuse surve

Postitatud: 01.04.2011 19:56
Postitas Mihkel
Rõhku reguleerib regulaator, stock auto mõistes ei koti need ümbritsevad torud üldse, need unusta ära.
Kui rõhk on madal, siis on kas regulaator defektne või pump defektne, eeldusel, et kütusepump nii umbes ei ole, et tekib rõhulang peale filtrit.
1bar madalam pole üldsegi väike rõhu erinevus. Alla 2 bar ei toimu enam normaalset kütuse ja õhu segunemist, kütus pigem valatakse porti mitte ei pihustata.

Re: kütuse surve

Postitatud: 01.04.2011 21:16
Postitas gaiar200
kus juures seda vist jh lausa kallatakse silindrisse kuna tagant tuleb gaasi andes tublisti musta ja ka küünlad on mustad ja niisked.

Re: kütuse surve

Postitatud: 01.04.2011 22:43
Postitas murjam
No 1l/km kohta on ikka väga hull kulu. Algatuseks saa kütuserõhk korda, aga julgen kahtlustada, kas sellega asi piirdub.. Kas midagi muud on ka autol muudetud?

Re: kütuse surve

Postitatud: 02.04.2011 0:09
Postitas gaiar200
kus juures mingeid olulisi muudatusi ei olegi.kõik on suht orginaal.

Re: kütuse surve

Postitatud: 02.04.2011 11:11
Postitas Derik
Kas kütusetorustik on kindlasti terve? See kõlab rohkem nagu mingi lekke moodi juba. Ühel sierral kunagi oli ka tagasivool põhja alt peaaegu pooleks aga isegi tollel ei olnud nii suurt kütusekulu.

Re: kütuse surve

Postitatud: 02.04.2011 13:09
Postitas kilplane
teil on lihtsalt kütusevargad.. vaata, et paagi põhjas auku ei ole.
ma tahaks näha mis nägu su mootor teeb, kui sealt 1 liiter pentsu kilomeetri peale läbi käib..

ja pensurõhu muutmine on mõtetu, kuna pensiin põleb õigesti ainult teatud vahemikus. liiga vähe pentsu, läheb liiga kuumaks ja sulatab mootori kokku. liiga palju, jahtub mootor maha, tahmab ja kui ikka väga palju on, siis ta lihtsalt ei sütti enam. ja usun, et kui liiter peaks siukse ajaga mootorist läbi käima, siis ta peaks juba nii rikas olema, et ei sütti enam.

mina leian et sul pigem kaob see kütus voolikutesse ära.
alusta paagist, sealt vaata kõik voolikud/torud edasi ja tagasivool üle, pump kui see on paagiväline. mootori juurest kõik voolikud/kinnitused.

muudmoodi ei leia, siis otsi kuiv asfalti koht, sõida autoga sinna, lase tal seal natu tiksuda, ära sõidad, siis näed kus on loik.
kuhugi peab see ju minema.