1. leht 2-st
probleem audi s4 viga leitud
Postitatud: 20.01.2006 12:17
Postitas crisp
audi s4 '91 169kw töökaaslase masin. tal esines selline probleem, et töölt koju sõites tõmbas väljalaske ja tubo kuuma osa tuli punaseks. sõitis ta rahulikult. ka tühikäik tõusis 1300rpm peale. tubo ja kolle jahtudes läks normaalseks tagasi 800rpm. muu nagu toimis ja masin töötas. hommikul käivitades läks käima sõitis paar km ja suri välja enam käima ei lähe.
milles võiks viga olla?
see et turbo ja kolle punaseks tõmbab peaks olema juu lahjast segust?
äkki on kellelgi esinenud analoogseid juhtumeid. mida teha?
Postitatud: 20.01.2006 14:40
Postitas Silwer
Alustada võiks veakoodide lugemisega...
Postitatud: 20.01.2006 21:41
Postitas Samvel
vale süüde, ehk liiga hiline = põlemine toimub osaliselt VL-kollektoris
Postitatud: 20.01.2006 22:03
Postitas Mihkel
Väntvõlli või nukvõlli asendi andur äkki, kui tal need olemas on?
Postitatud: 21.01.2006 22:02
Postitas Silwer
Tal on vändal kaks andurit ja nukal üks, kui nendega mingi jama siis alguses töötab avariireziimis ja peale väljasuretamist enam see auto ei lähe käima...
Samas võib ka igasugu muid asju seal olla, seega tasub minna veakoode lugema - näitab kohe ära milles viga on...
Postitatud: 22.01.2006 15:42
Postitas Mihkel
Mul M50B25 mootoriga BMW-l oli vända anduri surm väga imelik.
Auto sõitis ilusti, jätsin 2-eks tunniks seisma, tahtsin uuesti sõitma hakata aga auto enam ei käivitunud.
Siis vist sain lambist käima, käis 2 min ja suri välja.
Siis sai käima tõmmatud, läks paugust käima ja jälle suri 2min hiljem lambist välja.
Proovitud sai kuni selle hetkeni, kus ei mõjunud enam ükski asi ja arvuti ka ei näidanud kohe, et vända andur vigane.
Mingi X proovimise peale viskas veakoodi alles sisse.
Postitatud: 23.01.2006 23:21
Postitas crisp
sai siis täna torgitud naguke seda asja. süüte poolidele tuleb vool peale. seega vist reaalne on see nukka/vända anduri viga.. homme proovib teisi andureid peale siis teab edasi otsida.
veakoodi ei saa lugeda kuna check engine ei lähe põlema vms... kuidas neid veakoode võlja loeb üldse? mingi abinõu?
Postitatud: 24.01.2006 1:10
Postitas Mihkel
VAG-COM kaabel oleks abiks.
LED testriga saab ka neid koode vilgutada.
Mul garaažis olemas see tester.
Postitatud: 24.01.2006 22:25
Postitas Mihkel
Sai see auto uuesti käima pandud, vigaseks osutus halli andur.
Huvitav on see, et halli anduri signaali immiteerides läks auto paugust käima ja jäi käima ilma andurita.
Ja teisel S-il mis oli 2 aastat uuem halli andur üldse puudus.
Postitatud: 25.01.2006 1:21
Postitas Külaline
samahästi võib olla nukaratta kiil ära sõitnud ,tavaline asi neil
Postitatud: 25.01.2006 1:31
Postitas Mihkel
Siis tuleb ka seda kontrollida, ei tulnud kohe selle peale, et vaadata kas võll ringi käib.
Seda õnneks lihtne tuvastada.
Postitatud: 25.01.2006 1:39
Postitas Silwer
M-Tech kirjutas:Sai see auto uuesti käima pandud, vigaseks osutus halli andur.
Huvitav on see, et halli anduri signaali immiteerides läks auto paugust käima ja jäi käima ilma andurita.
Ja teisel S-il mis oli 2 aastat uuem halli andur üldse puudus.
Vanematel S4 on halliandur sellise jagaja moodi asja sees. Uuematel on nukkvõlli hammaka taga...
Halliandurit imiteerides läheb käima küll aga pärast töötab avariireziimis - min. rõhk ja konservatiivne süüde.
Postitatud: 25.01.2006 2:07
Postitas Mihkel
Kas vanemal esineb ka seda kiilu probleemi?
Postitatud: 25.01.2006 11:53
Postitas Silwer
Ikka esineb.
Mul oli uuem tüüp aga ka minu S4 sai hammasrihma vända hammakat vahetatud 4 korda ja nuka ratta hammakat 1 kord. Probleemile sain lahenduse alles siis kui lasin esimese hooratta kaks korda originaalist kergemaks teha.
Vända hammaka vahetusel tuleb osta ka uus polt millega ta kinni käib.
Postitatud: 13.08.2007 13:00
Postitas Kuldar
Tere, mul on sama probleem enamvähem.
Ise leiutama ei hakanud, käisin Forssis diagnostikas ja võtsin remondiaja,
aga mind vaevab küsimus, misasi see halli andur on? e. mida see jälgib
