1. leht 1-st

fiat croma 2,0 turb

Postitatud: 11.03.2011 2:46
Postitas sidam2
tere. mul sellinne mootor 114kw, 88a, mis läheks vaz tüüpi sõiduautole vahele. originaal turbo peaks tal olema Garrett TB0338. ja siit tekibki küsimus, et kuna plaanis mitte päris originaalina jätta seda mootorit siis kas peaks ka teise turbo panema, või lasta see korda teha.

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitatud: 12.03.2011 15:12
Postitas Ragnar
sidam2 kirjutas:tere. mul sellinne mootor 114kw, 88a, mis läheks vaz tüüpi sõiduautole vahele. originaal turbo peaks tal olema Garrett TB0338. ja siit tekibki küsimus, et kuna plaanis mitte päris originaalina jätta seda mootorit siis kas peaks ka teise turbo panema, või lasta see korda teha.
Mida sa saavutada tahad ja mida sa muuta tahad ja miks ?

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitatud: 14.03.2011 3:38
Postitas sidam2
tahan saavutada rohkem jõudu ja võimsust, kuna niikuinii on kavas teha mootorile kapitaalne remont, kolvid, kepsud, tihendid, jne. arvatavasti ka teine aju jne.

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitatud: 14.03.2011 16:36
Postitas murjam
Aga mõtle see number välja, kui palju võimsust tahad saada. Sellest hakkab kõik pihta (mida tasub teha ja mida mitte). Uuri netiavarustest välja, kui suured on erinevate komponentide maksimaalsed võimalikud võimsused. Näiteks, kui suured on pihustid, kui tugev on sidur, käigukast, poolteljed jne jne.
Lühidalt, kui tahad jõudu saada 130kw 118kw asemel, tee kapremont ja keera natuke turborõhku peale. Kui tahad aga 150+kw, tuleb kindlasti juba mõnd komponenti "järele aidata".

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitatud: 13.06.2011 23:40
Postitas sidam2
jõudu tahaks saada natukene alla 200 midagi või sinnakanti. pihustid on bosch 0280150701, 15,8OHM`S, 226CC/Min, 22Lb/hr, (3.6L M5 on samasugused nagu googlest sain), käigukast oli ennem kopikasracingu all ennem, mis ei pidanud seal kaua vastu, nüüd on korda tehtud(seal ikka üle 200kw ja pidamist palju). sidurit ei oska ka valida, praegu originaal. taga on volvo sild, millel poolteljed kõvasti jämedamad kui ladal. kust kolbe ja kepse oleks mõistlik vaadata ?

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitatud: 14.06.2011 14:11
Postitas murjam
226cc/min pihustid on 4 silindri (eeldan, et on R-4) peal 200kw saavutamiseks kindlasti liiga vähe. 400+cc/min pihustid peaksid leidma.
Usun, et stock kolvid peavad Su soovitud jõule vastu - mina ei kiirustaks neid vahetama.

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitatud: 15.06.2011 14:15
Postitas Ragnar
Pane sinna 16v kaas. Mul neid on. Originaal keps/kolb kannatab ilusti 300hp.

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitatud: 15.06.2011 14:16
Postitas Ragnar
Pane näiteks 16v hooratas ja sinna originaal Fiat Coupe Turbo/Alfa 147/156 GTA sidur.

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitatud: 29.12.2011 17:25
Postitas sidam2
nonii, hakkas huvitama selline küsimus. on olemas 2 mootori plokki. üks on corma oma, ja teine coupe. 1 on tasakaalustus võlliga teine mitte. kumb parem. teoreetiliselt peaks parem olema tasakaalustus võlliga, kuid kunagi kuskilt foorumist nägin et see võll oli välja võetud, ja lihtsalt mootori plokile pime ette pandud.

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitatud: 29.12.2011 20:05
Postitas KaroK
Oleneb, milleks mootorit kasutada - võidusõidupill käib kahtlemata ilma tasakaalustusvõllitta paremini pöördesse.
Samas tänaval on võlliga väiksem vibratsioon.
Kas väntvõllid on samas kaalus ? Kui tasakaalustusvõlliga mootoril on kergem kolvigrupp ja väntvõll, siis on juba veits väiksem vahe.