1. leht 1-st

K: torbo vahetus eagle talonil

Postitatud: 18.01.2006 23:52
Postitas TOE
et sõbra autol vaja turbo ära vahetada ootan siis igast kommentaare ja soovitusi.

ja selle turbo kohta ei oska ma inffi anda mis tal peal on.

auto andmed muidu 2.0 t 4wd ~~140kw 90a.

on tal siis soov osta garretti turbo mingine.

Postitatud: 19.01.2006 0:06
Postitas Kuuno
no kindlasti sobiks hästi "disco potato" ehk gt28rs
seda turbot ka selle mootori peale pandud!

Postitatud: 19.01.2006 0:39
Postitas TOE
eem aga kuidas oleks muidu selle Garrett T3/T04B H Trim - 200-450 HP ja kui uus turbo peale panna siis koos uue turboga jämedam väljalase+kollektor. kas oleks veel midagi vaja esijalgu ümber teha.

Postitatud: 19.01.2006 1:40
Postitas Ragnar
kui kolle flantsi otsa sobib siis aint downpipe ümber teha ?

Postitatud: 19.01.2006 9:45
Postitas cartman
tänx toe et teema lahti tegid a kuna ma nyyd ka kasutaja siis ajan seda teemat ise edasi. mul on kavas teha oma turbomootoriga talonile( mu esimene turbomootoriga auto) uus väljalase. seega mõtlesin et kuna uus kolle tuleb siis peax panema ka uue turbo ja kui panemisex juba läeb siis yhekorraga natuke suurem kui originaal, sest plaan nats ikka edasi arendada. minu andmete kohaselt peax tehase turbo lubama 300hp, hetkel umbes kuni 200hp originaalis.nii et olexin tänulik kui soovitaxite midagi.

Postitatud: 19.01.2006 14:16
Postitas Blu
Ma ei saa natuke aru, et miks te seda väljalaske kollet nii hirmsasti tahate vahetada?

Mitsubishi 16G või 20G turbo ja jookseb sinna 400hp juurde välja ka.

Garreti jaoks tuleb jah vaheflants teha - aga ei näe miskit erinevust Garreti ja Mitsubishi vahel selle jõu vahemiku juures.

Uusi pihustieid ja benapumpa ning miskit AF kontrollerit oleks vaja, mis siis suurenenud õhuhulgaga hakkama saaks.

Siis võtaks juba cooleri ette...

Postitatud: 19.01.2006 19:06
Postitas cartman
no olen lugend et orig turbo jooxeb 300hp välja kui a 400 siis tõrsti ei akka vahetama. a plaan oli teha uus väljalase niikuinii et siis nagu ka äkki suurem turbo. a kui tõesti orig 400 hp siis mõtlen?

Postitatud: 20.01.2006 0:57
Postitas Blu
cartman kirjutas:no olen lugend et orig turbo jooxeb 300hp välja kui a 400 siis tõrsti ei akka vahetama. a plaan oli teha uus väljalase niikuinii et siis nagu ka äkki suurem turbo. a kui tõesti orig 400 hp siis mõtlen?
Ei originaal ikka ei jookse - originaal on Mitsu 14B, põhimõtteliselt jookseb ka aga see on siis erivärk juba.

Suurema turbo nagu Mitsubishi 16G ja 20G jaoks ei ole vaja kollet vahetada, need käivad originaal kolle külge.

Postitatud: 20.01.2006 1:48
Postitas cartman
no a maarvan et mitsu turbo ei maxa just mitte v'ähe ja kust seda saada yltse on? ja kas mitte uus kolle+sumps ei anna paremat hingamist?

Postitatud: 20.01.2006 2:21
Postitas Blu
Mitsu 20G on kusagil 15kilo kätte.
Sumps annab hingamist kyll aga kollektor - jah - ei eriti misikit.
Rõhu tõstmine vast kõige kasulikum...

Postitatud: 21.01.2006 12:12
Postitas Fos
usast tellides mitsu 16G turbo on tegelikult odavam, kui "disco potato" (loe gt28rs). Ja minumeelest panid sa Blu natuke mööda, garrett on otse "plug and play" aga 16G vajab vaheflantsi. Võin ka eksida, pole esimese genni vend. 2G surmkindlalt garrett t28 otse, mitsu 16G tahab flantsi.

Väljalase kolde kohta nii palju, et see annab ka väga hea tulemuse, kui teda natukene portida ja poleerida. Nõrgaks kohaks on just ülejäänud väljalase, mitte kolle.

kui tahad oma 400 jõudu kätte saada, siis ei ole just kõige parem mõte, et "paneme suurema turbo". võiksid sellega arvestada, et vajalik on näiteks:
uus sisselase (soovitan 2,5") uus väljalase (400 jõu jaoks juba 3"), uus cooler, uued pihustid ( kui veab, siis piisab 550cc aga vaevalt.) uus pena pump, mingisugune piggy pack, (soovitaks gm maf + maf translatorit, odav ja dsm'ile plug and play, hind ca 4000) lahendab ja õhulugeja takistuse mured. loomulikult ka af kell ja boosti kell ja igasugu nodi, nagu isasemad klambrid jne...

Postitatud: 21.01.2006 20:17
Postitas cartman
soovitad e mõnda kohta kollete tegemisex?

Postitatud: 21.01.2006 23:08
Postitas raxx
no meil siin tartus tehakse paris norm kollektoreid tel 53943682 helista siis raagime tapsemalt ;)

Postitatud: 04.02.2006 14:58
Postitas Fos
hm... kolle kolle kolle.... 2G stock porditud koldega sõidetakse 10...11 sekundit. torukolle on käre raha maha viskamine!

kuna sul 90 aasta, siis otse vahele tõstetav turbo on "Big-16g" otsi infi ise... hind ca $660 . Spoolib sutsu aeglasemalt, kui Big T28 aga flow on suurem.

EDIT: Eelistasid Garrett'i ...uurisin ... garretti turbo ei tohiks mitte ükski sulle otse otsa istuda. flants flants flants....

Kui plaanid üldse ehitama hakata seda, siis soovitan mitte eriti süveneda nende juttu, kellel pole omal dsm'i. Tõsi - paljud asjad on üldised Turbo auto asjad... aga paljud siiski mitte.

Abiks:

www.dsmtuners.com
www.vfaq.com
www.dsmtalk.com

Happy boosting

Postitatud: 13.05.2006 15:08
Postitas cartman
kas seda big-16g turbot on kusagil eestis ka saada v peab aint kaugemalt tellima? ja on kellegil kogemusi tellimisega, aeg , maxmine jne?