1. leht 1-st
vw golf III gt
Postitatud: 15.01.2006 12:38
Postitas Marko123
Olen siin nüüd enamus teemad siin turbode kohta läbi lugenud, kuid nagu näha on golfide kohta siin väga vähe infi. Oman siis golf III 1,8 gt aastast 1992 (monopritse). Mis tubrot te sellele isendile soovitate ja mis olex see hobuste arv mida kannatavad veel stock jupid
Postitatud: 15.01.2006 13:17
Postitas zoom1
Turbo võiks olla garret T25 või KKK K24. Mootor sul vist 66kw, see on see eriliselt deforseeritud varjant, 30kw juurde peaks veel mootor kannatama.
Postitatud: 15.01.2006 13:18
Postitas Marko123
tähendab et nagu 96kw kokku kannatavad stock jupid?
Postitatud: 15.01.2006 13:25
Postitas zoom1
Jah täpselt 96kw
Nii ei saa ju kindlalt öelda, sa võid selle mootori ka 66kw juures laiali lasta, samas võid mootori ehitada ka taluma 140kw - RAHA
Täpselt niipalju kestab kui kvaliteetselt ehitad ja mis juppe kasutad.
Postitatud: 16.01.2006 18:51
Postitas Kristo
zoom1 kirjutas:Turbo võiks olla garret T25 või KKK K24. Mootor sul vist 66kw, see on see eriliselt deforseeritud varjant, 30kw juurde peaks veel mootor kannatama.
Sellest 1,8 66kw veel nõrgem on veel 55 kw'ne. Surveastmed siis vastavalt 10,0 ja 9,0.
Postitatud: 16.01.2006 19:39
Postitas Raiki
kuna golfil on nii sisse kui ka väljalase vastu torpeedo plekki siis kerge see installatsioon ei saa olema
isegi tavalise torukolde tegemine on paras ke**
Postitatud: 29.01.2006 19:36
Postitas Marko123
see golf gt on nüüd müüdud...järgmine kysimus oleks see et kumba golfi tuua kas gti(110kw) või siis vr6? Tahaks autost mingi 170+ kw kätte saada ja kui sinnani pürgida siis mis jupid peax vahetama?
Postitatud: 29.01.2006 20:08
Postitas raxx
too siis juba G60 tollest vast koige lhtsam see 170kw katte saada

Postitatud: 13.02.2006 19:20
Postitas senka
mõlemad variandid on head aga kui tahad vr6 siis soovitan sulle 2,8 sest sellele mootorile mahuvad g60 kolvid sisse,leidma pead ainult plokaane tihendi mis vastu peax.teine variant mida lilhtne ehitada olex on 1.8 g60 mootor,sinna on tarvis ainult dochi kaan ning turbo ja kw hakkavad lendama ma ise ehitan samasugust praegu
Postitatud: 13.02.2006 19:34
Postitas Mihkel
VR6-e kepsusõrm on siis sama mõõduga?
Postitatud: 13.02.2006 23:02
Postitas senka
M-Tech kirjutas:VR6-e kepsusõrm on siis sama mõõduga?
seda ei oska öelda võin uurida aga muidu g60 kolvidel on sõrmeauk madalamal põlemiskambri pärast ja seega usun et vr6 le tulex panna ka g60 kepsud.muidu ise soovitan seda g60 mootorit teha see nagu mõeldud ylelaadimisex ja sellele on saada ka tugevaid saalesi orginaalis ja kaane tihend on samuti olemas
Postitatud: 13.02.2006 23:03
Postitas senka
M-Tech kirjutas:VR6-e kepsusõrm on siis sama mõõduga?
seda ei oska öelda võin uurida aga muidu g60 kolvidel on sõrmeauk madalamal põlemiskambri pärast ja seega usun et vr6 le tulex panna ka g60 kepsud.muidu ise soovitan seda g60 mootorit teha see nagu mõeldud ylelaadimisex ja sellele on saada ka tugevaid saalesi orginaalis ja kaane tihend on samuti olemas
Postitatud: 13.02.2006 23:08
Postitas senka
M-Tech kirjutas:VR6-e kepsusõrm on siis sama mõõduga?
seda ei oska öelda võin uurida aga muidu g60 kolvidel on sõrmeauk madalamal põlemiskambri pärast ja seega usun et vr6 le tulex panna ka g60 kepsud.muidu ise soovitan seda g60 mootorit teha see nagu mõeldud ylelaadimisex ja sellele on saada ka tugevaid saalesi orginaalis ja kaane tihend on samuti olemas
Postitatud: 13.02.2006 23:48
Postitas Mihkel
G60-nel on kolvi pealse ruumala suurem, see tõmbab surveastme alla.
Sõrme augu madalamal olemaise kohapealt mõtlesid lühemat kepsu?
G60 mootori pikemaajaliseks taluvuspiiriks olen mina kuulnud 250hp, kui tõsi see on, seda ei tea.
IMO originaal ajuga võib G60 mootori suuremate modidega suht kiiresti laiali lasta, kuna Digifant ei suuda segu piisavalt rikkana hoida.