1. leht 1-st

mitsu 4g63 moto vs hyundai

Postitatud: 08.01.2006 13:33
Postitas Fos
jah... elagu 4g63 turbo mootor 8) see viimane pilt.. mootor paistab, et pärit 1G DSM pealt (Eclipse/Talon/Laser) ja muide sama mudeli tähistusega peaks olema ka Evo 8 mootor, konkreetne mootor on 1/1 Evo 2 ja 3 + muidugi väiksed lisad omaniku poolt.

Edit:
selliseid isasemaid torukoldeid pakub Slowboy racing ja DN Performance, kui kellegil usas käpp sees on.

[EDIT by panter: poolitasin ära kuna eelmine teema läks OT]

Postitatud: 08.01.2006 13:46
Postitas Kuuno
minu moto on 180 kraadi ymber pööratud evo3 mootor...noh peaaegu vähemalt :P
kuna hyundai kopis maha neilt mootoreid siis on sarnasus väga suur ja paljud ideed olengi sealt võtnud...

Postitatud: 08.01.2006 13:51
Postitas Fos
panter kirjutas:minu moto on 180 kraadi ymber pööratud evo3 mootor...noh peaaegu vähemalt :P
kuna hyundai kopis maha neilt mootoreid siis on sarnasus väga suur ja paljud ideed olengi sealt võtnud...
Aga mis geni 4g63 ta on sul. Esimesel ja teisel genil on tegelikult päris suur vahe.... kahjuks :roll: poisid mõtlesid, et hoiavad raha kokku ja tegid 2G 4g63 mootori ploki mingist solgist sulamist.

Postitatud: 08.01.2006 13:54
Postitas Kuuno
kahjukson nii, et ta on aint sarnane 93a mitsu mootorile, sest hyundai hakkas siiski tegema oma juppe alates 96a...kui + pooled on stockis metall kaane tihned, map (vabalthingaval), ja peaks olema ka suht tugev veo osa...
vänt nagu enamustel peab 500+hp ja nyyd ka väidetavalt keps sinna 300+hp juurde kuigi se on kysitav...

Postitatud: 08.01.2006 14:02
Postitas Fos
no kui 93, pealt maha kopitud, siis pole ju väga kahjuks. See on siis nagu 1 gen, mille eeslis oli näiteks ka parem plokikaas(umbes nagu 2G porditud), suurem throttle body jne... ma muide hakkan päris kõvasti vaeva veel nägema, et omale 1G põhi alla saada mootorile. Kardan cranckwalki hirmsasti, ei julge nagu juurde keerata, kuigi suveks peaks stage II valma olema. Seda olen enne ka kuskilt lugend, et hyundai pani ideid päris kõvasti rotti mitsu pealt :)

Postitatud: 08.01.2006 14:29
Postitas Kuuno
oledkuulnud kuidas mitsu mootoritel on pöörete tõstmisega? Hyundai omadele pidi see saatuslikuks saama... :S
klapi mõõtusid tead?

Postitatud: 08.01.2006 15:07
Postitas Fos
panter kirjutas:oledkuulnud kuidas mitsu mootoritel on pöörete tõstmisega? Hyundai omadele pidi see saatuslikuks saama... :S
klapi mõõtusid tead?
üldiselt pole mõtet pöördeid niisama tõsta, peale 5500 rmp näiteks hakkab mul väändemoment märgatavalt kaduma, see on küll tingitud sellest peamiselt, et turbo rõhk langeb. aga ma arvan, et päris raske on leida sellist turbot, mis ka 8-9k rpm juures rõhku üleval hoiab. Muidugi on rahakoti küsimus.

Siin on 4g63T, turboks on Big T28, sealt ka suht hästi näha, et edasine pöörete tõstmine nagu ei oma suuremat pointi.

Pilt

Postitatud: 08.01.2006 15:13
Postitas Fos
A... klapi mõõtu küll ei tea praegu, seltsimees Blu arvatavasti teab, seega kui ta juhtub seda lugema, siis võiks öelda ka teistele.

Üks graafik veel, taas 4g63T mootor & Big T28. öeldakse, et suudab hoida 20 psi (ca 1,35 bar) kuni piirajani välja, siiski näha, kuidas vääne ja hp langeb pöörete lõpu poole.

Pilt

edit:kirjaviga kuram

Postitatud: 08.01.2006 19:48
Postitas Moss
1G kaane kanalid silmnähtavalt suuremad. Olen pilti näinud kuskil netis.
2G probleem vist paistab olevat jah väntvõlli pikilõtk.

Postitatud: 08.01.2006 21:43
Postitas Blu
Fos kirjutas:A... klapi mõõtu küll ei tea praegu, seltsimees Blu arvatavasti teab, seega kui ta juhtub seda lugema, siis võiks öelda ka teistele.
Hee - SM. ikka sinine rohkem...

Mudu mõõdud on IN 34mm.- EX 30.5mm.

Postitatud: 08.01.2006 21:45
Postitas Kuuno
kuidas kast vastu peab? kuskil 300+ jõu juures ei tohiks probleeme tulla veel?

Postitatud: 08.01.2006 22:03
Postitas Blu
panter kirjutas:kuidas kast vastu peab? kuskil 300+ jõu juures ei tohiks probleeme tulla veel?
Kui mind mõtlesid siis mul on race kast mis peaks - eks tegelikkus näitab - 700+ pidama.

Viimane asi mis mõõdetud sai oli peale küünalde jama finalsil ja enne kui auto seisma läks - 100 - 150 3.00 sekundit.

Postitatud: 11.01.2006 17:54
Postitas Fos
panter kirjutas:kuidas kast vastu peab? kuskil 300+ jõu juures ei tohiks probleeme tulla veel?
üldiselt DSM'i manuaal kast on nõrgem kui automaat (ei tea muidugi, kui nõrk), aga kui ma oma 300 jõudu suvel kätte saan ja kastiga tee äärde jään, eks ma siis ütlen sulle :)

Postitatud: 11.01.2006 23:46
Postitas hents99
Fos kirjutas:
panter kirjutas:kuidas kast vastu peab? kuskil 300+ jõu juures ei tohiks probleeme tulla veel?
üldiselt DSM'i manuaal kast on nõrgem kui automaat (ei tea muidugi, kui nõrk), aga kui ma oma 300 jõudu suvel kätte saan ja kastiga tee äärde jään, eks ma siis ütlen sulle :)
Kindel, et manuaal nõrgem? Üks kutt rääkis just, et manuaal on tugevam ja automaat lendab üleüldse kohe laiali kui miskit järeleaitamist teha, mul hoovipeal 2 eclipset, manuaal(euro) ja automaat(usa), mõlemad NA 2.0 doch.

Postitatud: 12.01.2006 13:07
Postitas Fos
jah, manuaal kast on nõrgem, muidugi automaat kasti saab ka ära rikkuda, kui õli ei vaheta jne.