1. leht 1-st

K: full racing manifold

Postitatud: 07.01.2006 22:21
Postitas Kuuno
väga paljudes kohtades nimetatakse sellist kollet nimodi...
kas ta võiks olla hea asi kuigi kõik torud ei ole pärsi yhe pikkused kuigi yhtlased mis gaasidele hea...
niipalju kui silma hakanud on see tyyp suht laialdaselt levinud kaa...
torud saaks teha lyhemad, aga selle eelis on parem lõpu osa kui jõukõverat vaadata?
http://www.full-race.com/images/gallery/dsm/index.html
Pilt

Postitatud: 08.01.2006 12:41
Postitas henri

Postitatud: 08.01.2006 16:02
Postitas Raiki
turbomootoril ei pidanud see torude ühepikkus olema nii oluline kui ilma turbota masinatel

Postitatud: 08.01.2006 17:09
Postitas Raceboy
Equal-length on alles siis tähtis, kui tahad viimast 5% mootorist kätte saada. Uurisin ka aastakese tagasi seda nii ja naa, igasugused gurud soovitasid sellega mitte väga üle pingutada.

Postitatud: 08.01.2006 19:41
Postitas Moss
Ehk siis 15-30hj?

Postitatud: 08.01.2006 21:37
Postitas Kuuno
% suhe arvan siis..iga setupi puhul ei saa võtta 15-30hp...
aga ise teen selle kolle kuna turbo kõrgel ja tglt suht lihtne teha...

Postitatud: 08.01.2006 21:40
Postitas Raiki
kui teed roostevaba siis soovitan osta valatud põlved
saad ilusama ja kompaktsema

Postitatud: 08.01.2006 21:41
Postitas Kuuno
põlved juba olemas tglt...pms samad kui vaadata ragzi kollet..
40mm väljast ja 36 seest ehk 2mm sein

Postitatud: 09.01.2006 21:05
Postitas Kpt. Trumm
Mõned minu tehtud väljalaskekollektoritest

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt