1. leht 1-st

M:Garrett GT2876R (aka GT25/40R) Dual Ball Bearing

Postitatud: 30.12.2005 14:36
Postitas Marko
rohkem infot antud toote kohta:
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT
Hind: 1000.- EUR-i ehk ligikaudu 15640.- EEK-i täiendavaid kulusi enam ei lisandu :)
PS. soov oleks antud isendile omanik leida suht kiiresti, tellimuse tahaks teha kohe 2006a alguses ja 7 tööpäevaga oleks kaup kohal.

tegu Garretti tehase valmis tootega. turbo tuleb soomest, seega kõik garantii ja muud paberid korras. nagu müüja jutust aru sain saab ostja vajadusel ka arve ;) hind on väga hea kuna otsmis kohustus kolmele sellisele föönile millest 2 on omaniku leidnud. puhub 450HP

Pilt
Pilt
Pilt


võrdluseks Garrett GT2860RS (aka GT28RS)
Pilt
Pilt

Postitatud: 02.01.2006 23:44
Postitas Taavi
GT28RS .86 A/R flow map on vähe ilusam vist?

Postitatud: 03.01.2006 0:08
Postitas Marko
Taavi, kus sinu mootoril need olulised punktid asuvad erinevatel pööretel? :) ei oska ei mina ega sina neid korralikult lugeda. GT25/40R turbol on need väga 5+ kohtades eriti kui võtta arvestada turbo jõudlust ;)

oled kunagi cfm kalkulaatorit või mis iganes programmi uurinud kuhu paned tüüp 2.0L mootori andmed sisse ja see näitab sulle igal pöördel ligikaudse õhu hulga/liikuvust nii boosti all kui ilma boostita, seda sinu poolt määratud rõhul.
suht segane jutt kuid ehk saad aru.
kui need näitajad selged siis näed ise mis map hea.

Postitatud: 03.01.2006 1:07
Postitas Samvel
kas sa Marko ise ka saad aru mis kirjutad? :-D
Taavi, 28RS A/Rga .86 kompressorit pole olemas :) Küll on turbiin, kuid see ei mõjuta kompressori flowd ;)

Postitatud: 03.01.2006 3:15
Postitas Marko
[quote="555vrx"]kas sa Marko ise ka saad aru mis kirjutad? :-D

ma vähemalt loodan, et ise olen asjast õigesti aru saanud... päris kindel selles muidugi ei ole :oops: keegi võiks eesti keeles mapi lugemise ära seletada, et valesti mõistmisi ei oleks

http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html "Understanding Compressor Maps" all on sellest juttu.

Postitatud: 03.01.2006 17:22
Postitas Taavi
Ok, ma ka jälle targem :)