1. leht 1-st
EPDM kummist mootoripadjad
Postitatud: 28.10.2010 12:55
Postitas wa666ou
On vaja heavy-duty mootoripatju, mis oleksid vastupidavamad kui tavalised polüpuksid.
Pakuti 4k eest 2 mootoripatja, mis hoiavad mootorit altpoolt tala küljes.
500+ nm juures väänab mootor patjadel väga palju.
Siit küsimus, kas Eestis keegi selliste asjadega tegeleb. Ehk saaks siinmail veidi soodsamalt sama asja.
Padjale tuleb ka tugev raam teha ümber, aga selle tegija leidmisega ei teki probleeme.
Re: EPDM kummist mootoripadjad
Postitatud: 28.10.2010 14:14
Postitas Fog
EPDM tundub ikkagi PUR-iga(poly) suht võrdne asi olevat.
Sh-A 95 poly on ikka jubekõva juba. Ei anna võrrelda tjuuningpuksidega.
Kui metalliosa tegija leiad, siis otsi ka treial. poly materjali saad
siit
Re: EPDM kummist mootoripadjad
Postitatud: 28.10.2010 14:56
Postitas wa666ou
Tänud, Fog, uurin seda asja.
Re: EPDM kummist mootoripadjad
Postitatud: 28.10.2010 15:22
Postitas valdz
Ma küll ei tea neist materjalide koodidest midagi, aga endal lasin teha osad puksid fluorplastist (nimetatakse ka ftoroplastiks ja mõnikord tefloniks). Selline must plastik, kergesti treialil töödeldav. On ka valget, see ei pidavat puksimaterjaliks hästi sobima.
Mootoripadjad aga tulid küll alumiiniumist, sai piisavalt jäik

Re: EPDM kummist mootoripadjad
Postitatud: 28.10.2010 16:15
Postitas kilplane
on tehtud ka hokilitritest. peaks ka päris jäik jääma.
Re: EPDM kummist mootoripadjad
Postitatud: 01.11.2010 12:21
Postitas eclipse
Kui soovitakse praktiliselt tugevaimat plastikut, miks siis ei panda mootor alumiiniumi või mõne muu metalliga raami külge? SH95 on pmst nagu alumiinium. Mingit vibra neist kumbki ära ei võta.
Re: EPDM kummist mootoripadjad
Postitatud: 02.11.2010 9:53
Postitas Astrona
eclipse kirjutas:Kui soovitakse praktiliselt tugevaimat plastikut, miks siis ei panda mootor alumiiniumi või mõne muu metalliga raami külge? SH95 on pmst nagu alumiinium. Mingit vibra neist kumbki ära ei võta.
Kui vibra läbi tuleb, miks mitte siis juba käpad otse kerekülge panna.
No pannakse piltlikult ka käigukastipoldid läbi tulemüüri.
1 häkk mida siin veel ei mainitud on klaasiliimiga orginaalpadjad täis lasta. Mina näpuvahel väänates ütleks ka selle kohta, et on üks jäik kobakas. Aga peaks veel vibra ära võtma. Orginaalpatjasid saaks vast ka mingite seibide ja poltidega jäigemaks teha.
Võid mõelda ka amortide jms hoobade lisamisele, mis mootorit ülevalt kinni hoiaks.