1. leht 4-st
Küsimus kas 16v või 8v vw mootor
Postitatud: 18.10.2010 23:18
Postitas Etz207
tere
küsimus järgmine kumba vw mootorit on lihtsam soodsam ja mõtekam turbotada
kas abf 2,0 16 v või aba 2,0 8 v
sooviks olex kuskil 300 hp
vajaks infot doonorit ei oska muidu valida
tänan info eest

?
tulevikus plaanis ika sisu koilvid kepsud vahetada programeeritav aju jne
tahaks midagi korralikku teha aga selle jaoks on vaja natuke infot kumba on kasulikum ehitada ja vastupidavam jne
Re: Küsimus kas 16v või 8v vw mootor
Postitatud: 19.10.2010 10:01
Postitas Astrona
Etz207 kirjutas:tere
küsimus järgmine kumba vw mootorit on lihtsam soodsam ja mõtekam turbotada
kas abf 2,0 16 v või aba 2,0 8 v
sooviks olex kuskil 300 hp
vajaks infot doonorit ei oska muidu valida
tänan info eest

?
tulevikus plaanis ika sisu koilvid kepsud vahetada programeeritav aju jne
tahaks midagi korralikku teha aga selle jaoks on vaja natuke infot kumba on kasulikum ehitada ja vastupidavam jne
VW iseärasusi ei tea. Aga vastan üldiselt:
Kui soov tõesti 300hj mitte 350 ega 450hj siis võta kohe selline stock mootor, mis selle 300 välja kannatab (a la kaanetihend ja -poldid aint vahetada) - näiteks siin 1 honda 1.6T 300hj oli, eks leiaks ka volkarilt mõne 4 pütise. Sepissisud rohkem nagu 500+ hj jaoks, aga raha läheb sama palju, kui neile vaid 300 pähe laduda, kui just vale seadega laiali ei lase.
Kopeeri Mati Põldu. Tal ei paistab seal niimõnigi stock jupp ja kaaski vist lihtsalt valitud aga mitte porditud, ja aegade järgi 500hj vast on. Ma muidugi ei tea kas neil 1.8'tel motokäppade jaoks su autole kõikg poldiaugud jms olemas.
Isiklikult soovitan algul aju ära osta, stock sisuga 300hj poole ronides seade ideaalseks saada. Varuda 1 stock komplektne plokk tagavaraks. Ja kui stock juba 300 peal kestab, siis sepissisu sisse, paned loogiliselt seadistuse paika, ja lased dünos hoolikalt benarõhku detot segu vaadates sujuvalt samm sammult kuni 2bar 500hj ära seadistada, ning siis 1.4bari 400hj'ga, kapottile ja ajule plomm peale

Re: Küsimus kas 16v või 8v vw mootor
Postitatud: 20.10.2010 1:25
Postitas Etz207
tänan info eest
olen siin surfind ja otsind ka aga mis ma leidnud olen on ika g60 mootorid millel juba kompressor originaalid ja sellest hakatud ehitama
aga pole veel leidnud kes olex kas siis emba kumba golf 3 mele mõeldud mootorist ehitama hakanud
äki kellegil on veel näpunäiteid ideid soovitusi
hea olex kui saaks kasvõi paar linki kuskil välismaa lehelt ....mingi ülevaate kumba võta algdoonoriks
niipalju on loogiline asi et 85kw 2,0 8v mootoreid kaste ja juppe liigub rohkem ringi kui 110kw 2,0 16 klapiseid
aga neil juba stokis selline kw vahe et sellest 110kw vist lihtsam see 300 hp välja võtta ...ja ega rohkem pole mõtetgi ainult FWD autost välja voolida ...vähemalt ma arvan nii ...see 300 hp peaks sellele golfi kerele küll olema
sooviks ja veel abi
mingid plaanid on siis kas t03/04 või gt25 turboks võtta
pole nagu 100% kindel nende turbo valikutega aga võimalusi ika on ...asi ongi doonoris kinni et kumb ja mix jne
suured tänud kes aitavad tarkade vastustega

Re: Küsimus kas 16v või 8v vw mootor
Postitatud: 20.10.2010 10:29
Postitas Astrona
No laias laastus T3 on 3-400hj jaoks, T4 4-500hj ja GT25 põhimõtteliselt on siis T2.5 ehk 250hj.
T3/T4 on siis ühe kuum, teise külm pool, ehk hübriid. 350-450hj
Suuremad GT25'ed GT2560 jne toodavad ka üle 300hj. Mida uuem ja väiksem turbo seda paremini ta sul pärast rõhku üles ajab. Samas kui 300hj on vaja siis isegi GT2560'ist on see juba punnitamine - mainisid töökindlust.
Pigem on sul selline tüüpiline keiss, kui peaks sobima disco-potato, vali GT28 seeriast kui garrettist rääkida.
VW 1. 16V kaane kohta lugesin, et neid lihtsalt pidi tootma hakkama, kuna Opelil juba tootis 16v

ja lõpetati siis persekukkunud projekt kiiruga ära ja müüki. uuri uuema 1.8T (koode ei tea) paigaldust... Arvan, vanemate 8v 16v puhul pead enne 300hj hakkama sisu vahetama.
Re: Küsimus kas 16v või 8v vw mootor
Postitatud: 20.10.2010 12:43
Postitas Etz207
Sisu lääb nagunii vahetusse kuna plaanis korralikku ja kestvat asja ehitada kuna auto igapäeva sõidus ka weel siis ika asjad kuluivad seal sees
Midagi kuulikindlat ja toimivat olex vaja teha ....
Eelkõige ongi vaja saada mootori doonor paika kas siis 8v või 16v alla 2,0 ei tahaks panna peale ...hiljem LSD mis on vajalik kindlasti esiveo phul jne
kõigepealt ika doonorit vaja uurida milline mix palju hp midagi vastu peab jne
hiljem vaikselt hakata asju kombineerima mis millega sobib ja mis jubinaid vaja kui kõik vajalik olemas alles siis hakata seda asja reaalselt kokku panema
Palju see käimakast ültse kannatab neil hp mõtlen ...et kasti tahaks ika samaks jätta siduri ja lsd lisada lihtsalt
Küsimus veel pooltelgede kohta kas need ka erineva vastupidamisega kui on siis milliseid sellisele projektile sobitada
Nagu aru sain kõige parem olex GT28 turbo sobitada sinna peale
Auto eesmärk on minek mitte lõppkiirus ja just rohkem selline linna auto ...et tõmmata lihtsalt siis sellised ülbemad ralliässatele kes tulevad oma võimsate motodega väike üllatus
tänan info eest järjekordselt
Re: Küsimus kas 16v või 8v vw mootor
Postitatud: 20.10.2010 13:38
Postitas Astrona
Oled sa muidu väikse 200hj kerge esiveolise masinaga sõitnud, et 300hj tahad?
300hj sellise ilmaga tava-rehviga ilma LSD'ta käiks vast 200kmh'ni tühja.
LSD ja spets rehviga 150ni tühja.
Hea ilmaga ..150kmh tühja. Hea ilmaga LSD ja spets rehviga 100ni tühja.
Tänaval on super pidamine tähtsam, ja 200hj peaks olema piisav nii väiksele autole.
Näide: 40kw/645kg 1. käik pidamise piiril 155mm rehviga Citreon AX <2.x s ...50kmh. Mu ~300kw masin tänavarehviga palju kiiremini ei saaks, ammugi mitte sellise ilmaga.
Linnas kiirendamine, hmm 2sek 1. käiku ja ongi piiirajani ja 60-70kmh, või lased 2.'ga veel 100-120ni?
Sepissisu kulub kah. Ja mitte odavamalt. "Pommikindluse" annab asjale ikka seadistamine. Esialgu stock sisu on maa ja ilm. Enne pole mõtet sepissisule aega raisata, kui valeseadistusega uusi sepisisusid osta, kui seadistus paigas. Pealegi on sul järgmistel aastatel piisavalt tegemist pooltelgede ja kastide remondiga, nii et kui peaks aega veermikuga tegelemiseks jääma, et pidamist parandada, siis on hästi kui auto hooldusega jõuad tegeleda

Aega otsustamiseks on küll. Selleks ajaks kui kõik kestab, võibolla sa ei tahagi enam sellele 1.8 või 2.0'ile sepis-sisu, vaid mõtled juba Bigblocki või mille iganes peale.
Re: Küsimus kas 16v või 8v vw mootor
Postitatud: 20.10.2010 14:01
Postitas Etz207
Et esialgu soovitad mul kõik turbod vidinad panna tööle originaal sisuga ....seejärel kui asjad enam vähem paika saab siis panna sinna juba spissisu ja siis hakata vankrit kaasa aitama
Kui kaua mul see originaalsisu vastu peab sellele GT28 sale
Esialgu siis vaja sisse ja väljalaske kollesid turbot aju turbo jahutust pihustid ..bena pump jne
Oskad äki aidata kus peaks nagu alustama
Ja kumma mootori juurde sa ise jäeks kui sul nende kahe vahel valida olex need saaks ametlikult ARK ära vahetada oma 1,6 vastu ja seejärel hakata turbokat tegema
Selline on hetkeline plaan
Re: Küsimus kas 16v või 8v vw mootor
Postitatud: 20.10.2010 19:06
Postitas Etz207
Siin surfasin ringi sain natuke targemaks
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... psi-etc%29" onclick="window.open(this.href);return false;
arvatavasti ika 8v mootori heaks arvama kuna neid liigub rohkem ringi ja natuke odavam vast ehitada ka
Või mis siin teised arvavad kes juba on ehitanud ja kellel on kogemusi
Re: Küsimus kas 16v või 8v vw mootor
Postitatud: 20.10.2010 19:58
Postitas Astrona
Olenemata autost on enamasti mõtekas algatuseks võtta kõige võimsam mootor.
Stock sisu soovitan sul kasutada vaid siis kui aluseks on tehase turbo-mootor. NA turbotamisel stock sisuga ei saa töökindlusest rääkida vähemalt >0.5bar mitte. Kuna auto hakkab ka kiiremini kõrgema RPMini liikuma, siis viibid sa edaspidi tihemini kõrgema rpm alas, kus isegi ilma boostita paljud mootorid ei kipu kestma.
Valem on lihtne,
* 2L 200hj NA Honda mootorile 1bar peale ja on 400hj.
* 1.6L 110hj NA VW mootorile 1bar peale ja on 220hj.
Paratamatult tekib sul VW mootoriga siis soov hakata hingamist parandama NA 125hjni, et 1bariga juba 30hj võita jne. Kogu see tuunimine läheb kallimaks kui kohe parema mootori võtmine!
Pakun et uuema 1.8T mootori hind on isegi väiksem kui GT28 hind.
Peale turbotamist läheb ülevaatusega enivei raskeks, enne seda veel arkis raha raisata ümbervormistamisele ei oma suuremat mõtet.
Re: Küsimus kas 16v või 8v vw mootor
Postitatud: 20.10.2010 20:36
Postitas Etz207
mul on hetkel ika plaanis need 2 varjanti kas 8 või 16 klapiline
nende kahe vahel ootan vastuseid
kahjux teisi mootoried ei soovi taha peale aretada jne
originaalis on olemas selline moorot golfile ja siis jääb ka ta sinna peale:D
ARK ei tule midagi neid probleeme enne moto vahetus stock motoga siis alles turbo jne
et plaanid on sellised
nüüd siis küsimus et kumb neis siis valida
na neil pean kohe ma siis sisu ja asjad ära vahetama ?
seal foorumis panid nad küll stock mootoritega päris palju said kätte
Re: Küsimus kas 16v või 8v vw mootor
Postitatud: 20.10.2010 20:40
Postitas Astrona
Etz207 kirjutas:ARK ei tule midagi neid probleeme enne moto vahetus stock motoga siis alles turbo jne
et plaanid on sellised
Kui sa just ei kavatse turbot kah registrisse panna, siis ma ei näe sel mõtet. Ise turbotatud moto arvele saamisega soovin edu!
Naljakas on see, et praktiliselt kogu see foorum on ju üles ehitatud seaduse rikkumisele

Re: Küsimus kas 16v või 8v vw mootor
Postitatud: 20.10.2010 23:05
Postitas Etz207
ok see ARK jne asjad need las jäävad minu teada :D....see on ju alles tulevik jne
Praegu sooviks tõesti teada seda et kas nüüd 8 v või 16 v ma ei suuda ära otsustada ...
8v on kättesaadavam odavam lihtsam ehitada jne aga tal on vähem kw stokis 85kw
16v on raskemini kättesaadavam keerulisem ehitada jne aga tal on stokis rohkem kw 110kw
sisud jne tuleb nagunii välja vahetada ..sellesuhtes stock peaks sellisel juhul plokk väntvõll vb jääma nukad kaan jne tuleb ära vahetada sidur jne ...
et olex igasuguse info eest tänulik
Praegu niipea seda projekti nagunii ehitama ei hakka vaid üritaks erinevaid kombosi kokku panema hakata paberil esialgu
Re: Küsimus kas 16v või 8v vw mootor
Postitatud: 20.10.2010 23:50
Postitas Etz207
http://www.daham.org/16vt/technical/vw16vt/" onclick="window.open(this.href);return false;
siit ka natuke infot

Re: Küsimus kas 16v või 8v vw mootor
Postitatud: 21.10.2010 10:05
Postitas Rain573
16v mootorid on veel ka 9A, 6A, ACE, ABF. Esimesed kolm on siis mehaanilise pritsega tehasest välja tulnud. ABF elektroonilise pritsega. Suurt muud erinevust nendel mootoritel olla ei tohiks. Ja lammutustes peaks neid ikka leiduma.
Re: Küsimus kas 16v või 8v vw mootor
Postitatud: 21.10.2010 12:44
Postitas Etz207
Ikka tahaks teada siin targemate inimeste käest ....kes on endale projekte ehitanud p....e kukkund ja uuesti ehitanud jne
ei tahaks ise samasse ämbrisse kohe astuda
Targemad kes oskavad äki öelda et kumba siis valida nendest 2 est mootorist