1. leht 1-st

K: 524td-le K26 V K24

Postitatud: 21.12.2005 12:15
Postitas labe
Oodatud teie arvamused. Teoreetiliselt peaks mõlemad turbod siis taha tulema kusagil 2000 pöörde piiril. Tekibki küsimus kas K26 jääb liialt suureks või K24 liialt väikeseks, oskab keegi öelda, kas üldse tasub sellist alternatiivi originaalturbole kasutada (originaal läbi)? Rõhkugi peaks idee järgi mõlemad turbod sama palju andma, kui originaal (0,9 bar)


Tänan, Lauri

Postitatud: 21.12.2005 14:10
Postitas Kuuno
enda harimiseks proofi netist leida valemeid et arvutada mootori cfm ehk pms õhu liikumine ja selle abil võrdle mõlema turbo map'e!

Postitatud: 21.12.2005 14:34
Postitas raxx
kindlalt k26,sest k24 on liiga vaike samas tean,et sinu orig turbo suht sama tootlikusega kui k26

Postitatud: 22.12.2005 19:06
Postitas labe
ok, tänud vastamast, ilmselt proovin ära ja anna siia ka teada, et mis ja kuidas.

Postitatud: 23.12.2005 0:09
Postitas Toivoku
labe, ära jama, võta sama mis mul, siis vähemalt tuleb turbo juba varakult, mul garreti mingi g25 vms, homme vaatan täpselt järgi.

Postitatud: 27.01.2006 19:08
Postitas labe
tekkis veel üks küsimus. Audi 200-l millel ka k26 peal, mis rõhku see kusagil seal 2000-2500 pöörde peal lööb?