1. leht 1-st
Nissan 200 SX vedrud
Postitatud: 08.09.2010 15:16
Postitas Astrona
Kas keegi teab täpselt öelda, millise kergema auto taguvedrud sobiks S13 200 SX'ile.
Eriti huvitavad tagumised. Asi selles, et auto täismass on tehase järgi 1675kg, aga ma auto nüüd kergem ja 2 kohaline ning kunagi mass üle 1200 ei lähe. Ilmselgelt on seal liiga jäigad vedrud taga. Näiteks "lamav politseinik" 5kmh pealt lööb kogu pagassi sisu pagassi lakke. Kusjuures taga on tavaline KYBi gaasikas.
Re: Nissan 200 SX vedrud
Postitatud: 08.09.2010 19:57
Postitas 635Driver
Üks varjant on kui ostad kõige odavama madaldussarja siis võid kindel olla,et need vedrud pehmemad kui originaalid.Ise ostsin kunagi esimesele 200sx ile Xenonist mingi sarja(ei mäleta millega oli tegu) ning kruvisin kiiruga alla ja madalamaks tegi jah kuid pehmemaks ka kõvasti.
Re: Nissan 200 SX vedrud
Postitatud: 09.09.2010 1:09
Postitas kilplane
golf 2 tagaamort peaks ehituselt suht sama olema. vähemalt nissani tagaamordid sai väga edukalt golf2'le külge pandud.. g2 amordid on pehmemad kõvasti ja tiba madalamad ka vast.. aga pmtselt sama.. g2 on amordi otsas pikemalt seda keeret.. vahetad g2 amordipadja nissani oma vastu ja peaks saama. ma peast ei mäleta aga g2 vedru läbimõõt on suurem. seega pead ei oska anda, et nissanile läheb.
ja see pagassi sisu lakke viskamine on golfiga nüüd esindatud.. esimesed amordid tunduvad lausa katki olevat, et nii pehmed.. ennem kirusime, et esimesed kuradi jäigad.
Re: Nissan 200 SX vedrud
Postitatud: 09.09.2010 9:54
Postitas Ice
Üks varjant on kui ostad kõige odavama madaldussarja siis võid kindel olla,et need vedrud pehmemad kui originaalid.
Mina sellepeale küll raha ei paneks. Neid on ka äärest äärde.
Re: Nissan 200 SX vedrud
Postitatud: 09.09.2010 12:53
Postitas Astrona
Andsid elementaarse mõtte, et võtta vedru kaasa ja minna romulasse, g2 vedrusid vaatama... Aga miksmitte siis juba üldse valida, mis pehmem tundub ja laiuselt sobib

.
Re: Nissan 200 SX vedrud
Postitatud: 09.09.2010 18:03
Postitas 635Driver
Mine jah lammarisse ja tsekka samas mõõdus vedrusi ja hakka peal kargama:):).Vaata aind,et liiga roostes ja kaua seisnud poleks muidu esimeses sõidus pooleks:)